Modernizace odborných učeben – dodávka ICT
Tato stránka zobrazuje detailní informace o veřejné zakázce Modernizace odborných učeben – dodávka ICT zadávané zadavatelem Střední umělecká škola, Ostrava, příspěvková organizace. K zakázce jsou zpravidla připojeny další informace a soubory jako např. výzva k podání nabídky, zadávací dokumentace, kvalifikační dokumentace, dodatečné informace apod.
Zadavatel veřejné zakázky
Název zadavatele veřejné zakázky
Střední umělecká škola, Ostrava, příspěvková organizace
Základní údaje o zakázce
Název veřejné zakázky
Modernizace odborných učeben – dodávka ICT
Předmět veřejné zakázky
Veřejná zakázka je dle ust. § 35 zákona rozdělena na části. Zadavatel umožňuje podat nabídku na jednu či všechny části. Není-li uvedeno jinak, platí ustanovení těchto zadávacích podmínek pro každou část zakázky.
Část 1 - vybavení
Předmětem zakázky je dodávka HW a SW vybavení pro odborné učebny.
Jedná se o:
- Grafický monitor + kalibrační sonda - 1 ks
- Notebook – 1 ks
- Stolní tiskárna – 1 ks
- Plotr – 1 ks
- Tablet – 5 ks
- Externí HDD – 1 ks
- Grafický tablet – 4 ks
- PC I – 57 ks
- PC II – 31 ks
- Tiskárna A3 - 1 ks
- Mobilní grafický tablet – 5 ks
- Tablet 22 - 2 ks
- 3D tiskárna – 1 ks
- Scanner – 4 ks
- Dataprojektor – 6 ks
- SW - 3 ks celotřídní licence
Vše dle specifikace – viz příloha zadávací dokumentace.
Předpokládaná hodnota této části veřejné zakázky činí 2,47 mil. Kč bez DPH.
Zadavatel upozorňuje, že operační systém Windows požadovaný u některých dodávek může být dodán ve verzi Home (zřizovatel objednatele má uzavřenu smlouvu se společnosti Microsoft na bezplatný upgrade na verzi Pro).
Doba plnění veřejné zakázky je rozdělena do dvou etap:
- I. etapa do 22. 12. 2017 a jedná se o dodávku 15 ks PC I (jedná se o předpokládaný termín, může být s ohledem na případné prodlevy v průběhu zadávacího řízení prodloužen, předpokládá se doba dodání do cca 14 kalendářních dnů ode dne nabytí účinnosti smlouvy)
- II. etapa do 28. 2. 2018 (nejdříve však 1. 2. 2018) a jedná se o dodávku zbývajícího zařízení.
Část 2 - server
Předmětem zakázky je dodávka 1 ks serveru dle specifikace – viz příloha zadávací dokumentace.
Předpokládaná hodnota této části veřejné zakázky činí 70 tis. Kč bez DPH.
Doba plnění veřejné zakázky je stanovena do 18. 2. 2018 (nejdříve však 1. 2. 2018).
Evidenční údaje o zakázce
Identifikátor zakázky
P17V00000003
Podrobná charakteristika zakázky
Druh veřejné zakázky podle předmětu
Dodávky
Vymezení předmětu zakázky dle číselníku CPV
30213100-6, 30213200-7, 30232100-5, 72000000-5
Místo plnění veřejné zakázky
Ostrava
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky
2 500 000,- bez DPH
Druh zadávacího řízení
Zjednodušené podlimitní řízení
Stav zadávacího řízení
Veřejná zakázka byla zadána
Lhůty veřejné zakázky
Datum uveřejnění veřejné zakázky
7. 11. 2017
Datum zahájení veřejné zakázky
7. 11. 2017
Lhůta pro podání nabídek
24. 11. 2017, 11:00:00 hodin
Kontakty veřejné zakázky
Kontakty pro předmětnou veřejnou zakázku Název kontaktního subjektu: Dobrá zakázka s. r. o.
Jméno a příjmení kontaktní osoby: Ing. Jiří Zapletal
Kontaktní e-mail: info@dobrazakazka.cz
Kontaktní telefon: +420 774883824
Informace a soubory k veřejné zakázce
Níže uvedené tabulka zahrnuje připojené informace a soubory k veřejné zakázce Modernizace odborných učeben – dodávka ICT.