Výběr dodavatele kancelářské a výpočetní techniky vč. spotřebního materiálu k tiskárnám

Tato stránka zobrazuje detailní informace o veřejné zakázce Výběr dodavatele kancelářské a výpočetní techniky vč. spotřebního materiálu k tiskárnám zadávané zadavatelem Česká republika - Státní úřad inspekce práce. K zakázce jsou zpravidla připojeny další informace a soubory jako např. výzva k podání nabídky, zadávací dokumentace, kvalifikační dokumentace, dodatečné informace apod.

Zadavatel veřejné zakázky

Název zadavatele veřejné zakázky

Česká republika - Státní úřad inspekce práce

Základní údaje o zakázce

Název veřejné zakázky

Výběr dodavatele kancelářské a výpočetní techniky vč. spotřebního materiálu k tiskárnám

Předmět veřejné zakázky

Předmětem této zakázky je výběr dodavatele kancelářské a výpočetní techniky vč. spotřebního materiálu k tiskárnám potřebné k zabezpečení realizace individuálního projektu „Efektivní systém rozvoje zaměstnanosti, výkonu komplexních kontrol a potírání nelegálního zaměstnávání v ČR“ (dále jen projekt) spolufinancovaného z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky.

Jedná se o veřejnou zakázku na dodávku, kterou bude jeden vítězný uchazeč pro zadavatele vykonávat na základě „Rámcové smlouvy s jedním uchazečem na zabezpečení kancelářské a výpočetní techniky vč. spotřebního materiálu k tiskárnám“.
Rámcová smlouva bude uzavřena bezprostředně po skončení výběrového řízení ve lhůtách umožňující zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách v platném znění.
Nákup zboží bude realizován v období let 2012 – 2013 nepravidelně.
Zboží bude rozděleno do tří košů z důvodu různých režimů nákupů komodit zahrnutých v těchto koších.

Evidenční údaje o zakázce

Identifikátor zakázky

P13V00000012

Evidenční číslo zakázky ve Věstníku veřejných zakázek

208149

Interní značka či evidenční nebo jednací číslo u zadavatele

RS331M4/2012

Podrobná charakteristika zakázky

Druh veřejné zakázky podle předmětu

Dodávky

Předpokládaná hodnota veřejné zakázky

7 093 741,- bez DPH

Smluvní hodnota veřejné zakázky

3 929 657,- bez DPH (4 715 588,40 s DPH)

Druh zadávacího řízení

Otevřené řízení

Stav zadávacího řízení

Ukončeno plnění smlouvy

Lhůty veřejné zakázky

Datum uveřejnění veřejné zakázky

18. 2. 2013

Datum zahájení veřejné zakázky

17. 2. 2012

Lhůta pro podání nabídek

3. 4. 2012, 10:00:00 hodin

Kontakty veřejné zakázky

Kontakty pro předmětnou veřejnou zakázku

Název kontaktního subjektu: CPS consulting, s.r.o.

Jméno a příjmení kontaktní osoby: Kateřina Machalová

Kontaktní e-mail: k.machalova@cpsconsulting.cz

Kontaktní telefon: +420 585 754 857

Informace a soubory k veřejné zakázce

Níže uvedené tabulka zahrnuje připojené informace a soubory k veřejné zakázce Výběr dodavatele kancelářské a výpočetní techniky vč. spotřebního materiálu k tiskárnám.

Seznam uchazečů veřejné zakázky

Tato část veřejné zakázky Výběr dodavatele kancelářské a výpočetní techniky vč. spotřebního materiálu k tiskárnám zobrazuje uchazače veřejné zakázky, jejich nabídkové ceny a informaci o plnění veřejné zakázky - tj. který z nich ji plní a za jakou cenu.

Název (IČO): Role: Nabídková cena:
NWA, s.r.o. (27252744) Dodavatel 4 715 588,40 Kč vč. DPH
3 929 657,- Kč bez DPH
GC System a.s. (64509826) Uchazeč 4 826 714,40 Kč vč. DPH
4 022 262,- Kč bez DPH
DATA-INTER spol. s r.o. (14615754) Uchazeč 5 164 177,20 Kč vč. DPH
4 303 481,- Kč bez DPH
(c) 2010 - 2022 Chráněno právními předpisy l Profil zadavatele l Přístupnost webu l Sitemap
detail-zakazky