Dodávka kancelářských potřeb
Tato stránka zobrazuje detailní informace o veřejné zakázce Dodávka kancelářských potřeb zadávané zadavatelem Česká republika - Státní úřad inspekce práce. K zakázce jsou zpravidla připojeny další informace a soubory jako např. výzva k podání nabídky, zadávací dokumentace, kvalifikační dokumentace, dodatečné informace apod.
Zadavatel veřejné zakázky
Název zadavatele veřejné zakázky
Česká republika - Státní úřad inspekce práce
Základní údaje o zakázce
Název veřejné zakázky
Dodávka kancelářských potřeb
Předmět veřejné zakázky
Předmětem veřejné zakázky je dodávka kancelářských potřeb pro Státní úřad inspekce práce (dále jen SÚIP) a projekt „Efektivní systém rozvoje zaměstnanosti, výkonu komplexních kontrol a potírání nelegálního zaměstnávání v ČR“, reg.č. CZ.1.04/2.2.00/11.00013 spolufinancovaný z Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky (dále jen projekt), do jednotlivých středisek zadavatele (dále jen „místo určení“) na základě uzavření „Rámcové smlouvy s jedním uchazečem.
Předmětem nákupu budou drobné kancelářské potřeby nezbytné k zabezpečení činnosti SÚIP a realizace projektu (např. eurosložky, papíry, šanony/pořadače, lepicí pásky, lepidla, obálky, kancelářské sponky, sešívačky + náplně, nůžky, děrovače, samolepící bločky různých velikostí, papírové složky, samolepící štítky, kalkulátory, popisovače, korektory apod.). Bližší specifikace je uvedena v příloze č. 4 této zadávací dokumentace – Kalkulace nabídkové ceny zboží.
Poznámka
Výběrové řízení je realizováno prostřednictvím elektronického tržiště Státní správy TENDERMARKET.Zakázkaje uveřejněna na tržišti tendermarket pod ID T004/14V/00002419.
Evidenční údaje o zakázce
Identifikátor zakázky
P14V00000001
Podrobná charakteristika zakázky
Druh veřejné zakázky podle předmětu
Dodávky
Vymezení předmětu zakázky dle číselníku CPV
30190000-7, 30192000-1
Místo plnění veřejné zakázky
Místem plnění veřejné zakázky je sídlo zadavatele a dalších 29 pracovišť zadavatele, které jsou specifikovány v příloze č. 5 zadávací dokumentace - Seznam míst plnění zakázky.
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky
3 255 000,- bez DPH (3 938 550,- s DPH)
Druh zadávacího řízení
Zjednodušené podlimitní řízení
Stav zadávacího řízení
Veřejná zakázka byla zrušena
Lhůty veřejné zakázky
Datum uveřejnění veřejné zakázky
29. 1. 2014
Datum zahájení veřejné zakázky
29. 1. 2014
Lhůta pro podání nabídek
18. 2. 2014, 10:00:00 hodin
Kontakty veřejné zakázky
Kontakty pro předmětnou veřejnou zakázku Název kontaktního subjektu: CGB - Consult s.r.o., Prvního pluku 143/12a, 186 00 Praha 8 - Karlín
Jméno a příjmení kontaktní osoby: Ivana Mazáčová
Kontaktní e-mail: mazacova@cgb.cz
Kontaktní telefon: +420 725 346 801
Informace a soubory k veřejné zakázce
Níže uvedené tabulka zahrnuje připojené informace a soubory k veřejné zakázce Dodávka kancelářských potřeb.