ZMĚNA UŽÍVÁNÍ A STAVEBNÍ ÚPRAVY STÁVAJÍCÍHO OBJEKTU SPORT CENTER FRIED NA BYTOVÝ DŮM_III. ETAPA

Tato stránka zobrazuje detailní informace o veřejné zakázce ZMĚNA UŽÍVÁNÍ A STAVEBNÍ ÚPRAVY STÁVAJÍCÍHO OBJEKTU SPORT CENTER FRIED NA BYTOVÝ DŮM_III. ETAPA zadávané zadavatelem Obec Hevlín. K zakázce jsou zpravidla připojeny další informace a soubory jako např. výzva k podání nabídky, zadávací dokumentace, kvalifikační dokumentace, dodatečné informace apod.

Zadavatel veřejné zakázky

Název zadavatele veřejné zakázky

Obec Hevlín

Základní údaje o zakázce

Název veřejné zakázky

ZMĚNA UŽÍVÁNÍ A STAVEBNÍ ÚPRAVY STÁVAJÍCÍHO OBJEKTU SPORT CENTER FRIED NA BYTOVÝ DŮM_III. ETAPA

Předmět veřejné zakázky

ZMĚNA UŽÍVÁNÍ A STAVEBNÍ ÚPRAVY STÁVAJÍCÍHO OBJEKTU SPORT CENTER FRIED NA BYTOVÝ DŮM_III. ETAPA

Evidenční údaje o zakázce

Identifikátor zakázky

P22V00000001

Interní značka či evidenční nebo jednací číslo u zadavatele

1_2022

Podrobná charakteristika zakázky

Druh veřejné zakázky podle předmětu

Stavební práce

Vymezení předmětu zakázky dle číselníku CPV

45000000-7

Místo plnění veřejné zakázky

Hevlín

Druh zadávacího řízení

Zjednodušené podlimitní řízení

Stav zadávacího řízení

Veřejná zakázka neukončena

Lhůty veřejné zakázky

Datum uveřejnění veřejné zakázky

16. 4. 2022

Datum zahájení veřejné zakázky

16. 4. 2022

Lhůta pro podání nabídek

5. 5. 2022, 09:00:00 hodin

Kontakty veřejné zakázky

Kontakty pro předmětnou veřejnou zakázku

Název kontaktního subjektu: OPTIMAL Consulting, s.r.o.;

Jméno a příjmení kontaktní osoby: Ing. Tomáš Šturala

Kontaktní e-mail: sturala@optimalconsulting.cz

Kontaktní telefon: +4200731623492

Informace a soubory k veřejné zakázce

Níže uvedené tabulka zahrnuje připojené informace a soubory k veřejné zakázce ZMĚNA UŽÍVÁNÍ A STAVEBNÍ ÚPRAVY STÁVAJÍCÍHO OBJEKTU SPORT CENTER FRIED NA BYTOVÝ DŮM_III. ETAPA.

(c) 2010 - 2022 Chráněno právními předpisy l Profil zadavatele l Přístupnost webu l Sitemap
detail-zakazky