Dodávka plodu ostropestřce mariánského II.
Tato stránka zobrazuje detailní informace o veřejné zakázce Dodávka plodu ostropestřce mariánského II. zadávané zadavatelem IREL, spol. s r.o.. K zakázce jsou zpravidla připojeny další informace a soubory jako např. výzva k podání nabídky, zadávací dokumentace, kvalifikační dokumentace, dodatečné informace apod.
Zadavatel veřejné zakázky
Název zadavatele veřejné zakázky
IREL, spol. s r.o.
Základní údaje o zakázce
Název veřejné zakázky
Dodávka plodu ostropestřce mariánského II.
Předmět veřejné zakázky
Předmětem zadávacího řízení je nákup 30 tun plodu ostropestřce mariánského (Silybi mariani fructus), dále jen „dodávka“. Kvalitativní požadavky na dodávku jsou blíže specifikovány v příloze č. 2 zadávací dokumentace.
Předmětem plnění je rovněž skladování dodávky do termínu vyskladnění na základě požadavku zadavatele.
Poznámka
Zadavatel nepřipouští předložení varianty nabídky, dílčí plnění ani nabídky obsahující plnění nad rámec požadovaného v zadávací dokumentaci.
Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu nebo úpravu podmínek stanovených v zadávací dokumentaci, a to buď na základě žádosti účastníků o dodatečné informace k zadávacím podmínkám, nebo z vlastního podnětu.
V souladu s ust. § 2e zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, bude vybraný dodavatel osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly (tato skutečnost je obsažena v návrhu kupní smlouvy).
Účastník nemá právo na náhradu nákladů spojených s účastí v zakázce.
Nabídky se účastníkům nevracejí a zůstávají zadavateli jako součást dokumentace o zadání zakázky.
Předmětné zadávací řízení není veřejnou zakázkou ve smyslu zákona č. 134/2016 Sb.,
o zadávání veřejných zakázek obchodní veřejnou soutěží ani veřejným příslibem.
Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit zadávací řízení kdykoli v jeho průběhu v souladu s čl.39) – 41) PpVD OPPIK. V případě zrušení zadávacího řízení bude zadavatel bezodkladně o zrušení a důvodech zrušení zadávacího řízení písemně informovat všechny účastníky, kteří podali nabídku v řádném termínu pro podání nabídek. V případě, že zadavatel zruší zadávací řízení v průběhu lhůty pro podání nabídek, zveřejní tuto informaci stejným způsobem, jako zveřejnil oznámení. Zadavatel uveřejní na profilu zadavatele v souladu s čl. 56) PpVD OPPIK oznámení, resp. rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky.
Délka zadávací lhůty činí 30 dní od okamžiku skončení lhůty pro podávání nabídek.
Evidenční údaje o zakázce
Identifikátor zakázky
P20V00000002
Podrobná charakteristika zakázky
Druh veřejné zakázky podle předmětu
Dodávky
Vymezení předmětu zakázky dle číselníku CPV
03117000-4
Místo plnění veřejné zakázky
Česká republika
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky
840 000,- bez DPH
Druh zadávacího řízení
Otevřené řízení
Stav zadávacího řízení
Veřejná zakázka byla zadána
Lhůty veřejné zakázky
Datum uveřejnění veřejné zakázky
12. 6. 2020
Datum zahájení veřejné zakázky
12. 6. 2020
Lhůta pro podání nabídek
30. 6. 2020, 13:00:00 hodin
Kontakty veřejné zakázky
Kontakty pro předmětnou veřejnou zakázku Jméno a příjmení kontaktní osoby: David Frolík
Kontaktní e-mail: davidfrolik@seznam.cz
Kontaktní telefon: +420733643822
Informace a soubory k veřejné zakázce
Níže uvedené tabulka zahrnuje připojené informace a soubory k veřejné zakázce Dodávka plodu ostropestřce mariánského II..
Seznam uchazečů veřejné zakázky
Tato část veřejné zakázky Dodávka plodu ostropestřce mariánského II. zobrazuje uchazače veřejné zakázky, jejich nabídkové ceny a informaci o plnění veřejné zakázky - tj. který z nich ji plní a za jakou cenu.
Název (IČO):
Role:
Nabídková cena:
ZEMASPOL Uherská Brod a.s. (25509985)
Dodavatel
1 034 550,- Kč vč. DPH 855 000,- Kč bez DPH
ZEMET spol. s r.o. (44125925)
Uchazeč
1 052 700,- Kč vč. DPH 870 000,- Kč bez DPH