Rámcová smlouva na nákup tiskovin

Tato stránka zobrazuje detailní informace o veřejné zakázce Rámcová smlouva na nákup tiskovin zadávané zadavatelem Fond dalšího vzdělávání. K zakázce jsou zpravidla připojeny další informace a soubory jako např. výzva k podání nabídky, zadávací dokumentace, kvalifikační dokumentace, dodatečné informace apod.

Zadavatel veřejné zakázky

Název zadavatele veřejné zakázky

Fond dalšího vzdělávání

Základní údaje o zakázce

Název veřejné zakázky

Rámcová smlouva na nákup tiskovin

Předmět veřejné zakázky

Předmětem plnění veřejné zakázky je výroba a tisk popularizačních tiskovin související s činností Zadavatele, a to zejména s realizací projektu „Stáže ve firmách – vzdělávání praxí“, registrační číslo projektu: CZ.1.07/3.1.00/41.0001 financovaného z OP VK (výzva č. 41 OP VK), dále projektů financovaných z OP LZZ, konkrétně z projektů „Vzdělávání uchazečů o zaměstnání v oblasti socioekonomických kompetencí“, „Koordinace profesního vzdělávání jako nástroje zaměstnanosti“, „Stáže pro mladé zájemce o zaměstnání“, „Podpora kvality v celoživotním a kvalifikačním vzdělávání zaměstnanců v sociálních službách“ a dále s činností Zadavatele vztahující se k blíže nespecifikovaným projektům v budoucnu realizovaných Zadavatelem a financovaných z OP LZZ.

Evidenční údaje o zakázce

Identifikátor zakázky

P13V00000006

Evidenční číslo zakázky ve Věstníku veřejných zakázek

233132

Interní značka či evidenční nebo jednací číslo u zadavatele

009/015/2012

Podrobná charakteristika zakázky

Druh veřejné zakázky podle předmětu

Služby

Vymezení předmětu zakázky dle číselníku CPV

79800000-2

Místo plnění veřejné zakázky

Místem plnění veřejné zakázky (rámcové smlouvy) je Hlavní město Praha, sídlo Zadavatele, dále sídlo uchazeče nebo jiné místo v České republice určené Zadavatelem.

Předpokládaná hodnota veřejné zakázky

1 400 000,- bez DPH (1 680 000,- s DPH)

Skutečně uhrazená hodnota veřejné zakázky

. bez DPH (328 515,39 s DPH)

Druh zadávacího řízení

Zjednodušené podlimitní řízení

Stav zadávacího řízení

Veřejná zakázka byla zadána

Lhůty veřejné zakázky

Datum uveřejnění veřejné zakázky

29. 6. 2012

Datum zahájení veřejné zakázky

29. 6. 2012

Lhůta pro podání nabídek

16. 7. 2012, 13:00:00 hodin

Kontakty veřejné zakázky

Kontakty pro předmětnou veřejnou zakázku

Název kontaktního subjektu: manažer popularizačních aktivit

Jméno a příjmení kontaktní osoby: Lenka Vostrá, DiS.

Kontaktní e-mail: lenka.vostra@fdv.mpsv.cz

Kontaktní telefon: +420 277 277 070

Kontaktní datová schránka: hxu5e9c

Informace a soubory k veřejné zakázce

Níže uvedené tabulka zahrnuje připojené informace a soubory k veřejné zakázce Rámcová smlouva na nákup tiskovin.

Název informace: Datum uveřejnění: Detail:
výzva 29. 6. 2012 Zobrazit
zadávací dokumentace 29. 6. 2012 Zobrazit
smlouva 14. 9. 2012 Zobrazit
Písemná zpráva zadavatele 14. 9. 2012 Zobrazit
(c) 2010 - 2022 Chráněno právními předpisy l Profil zadavatele l Veřejné zakázky l Přístupnost webu l Sitemap