Technický dozor investora a koordinátor BOZP
Tato stránka zobrazuje detailní informace o veřejné zakázce Technický dozor investora a koordinátor BOZP zadávané zadavatelem Charita Ostrava. K zakázce jsou zpravidla připojeny další informace a soubory jako např. výzva k podání nabídky, zadávací dokumentace, kvalifikační dokumentace, dodatečné informace apod.
Zadavatel veřejné zakázky
Název zadavatele veřejné zakázky
Charita Ostrava
Základní údaje o zakázce
Název veřejné zakázky
Technický dozor investora a koordinátor BOZP
Předmět veřejné zakázky
Předmětem veřejné zakázky je výkon občasného technického dozoru stavebníka při realizaci stavebních prací týkajících se Charitního domu sv. Václava a Charitního domu sv. Alžběty. Součástí výkonu technického dozoru stavebníka je i poskytování služeb koordinátora BOZP dle zákona č. 309/2006 Sb., kterým se upravují další požadavky bezpečnosti a ochrany zdraví při práci v pracovněprávních vztazích a o zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví při činnosti nebo poskytování služeb mimo pracovněprávní vztahy (zákon o zajištění dalších podmínek bezpečnosti a ochrany zdraví při práci), ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon č. 309/2006 Sb.“) a nařízení vlády č. 591/2006 Sb., o bližších minimálních požadavcích na bezpečnost a ochranu zdraví při práci na staveništích, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „nařízení vlády č. 591/2006“) (tuto část, tj. výkon činnosti koordinátora BOZP je možno plnit subdodavatelsky). Zadavatel požaduje přítomnost technického dozoru na místě stavby v rozsahu min. 2 x týdně po dobu 3 hodiny/1 návštěva, a to na každé stavbě.
Poznámka
Spolufinancováno Program švýcarsko-české spolupráce
Evidenční údaje o zakázce
Identifikátor zakázky
P13V00000003
Interní značka či evidenční nebo jednací číslo u zadavatele
03
Podrobná charakteristika zakázky
Druh veřejné zakázky podle předmětu
Služby
Vymezení předmětu zakázky dle číselníku CPV
71000000-8
Místo plnění veřejné zakázky
Ostrava
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky
240 000,- bez DPH (290 400,- s DPH)
Druh zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Stav zadávacího řízení
Ukončeno plnění smlouvy
Lhůty veřejné zakázky
Datum uveřejnění veřejné zakázky
23. 6. 2013
Datum zahájení veřejné zakázky
23. 6. 2013
Lhůta pro podání nabídek
8. 7. 2013, 10:00:00 hodin
Kontakty veřejné zakázky
Kontakty pro předmětnou veřejnou zakázku Název kontaktního subjektu: Dobrá zakázka s. r. o.
Jméno a příjmení kontaktní osoby: Ing. Jiří Zapletal
Kontaktní e-mail: info@dobrazakazka.cz
Kontaktní telefon: +420 774 883 284
Informace a soubory k veřejné zakázce
Níže uvedené tabulka zahrnuje připojené informace a soubory k veřejné zakázce Technický dozor investora a koordinátor BOZP .