Nákup kancelářských potřeb a tonerů

Tato stránka zobrazuje detailní informace o veřejné zakázce Nákup kancelářských potřeb a tonerů zadávané zadavatelem Česká průmyslová zdravotní pojišťovna. K zakázce jsou zpravidla připojeny další informace a soubory jako např. výzva k podání nabídky, zadávací dokumentace, kvalifikační dokumentace, dodatečné informace apod.

Zadavatel veřejné zakázky

Název zadavatele veřejné zakázky

Česká průmyslová zdravotní pojišťovna

Základní údaje o zakázce

Název veřejné zakázky

Nákup kancelářských potřeb a tonerů

Evidenční údaje o zakázce

Identifikátor zakázky

P12V00000009

Podrobná charakteristika zakázky

Druh veřejné zakázky podle předmětu

Dodávky

Druh zadávacího řízení

Jednací řízení s uveřejněním

Stav zadávacího řízení

Veřejná zakázka byla zadána

Informace a soubory k veřejné zakázce

Níže uvedené tabulka zahrnuje připojené informace a soubory k veřejné zakázce Nákup kancelářských potřeb a tonerů.

Seznam uchazečů veřejné zakázky

Tato část veřejné zakázky Nákup kancelářských potřeb a tonerů zobrazuje uchazače veřejné zakázky, jejich nabídkové ceny a informaci o plnění veřejné zakázky - tj. který z nich ji plní a za jakou cenu.

Název (IČO): Role: Nabídková cena:
OFFICE SYSTEM s.r.o. (část 1. - potřeby) (26900467) Dodavatel 2 237 472,- Kč vč. DPH
1 864 560,- Kč bez DPH
OFFICE SYSTEM s.r.o. (část 2 - tonery) (26900467) Dodavatel 103 324,80 Kč vč. DPH
86 104,- Kč bez DPH

Skutečně uhrazená cena jednotlivým dodavatelům

Tato část veřejné zakázky Nákup kancelářských potřeb a tonerů zobrazuje skutečně uhrazenou cenu dodavatelům v jednotlivých letech plnění veřejné zakázky.

Rok: Dodavatel: Uhrazená cena:
2012 OFFICE SYSTEM s.r.o. (část 1. - potřeby) (26900467) 983 969,26
819 974,18
2012 OFFICE SYSTEM s.r.o. (část 2 - tonery) (26900467) 428 499,02
357 082,50
2013 OFFICE SYSTEM s.r.o. (část 1. - potřeby) (26900467) 2 437 902,17
2 014 794,40
2013 OFFICE SYSTEM s.r.o. (část 2 - tonery) (26900467) 1 662 397,12
1 373 881,94
2014 OFFICE SYSTEM s.r.o. (část 1. - potřeby) (26900467) 2 351 062,14
1 943 025,61
2014 OFFICE SYSTEM s.r.o. (část 2 - tonery) (26900467) 1 576 750,39
1 303 099,52
2015 OFFICE SYSTEM s.r.o. (část 2 - tonery) (26900467) 1 229 066,89
1 015 757,76
2015 OFFICE SYSTEM s.r.o. (část 1. - potřeby) (26900467) 2 091 951,49
1 728 885,53
2016 OFFICE SYSTEM s.r.o. (část 1. - potřeby) (26900467) 1 940 887,25
1 604 039,05
2016 OFFICE SYSTEM s.r.o. (část 2 - tonery) (26900467) 932 941,52
771 026,05
(c) 2010 - 2019 Chráněno právními předpisy l Profil zadavatele l Veřejné zakázky l Přístupnost webu l Sitemap