Výběr dodavatele kancelářských potřeb II

Tato stránka zobrazuje detailní informace o veřejné zakázce Výběr dodavatele kancelářských potřeb II zadávané zadavatelem Česká republika - Státní úřad inspekce práce. K zakázce jsou zpravidla připojeny další informace a soubory jako např. výzva k podání nabídky, zadávací dokumentace, kvalifikační dokumentace, dodatečné informace apod.

Zadavatel veřejné zakázky

Název zadavatele veřejné zakázky

Česká republika - Státní úřad inspekce práce

Základní údaje o zakázce

Název veřejné zakázky

Výběr dodavatele kancelářských potřeb II

Předmět veřejné zakázky

Předmětem této zakázky je výběr dodavatele kancelářské zboží potřebného
k zabezpečení realizace individuálního projektu „Efektivní systém rozvoje zaměstnanosti, výkonu komplexních kontrol a potírání nelegálního zaměstnávání v ČR“ (dále jen projekt) spolufinancovaného z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky.
Předmětem nákupu budou drobné kancelářské potřeby nezbytné k zabezpečení realizace projektu (např. eurosložky, papíry, šanony/pořadače, lepicí pásky, lepidla, obálky, kancelářské sponky, sešívačky + náplně, nůžky, děrovače, samolepící bločky různých velikostí, papírové složky, samolepící štítky, kalkulátory, popisovače, korektory apod.).

Evidenční údaje o zakázce

Identifikátor zakázky

P13V00000025

Evidenční číslo zakázky ve Věstníku veřejných zakázek

208557

Podrobná charakteristika zakázky

Druh veřejné zakázky podle předmětu

Dodávky

Vymezení předmětu zakázky dle číselníku CPV

30190000-7

Místo plnění veřejné zakázky

Česká republika

Předpokládaná hodnota veřejné zakázky

2 733 333,- bez DPH (3 279 999,60 s DPH)

Smluvní hodnota veřejné zakázky

1 226 226,- bez DPH (1 471 471,18 s DPH)

Druh zadávacího řízení

Otevřené řízení

Stav zadávacího řízení

Ukončeno plnění smlouvy

Lhůty veřejné zakázky

Datum uveřejnění veřejné zakázky

12. 3. 2013

Datum zahájení veřejné zakázky

24. 2. 2012

Lhůta pro podání nabídek

19. 3. 2012, 10:00:00 hodin

Informace a soubory k veřejné zakázce

Níže uvedené tabulka zahrnuje připojené informace a soubory k veřejné zakázce Výběr dodavatele kancelářských potřeb II.

Seznam uchazečů veřejné zakázky

Tato část veřejné zakázky Výběr dodavatele kancelářských potřeb II zobrazuje uchazače veřejné zakázky, jejich nabídkové ceny a informaci o plnění veřejné zakázky - tj. který z nich ji plní a za jakou cenu.

Název (IČO): Role: Nabídková cena:
MICOS spol. s r.o (00533394) Dodavatel 1 471 471,18 Kč vč. DPH
1 226 226,- Kč bez DPH
(c) 2010 - 2022 Chráněno právními předpisy l Profil zadavatele l Přístupnost webu l Sitemap
detail-zakazky