Nákup investičního hardware

Tato stránka zobrazuje detailní informace o veřejné zakázce Nákup investičního hardware zadávané zadavatelem Česká republika - Státní úřad inspekce práce. K zakázce jsou zpravidla připojeny další informace a soubory jako např. výzva k podání nabídky, zadávací dokumentace, kvalifikační dokumentace, dodatečné informace apod.

Zadavatel veřejné zakázky

Název zadavatele veřejné zakázky

Česká republika - Státní úřad inspekce práce

Základní údaje o zakázce

Název veřejné zakázky

Nákup investičního hardware

Předmět veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je dodávka doplňujícího hardware vybavení pro projekt „Vytvoření centrálního registru elektronizace úkonů inspekce práce“, registrační číslo CZ.1.06/1.1.00/07.06450. Jde o projekt spolufinancovaný v rámci Integrovaného operačního programu (IOP) z Evropského fondu pro regionální rozvoj a státního rozpočtu České republiky.

Externí odkaz na bližší informace

http://www.tendermarket.cz/

Poznámka

Zakázka byla realizovaná prostřednictvím e-tržiště TENDERMARKET, ID zakázky: T004/13V/00042405

Evidenční údaje o zakázce

Identifikátor zakázky

P14V00000006

Interní značka či evidenční nebo jednací číslo u zadavatele

17/2013

Podrobná charakteristika zakázky

Druh veřejné zakázky podle předmětu

Dodávky

Vymezení předmětu zakázky dle číselníku CPV

48820000-2, 30237280-5, 30233132-5

Místo plnění veřejné zakázky

Oblastní inspektorát práce pro Středočeský kraj, Ve Smečkách 29, 110 00 Praha 1.

Předpokládaná hodnota veřejné zakázky

725 000,- bez DPH (877 250,- s DPH)

Skutečně uhrazená hodnota veřejné zakázky

723 181,- bez DPH (875 049,01 s DPH)

Druh zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Stav zadávacího řízení

Ukončeno plnění smlouvy

Lhůty veřejné zakázky

Datum uveřejnění veřejné zakázky

29. 11. 2013

Datum zahájení veřejné zakázky

29. 11. 2013

Lhůta pro podání nabídek

12. 12. 2013, 11:00:00 hodin

Kontakty veřejné zakázky

Kontakty pro předmětnou veřejnou zakázku

Název kontaktního subjektu: Státní úřad inspekce práce

Jméno a příjmení kontaktní osoby: Mgr. Pavel Heisig

Kontaktní e-mail: pavel.heisig@suip.cz

Kontaktní telefon: +420 777 354 904

Informace a soubory k veřejné zakázce

Níže uvedené tabulka zahrnuje připojené informace a soubory k veřejné zakázce Nákup investičního hardware.

Název informace: Datum uveřejnění: Detail:
Kupní smlouva 12. 3. 2014 Zobrazit
(c) 2010 - 2022 Chráněno právními předpisy l Profil zadavatele l Veřejné zakázky l Přístupnost webu l Sitemap