Vytvoření webových stránek v projektu Vzdělávání uchazečů o zaměstnání v oblasti socioekonomických kompetencí
Tato stránka zobrazuje detailní informace o veřejné zakázce Vytvoření webových stránek v projektu Vzdělávání uchazečů o zaměstnání v oblasti socioekonomických kompetencí zadávané zadavatelem Fond dalšího vzdělávání. K zakázce jsou zpravidla připojeny další informace a soubory jako např. výzva k podání nabídky, zadávací dokumentace, kvalifikační dokumentace, dodatečné informace apod.
Zadavatel veřejné zakázky
Název zadavatele veřejné zakázky
Fond dalšího vzdělávání
Základní údaje o zakázce
Název veřejné zakázky
Vytvoření webových stránek v projektu Vzdělávání uchazečů o zaměstnání v oblasti socioekonomických kompetencí
Předmět veřejné zakázky
Předmětem plnění veřejné zakázky je vytvoření, provoz, údržba a rozvoj webových stránek projektu SEKO (dále také jen „Projekt“), včetně zajištění související uživatelské podpory.
V rámci plnění veřejné zakázky uchazeč zajistí:
A. Vytvoření webových stránek, včetně dodávky redakčního systému, dle detailní specifikace uvedené v příloze č. 2 této zadávací dokumentace, zahrnující:
• pilotní nasazení redakčního systému, vytvoření a provoz části webových stránek v datovém centru (hostingu) uchazeče.
• implementaci redakčního systému a webových stránek v plném rozsahu dle přílohy č. 2 zadávací dokumentace v datovém centru Zadavatele,
• školení správců webových stránek.
B. Provoz webových stránek:
• v datovém centru (hostingu) vybraného uchazeče po celou dobu trvání Projektu. Zadavatel
si vyhrazuje právo provést migraci webových stránek na prostředky zadavatele v jakémkoliv momentu následujícím po termínu T2, nejpozději však při ukončení Projektu. Uchazeč je povinen zajistit potřebnou součinnost, kterou bude Zadavatel vyžadovat, maximálně však v objemu 5 MD (man-day).
C. Po skončení projektu bezúplatný převod autorských práv. Údržba a uživatelská podpora webových stránek:
• v pilotním režimu v datovém centru (hostingu) uchazeče,
• zajištění servisní podpory provozu webových stránek v datovém centru uchazeče po celou dobu trvání Projektu,
• zajištění servisní podpory provozu webových stránek na prostředcích Zadavatele, v případě migrace, po celou dobu trvání Projektu,
• zajištění uživatelské podpory administrátorů systému.
D. Zajištění rozvoje
• zajištění dílčích úprav řešení dle potřeb Zadavatele v průběhu provozu webových stránek v rozsahu nabídnutém uchazečem (blíže také viz 7.2.3).
Pilotní verze zprovozněná v rámci dílčího plnění uvedeného v bodu A. tohoto odstavce musí obsahovat plně funkční redakční systém s nastavenými právy pro administrátory obsahu webových stránek, umožňující provádění aktualizací statické informační části obsahu. Dále musí pilotní verze obsahovat veškeré základní statické informace o projektu bez interaktivních prvků a funkční strukturu navigačních menu webových stránek, kde bude uvedena informace o budoucím interaktivním obsahu s termínem jeho spuštění. Vlastní textový obsah statické informační části webových stránek bude dodán Zadavatelem vybranému uchazeči neprodleně po podpisu smlouvy společně s detailními požadavky na vizuální zpracování.
Evidenční údaje o zakázce
Identifikátor zakázky
P13V00000025
Podrobná charakteristika zakázky
Druh veřejné zakázky podle předmětu
Služby
Vymezení předmětu zakázky dle číselníku CPV
72413000-8
Místo plnění veřejné zakázky
Místem plnění veřejné zakázky je Hlavní město Praha, sídlo Zadavatele, dále sídlo uchazeče nebo jiné místo v České republice určené Zadavatelem.
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky
200 000,- bez DPH (242 000,- s DPH)
Skutečně uhrazená hodnota veřejné zakázky
. bez DPH (118 803,85 s DPH)
Druh zadávacího řízení
Zjednodušené podlimitní řízení
Stav zadávacího řízení
Veřejná zakázka byla zadána
Lhůty veřejné zakázky
Datum uveřejnění veřejné zakázky
26. 5. 2013
Datum zahájení veřejné zakázky
25. 4. 2013
Lhůta pro podání nabídek
13. 5. 2013, 13:00:00 hodin
Kontakty veřejné zakázky
Kontakty pro předmětnou veřejnou zakázku Jméno a příjmení kontaktní osoby: Ing. Martina Hajná
Kontaktní e-mail: martina.hajna@fdv.mpsv.cz
Kontaktní telefon: +420 277277070
Kontaktní datová schránka: hxu5e9c
Informace a soubory k veřejné zakázce
Níže uvedené tabulka zahrnuje připojené informace a soubory k veřejné zakázce Vytvoření webových stránek v projektu Vzdělávání uchazečů o zaměstnání v oblasti socioekonomických kompetencí.