Rámcová smlouva na nákup tiskovin
Tato stránka zobrazuje detailní informace o veřejné zakázce Rámcová smlouva na nákup tiskovin zadávané zadavatelem Fond dalšího vzdělávání. K zakázce jsou zpravidla připojeny další informace a soubory jako např. výzva k podání nabídky, zadávací dokumentace, kvalifikační dokumentace, dodatečné informace apod.
Zadavatel veřejné zakázky
Název zadavatele veřejné zakázky
Fond dalšího vzdělávání
Základní údaje o zakázce
Název veřejné zakázky
Rámcová smlouva na nákup tiskovin
Předmět veřejné zakázky
Předmětem plnění veřejné zakázky je výroba a tisk popularizačních tiskovin související s činností Zadavatele, a to zejména s realizací projektu „Stáže ve firmách – vzdělávání praxí“, registrační číslo projektu: CZ.1.07/3.1.00/41.0001 financovaného z OP VK (výzva č. 41 OP VK), dále projektů financovaných z OP LZZ, konkrétně z projektů „Vzdělávání uchazečů o zaměstnání v oblasti socioekonomických kompetencí“, „Koordinace profesního vzdělávání jako nástroje zaměstnanosti“, „Stáže pro mladé zájemce o zaměstnání“, „Podpora kvality v celoživotním a kvalifikačním vzdělávání zaměstnanců v sociálních službách“ a dále s činností Zadavatele vztahující se k blíže nespecifikovaným projektům v budoucnu realizovaných Zadavatelem a financovaných z OP LZZ.
Evidenční údaje o zakázce
Identifikátor zakázky
P13V00000006
Evidenční číslo zakázky ve Věstníku veřejných zakázek
233132
Interní značka či evidenční nebo jednací číslo u zadavatele
009/015/2012
Podrobná charakteristika zakázky
Druh veřejné zakázky podle předmětu
Služby
Vymezení předmětu zakázky dle číselníku CPV
79800000-2
Místo plnění veřejné zakázky
Místem plnění veřejné zakázky (rámcové smlouvy) je Hlavní město Praha, sídlo Zadavatele, dále sídlo uchazeče nebo jiné místo v České republice určené Zadavatelem.
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky
1 400 000,- bez DPH (1 680 000,- s DPH)
Skutečně uhrazená hodnota veřejné zakázky
. bez DPH (328 515,39 s DPH)
Druh zadávacího řízení
Zjednodušené podlimitní řízení
Stav zadávacího řízení
Veřejná zakázka byla zadána
Lhůty veřejné zakázky
Datum uveřejnění veřejné zakázky
29. 6. 2012
Datum zahájení veřejné zakázky
29. 6. 2012
Lhůta pro podání nabídek
16. 7. 2012, 13:00:00 hodin
Kontakty veřejné zakázky
Kontakty pro předmětnou veřejnou zakázku Název kontaktního subjektu: manažer popularizačních aktivit
Jméno a příjmení kontaktní osoby: Lenka Vostrá, DiS.
Kontaktní e-mail: lenka.vostra@fdv.mpsv.cz
Kontaktní telefon: +420 277 277 070
Kontaktní datová schránka: hxu5e9c
Informace a soubory k veřejné zakázce
Níže uvedené tabulka zahrnuje připojené informace a soubory k veřejné zakázce Rámcová smlouva na nákup tiskovin.