Pořízení souboru vybavení technologií pro nakládání s odpady.

Tato stránka zobrazuje detailní informace o veřejné zakázce Pořízení souboru vybavení technologií pro nakládání s odpady. zadávané zadavatelem Cieslar, s.r.o.. K zakázce jsou zpravidla připojeny další informace a soubory jako např. výzva k podání nabídky, zadávací dokumentace, kvalifikační dokumentace, dodatečné informace apod.

Zadavatel veřejné zakázky

Název zadavatele veřejné zakázky

Cieslar, s.r.o.

Základní údaje o zakázce

Název veřejné zakázky

Pořízení souboru vybavení technologií pro nakládání s odpady.

Předmět veřejné zakázky

Předmětem této zakázky je nákup samostavitelného jeřábu a hydraulické ruky včetně příslušenství.

1. část: samostavitelný jeřáb,

2. část: Hydraulická ruka včetně příslušenství.

Hydraulická ruka bude namontována jako dodatečná výbava na podvozek MAN TGM 18.340 4x4 BB. Veškeré pohyby tohoto jeřábu budou ovládány hydraulickými válci.
Dále se jedná se o tyto příslušenství - kontejnerový nosič, kontejner sklápěcí, kontejner valník, sklápěcí přívěs-trojstranný.

Více technických informací je uvedeno v příloze č. 5 – technické požadavky.
Jedná se o výběrové řízení s možností dílčího plnění.

Poznámka

Zadavatel není povinen provést výběr dodavatele podle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. Výběr dodavatele se řídí Pravidly pro výběr dodavatelů Operačního programu Podnikání a inovace pro konkurenceschopnost (OPPIK). Pokud zadavatel odkazuje na ustanovení zákona o veřejných zakázkách, platí ustanovení zákona pouze v těchto uvedených případech.

Evidenční údaje o zakázce

Identifikátor zakázky

P17V00000001

Interní značka či evidenční nebo jednací číslo u zadavatele

VZ/001

Podrobná charakteristika zakázky

Druh veřejné zakázky podle předmětu

Dodávky

Předpokládaná hodnota veřejné zakázky

6 275 000,- bez DPH (7 592 750,- s DPH)

Druh zadávacího řízení

Jiné

Stav zadávacího řízení

Ukončeno plnění smlouvy

Lhůty veřejné zakázky

Datum uveřejnění veřejné zakázky

24. 8. 2017

Datum zahájení veřejné zakázky

25. 8. 2017

Lhůta pro podání nabídek

12. 9. 2017, 08:00:00 hodin

Kontakty veřejné zakázky

Kontakty pro předmětnou veřejnou zakázku

Název kontaktního subjektu: TRAINER, s.r.o.

Jméno a příjmení kontaktní osoby: Lenka KIčmerová

Kontaktní e-mail: trainer@trainer.cz

Kontaktní telefon: +420 737 245 520

Informace a soubory k veřejné zakázce

Níže uvedené tabulka zahrnuje připojené informace a soubory k veřejné zakázce Pořízení souboru vybavení technologií pro nakládání s odpady..

Seznam uchazečů veřejné zakázky

Tato část veřejné zakázky Pořízení souboru vybavení technologií pro nakládání s odpady. zobrazuje uchazače veřejné zakázky, jejich nabídkové ceny a informaci o plnění veřejné zakázky - tj. který z nich ji plní a za jakou cenu.

Název (IČO): Role: Nabídková cena:
FINE LINE, s.r.o. ( vítěz pro 1. část zakázky). (26970384) Dodavatel 4 162 279,- Kč vč. DPH
3 439 900,- Kč bez DPH
FORNAL trading s.r.o. ( vítěz pro 2. část zakázky). (26229650) Dodavatel 3 337 180,- Kč vč. DPH
2 758 000,- Kč bez DPH
EverLift spol. s r.o. ( uvedná cena pro obě části zakázky). (16626117) Uchazeč 761 530,- Kč vč. DPH
6 293 000,- Kč bez DPH
(c) 2010 - 2019 Chráněno právními předpisy l Profil zadavatele l Veřejné zakázky l Přístupnost webu l Sitemap