Zajištění stravování
Tato stránka zobrazuje detailní informace o veřejné zakázce Zajištění stravování zadávané zadavatelem Benjamín, příspěvková organizace. K zakázce jsou zpravidla připojeny další informace a soubory jako např. výzva k podání nabídky, zadávací dokumentace, kvalifikační dokumentace, dodatečné informace apod.
Zadavatel veřejné zakázky
Název zadavatele veřejné zakázky
Benjamín, příspěvková organizace
Základní údaje o zakázce
Název veřejné zakázky
Zajištění stravování
Předmět veřejné zakázky
Předmětem veřejné zakázky je zajištění celoročního stravování pro klienty.
Veřejná zakázka je dle ust. § 101 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“), rozdělena na části. Zadavatel umožňuje podat nabídku na jednu, několik nebo na všechny části veřejné zakázky.
Není-li uvedeno jinak, týkají se ustanovení této výzvy a zadávací dokumentace všech částí veřejné zakázky.
Části veřejné zakázky:
Část 1: Zajištění stravování – Středisko Petřvald
Předmětem této části veřejné zakázky je zajištění celodenního stravování pro 31 dospělých osob ubytovaných v Domově pro osoby se zdravotním postižením a Domově se zvláštním režimem, celkem do 5 domácností.
Doba plnění této části zakázky je od 1. 1. 2018 do 31. 1. 2018, tj. 1 kalendářní měsíc.
Část 2: Zajištění stravování – Středisko Havířov
Předmětem této části veřejné zakázky je zajištění celodenního stravování pro 20 uživatelů ubytovaných v tomto středisku, celkem do 3 domácností. Z tohoto počtu je 5 uživatelů, kteří obdrží dětské porce. Dále je předmětem zakázky dodávka obědů (polévka, hlavní chod vč. přílohy) pro 1 zaměstnance zadavatele tohoto střediska.
Doba plnění této části zakázky je od 1. 1. 2018 do 31. 12. 2019, tj. 48 kalendářních měsíců.
Evidenční údaje o zakázce
Identifikátor zakázky
P17V00000002
Podrobná charakteristika zakázky
Druh veřejné zakázky podle předmětu
Služby
Vymezení předmětu zakázky dle číselníku CPV
55521200-0, 55523000-2
Místo plnění veřejné zakázky
Moravskoslezský kraj
Druh zadávacího řízení
Zjednodušené podlimitní řízení
Stav zadávacího řízení
Veřejná zakázka neukončena
Lhůty veřejné zakázky
Datum uveřejnění veřejné zakázky
4. 12. 2017
Datum zahájení veřejné zakázky
4. 12. 2017
Lhůta pro podání nabídek
21. 12. 2017, 09:00:00 hodin
Kontakty veřejné zakázky
Kontakty pro předmětnou veřejnou zakázku Název kontaktního subjektu: Benjamín, příspěvková organizace
Jméno a příjmení kontaktní osoby: Mgr. Darja Kuncová
Kontaktní e-mail: usp.petrvald@tiscali.cz
Kontaktní telefon: +420 596 541 149
Informace a soubory k veřejné zakázce
Níže uvedené tabulka zahrnuje připojené informace a soubory k veřejné zakázce Zajištění stravování.