Poskytování služeb agenturního zaměstnávání

Tato stránka zobrazuje detailní informace o veřejné zakázce Poskytování služeb agenturního zaměstnávání zadávané zadavatelem OKD, a.s.. K zakázce jsou zpravidla připojeny další informace a soubory jako např. výzva k podání nabídky, zadávací dokumentace, kvalifikační dokumentace, dodatečné informace apod.

Zadavatel veřejné zakázky

Název zadavatele veřejné zakázky

OKD, a.s.

Základní údaje o zakázce

Název veřejné zakázky

Poskytování služeb agenturního zaměstnávání

Předmět veřejné zakázky

Předmětem plnění je poskytování služeb agenturního zaměstnávání.
Agentura dočasně přidělí zaměstnance zadavateli na výkon prací v oblasti služeb (pracovní pozice zámečník, elektrikář, svářeč, obráběč kovů, pomocný dělník, obsluha pracovních strojů – jeřábník a vazač břemen, pilař apod.).

Evidenční údaje o zakázce

Identifikátor zakázky

P19V00000007

Evidenční číslo zakázky ve Věstníku veřejných zakázek

Z2019-028921

Interní značka či evidenční nebo jednací číslo u zadavatele

OKD-Poskytování služeb agenturního zaměstnávání

Podrobná charakteristika zakázky

Druh veřejné zakázky podle předmětu

Služby

Vymezení předmětu zakázky dle číselníku CPV

98113000

Místo plnění veřejné zakázky

OKD, a.s.

Předpokládaná hodnota veřejné zakázky

240 000 000,- bez DPH

Druh zadávacího řízení

Otevřené řízení

Stav zadávacího řízení

Veřejná zakázka byla zrušena

Lhůty veřejné zakázky

Datum uveřejnění veřejné zakázky

22. 8. 2019

Datum zahájení veřejné zakázky

19. 8. 2019

Lhůta pro podání nabídek

26. 9. 2019, 12:00:00 hodin

Kontakty veřejné zakázky

Kontakty pro předmětnou veřejnou zakázku

Název kontaktního subjektu: OKD, a.s.

Jméno a příjmení kontaktní osoby: Ing. Rostislav Volek

Kontaktní e-mail: volek@okd.cz

Kontaktní telefon: +420 596262778

Informace a soubory k veřejné zakázce

Níže uvedené tabulka zahrnuje připojené informace a soubory k veřejné zakázce Poskytování služeb agenturního zaměstnávání.

Název informace: Datum uveřejnění: Detail:
Příloha č. 1 - Tabulka „Krycí list nabídky“ 22. 8. 2019 Zobrazit
Příloha č. 2 – Rámcová dohoda - obchodní podmínky 22. 8. 2019 Zobrazit
Příloha č. 3 - Předpokládané náklady na agenturní zaměstnance pro výpočet nabídkové ceny 22. 8. 2019 Zobrazit
Příloha č. 4 - Předpokládaný denní počet směn v jednotlivých profesích, hodinové sazby 22. 8. 2019 Zobrazit
Příloha č. 5 - Čestné prohlášení - základní způsobilost 22. 8. 2019 Zobrazit
Příloha č. 6 - Čestné prohlášení - min. počet pracovníků 22. 8. 2019 Zobrazit
Příloha č. 7 - Čestné prohlášení - seznam významných obdobných zakázek 22. 8. 2019 Zobrazit
Příloha č. 8 - Čestné prohlášení - zvláštní podmínky – zákon 435/2004 Sb., a pojistná smlouva 22. 8. 2019 Zobrazit
Příloha č. 9 - Čestné prohlášení o číslu účtu 22. 8. 2019 Zobrazit
Příloha č. 10 - Čestné prohlášení - finanční kontrola a postupování pohledávek 22. 8. 2019 Zobrazit
Příloha č. 11 - Poddodavatelské schéma 22. 8. 2019 Zobrazit
Příloha č. 12 - Čestné prohlášení - počet listů a obsah nabídky 22. 8. 2019 Zobrazit
Příloha č. 13 – Mzdové tarify (2019) a průměrné odpracované směny dle pracovníků OKD, a.s. v jednotlivých tarifních třídách (201 22. 8. 2019 Zobrazit
Zadávací podmínky agenturního zaměstanávání 22. 8. 2019 Zobrazit
Příloha č. 3 - Předpokládané náklady na agenturní zaměstnance pro výpočet nabídkové ceny 22. 8. 2019 Zobrazit
Příloha č. 4 - Předpokládaný denní počet směn v jednotlivých profesích, hodinové sazby 22. 8. 2019 Zobrazit
Písemná zpráva o ukončení-zrušení veřejné zakázky 22. 8. 2019 Zobrazit
(c) 2010 - 2022 Chráněno právními předpisy l Profil zadavatele l Veřejné zakázky l Přístupnost webu l Sitemap