Kancelářské potřeby ČPZP

Tato stránka zobrazuje detailní informace o veřejné zakázce Kancelářské potřeby ČPZP zadávané zadavatelem Česká průmyslová zdravotní pojišťovna. K zakázce jsou zpravidla připojeny další informace a soubory jako např. výzva k podání nabídky, zadávací dokumentace, kvalifikační dokumentace, dodatečné informace apod.

Zadavatel veřejné zakázky

Název zadavatele veřejné zakázky

Česká průmyslová zdravotní pojišťovna

Základní údaje o zakázce

Název veřejné zakázky

Kancelářské potřeby ČPZP

Předmět veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je zajištění dodávky kancelářských potřeb (zboží) dle požadavku zadavatele, včetně dopravy a doručení na konkrétní místo plnění, konkrétní pobočku, konkrétní kancelář zadavatele.

Evidenční údaje o zakázce

Identifikátor zakázky

P17V00000011

Podrobná charakteristika zakázky

Druh veřejné zakázky podle předmětu

Dodávky

Druh zadávacího řízení

Otevřené řízení

Stav zadávacího řízení

Veřejná zakázka byla zrušena

Lhůty veřejné zakázky

Datum uveřejnění veřejné zakázky

15. 5. 2017

Datum zahájení veřejné zakázky

12. 5. 2017

Lhůta pro podání nabídek

19. 6. 2017, 08:30:00 hodin

Kontakty veřejné zakázky

Kontakty pro předmětnou veřejnou zakázku

Název kontaktního subjektu: VIA Consult, a.s.

Jméno a příjmení kontaktní osoby: Mgr. Milan Konečný

Kontaktní e-mail: zadavacirizeni@viaconsult.cz

Kontaktní telefon: 605 201 156

Informace a soubory k veřejné zakázce

Níže uvedené tabulka zahrnuje připojené informace a soubory k veřejné zakázce Kancelářské potřeby ČPZP.

(c) 2010 - 2019 Chráněno právními předpisy l Profil zadavatele l Veřejné zakázky l Přístupnost webu l Sitemap