Pořízení materiálu
Tato stránka zobrazuje detailní informace o veřejné zakázce Pořízení materiálu zadávané zadavatelem Füllmatik s.r.o.. K zakázce jsou zpravidla připojeny další informace a soubory jako např. výzva k podání nabídky, zadávací dokumentace, kvalifikační dokumentace, dodatečné informace apod.
Zadavatel veřejné zakázky
Název zadavatele veřejné zakázky
Füllmatik s.r.o.
Základní údaje o zakázce
Název veřejné zakázky
Pořízení materiálu
Předmět veřejné zakázky
Tato zakázka na dodávku materiálu je rozdělena do šesti (6) částí. Jedná se o zakázku s dílčím plněním/zakázku na části, přičemž rozdělení na dílčí plnění/části je následující:
1. dílčí plnění/část: Obrábění
2. dílčí plnění/část: Laser
3. dílčí plnění/část: Nakupovaný materiál
4. dílčí plnění/část: Elektro, rozvaděč
5. dílčí plnění/část: Elektro, exteriér
6. dílčí plnění/část: Pneukomponenty
Sdružení zadavatelů pořizuje soubory materiálu společně v rámci projektu „Vývoj plnícího a uzavíracího zařízení v provedení EX Zóna 1.“, reg.č. CZ.01.1.02/0.0/0.0/17_107/0012360.
Specifikace jednotlivých položek pořizovaného materiálu v dílčích plnění 1 – 6 je uvedena v příloze č. 3 – Technická specifikace. Upřesnění pořízeného materiálu pro jednotlivé účastníky sdružení zadavatelů je uvedeno v příloze č. 4 – Obchodní podmínky pro dílčí plnění 1 – 4, materiál dílčího plnění 5 – 6 pořizuje pouze společnost Füllmatik s.r.o.
Účastníci tedy mohou podat nabídku na libovolný počet dílčích plnění. Pokud se účastník uchází o více dílčích plnění, pak zadavatel požaduje, aby takový účastník podal pro každé dílčí plnění separátní nabídku.
Poznámka
Zadavatel nepřipouští předložení varianty nabídky ani nabídky obsahující plnění nad rámec požadovaného v zadávací dokumentaci.
Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu nebo úpravu podmínek stanovených v zadávací dokumentaci, a to buď na základě žádosti účastníků o dodatečné informace k zadávacím podmínkám, nebo z vlastního podnětu.
V souladu s ust. § 2e zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, bude vybraný dodavatel osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly (tato skutečnost je obsažena v návrhu kupní smlouvy).
Účastník nemá právo na náhradu nákladů spojených s účastí v zakázce.
Nabídky se účastníkům nevracejí a zůstávají zadavateli jako součást dokumentace o zadání zakázky.
Předmětné zadávací řízení není veřejnou zakázkou ve smyslu zákona č. 134/2016 Sb.,
o zadávání veřejných zakázek obchodní veřejnou soutěží ani veřejným příslibem.
Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit zadávací řízení kdykoli v jeho průběhu. V případě zrušení zadávacího řízení bude zadavatel bezodkladně o zrušení a důvodech zrušení zadávacího řízení písemně informovat všechny účastníky, kteří podali nabídku v řádném termínu pro podání nabídek. V případě, že zadavatel zruší zadávací řízení v průběhu lhůty pro podání nabídek, zveřejní tuto informaci stejným způsobem, jako zveřejnil oznámení. Zadavatel si vyhrazuje právo na profilu zadavatele v souladu s čl. 54) PpVD OPPIK uveřejnit oznámení, resp. rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky.
Délka zadávací lhůty činí 90 dní od okamžiku skončení lhůty pro podávání nabídek.
Evidenční údaje o zakázce
Identifikátor zakázky
P19V00000001
Podrobná charakteristika zakázky
Druh veřejné zakázky podle předmětu
Dodávky
Vymezení předmětu zakázky dle číselníku CPV
31680000-6; 44400000-4
Místo plnění veřejné zakázky
Kunovice
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky
1 251 500,- bez DPH
Druh zadávacího řízení
Otevřené řízení
Stav zadávacího řízení
Veřejná zakázka byla zadána
Lhůty veřejné zakázky
Datum uveřejnění veřejné zakázky
2. 2. 2019
Datum zahájení veřejné zakázky
2. 2. 2019
Lhůta pro podání nabídek
19. 2. 2019, 12:00:00 hodin
Kontakty veřejné zakázky
Kontakty pro předmětnou veřejnou zakázku Název kontaktního subjektu: Naviga 4, s.r.o.
Jméno a příjmení kontaktní osoby: David Frolík
Kontaktní e-mail: frolik@naviga4.cz
Kontaktní telefon: +420733643822
Informace a soubory k veřejné zakázce
Níže uvedené tabulka zahrnuje připojené informace a soubory k veřejné zakázce Pořízení materiálu.
Seznam uchazečů veřejné zakázky
Tato část veřejné zakázky Pořízení materiálu zobrazuje uchazače veřejné zakázky, jejich nabídkové ceny a informaci o plnění veřejné zakázky - tj. který z nich ji plní a za jakou cenu.
Název (IČO):
Role:
Nabídková cena:
POXON s.r.o. (DČ1) (07668856)
Dodavatel
431 607,- Kč vč. DPH 431 607,- Kč bez DPH
POXON s.r.o. (DČ3) (07668856)
Dodavatel
192 591,- Kč vč. DPH 192 591,- Kč bez DPH
Turck, s.r.o. (DČ5) (64256642)
Dodavatel
139 584,- Kč vč. DPH 115 359,- Kč bez DPH
Festo, s.r.o. (DČ6) (00564737)
Dodavatel
125 507,- Kč vč. DPH 103 725,- Kč bez DPH
Kaňák Revestr s.r.o. (DČ2) (06335012)
Dodavatel
75 930,- Kč vč. DPH 62 752,- Kč bez DPH
TRECO s.r.o. (DČ4) (6347410)
Dodavatel
419 722,- Kč vč. DPH 346 877,- Kč bez DPH