Zadávací řízení na dodavatele zdravotnického materiálu 2016

Tato stránka zobrazuje detailní informace o veřejné zakázce Zadávací řízení na dodavatele zdravotnického materiálu 2016 zadávané zadavatelem Zdravotnická záchranná služba Pardubického kraje. K zakázce jsou zpravidla připojeny další informace a soubory jako např. výzva k podání nabídky, zadávací dokumentace, kvalifikační dokumentace, dodatečné informace apod.

Zadavatel veřejné zakázky

Název zadavatele veřejné zakázky

Zdravotnická záchranná služba Pardubického kraje

Základní údaje o zakázce

Název veřejné zakázky

Zadávací řízení na dodavatele zdravotnického materiálu 2016

Předmět veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je výběr dodavatele zdravotnického materiálu a speciálního zdravotnického materiálu.
Přesné vymezení předmětu zakázky je uvedeno v Příloze č. 1 - Charakteristika zakázky, kde zadavatel také specifikuje minimální požadavky, rozsah dodávek, podmínky dodávek a další nezbytné náležitosti spojené s předmětem této veřejné zakázky.

Evidenční údaje o zakázce

Identifikátor zakázky

P16V00000004

Podrobná charakteristika zakázky

Druh veřejné zakázky podle předmětu

Dodávky

Vymezení předmětu zakázky dle číselníku CPV

 33140000-3: Zdravotnický spotřební materiál

Místo plnění veřejné zakázky

Pardubice, Průmyslová 450, PSČ 530 03

Předpokládaná hodnota veřejné zakázky

3 700 000,- bez DPH (4 477 000,- s DPH)

Smluvní hodnota veřejné zakázky

3 021 002,- bez DPH (3 614 598,- s DPH)

Druh zadávacího řízení

Zjednodušené podlimitní řízení

Stav zadávacího řízení

Veřejná zakázka byla zadána

Lhůty veřejné zakázky

Datum uveřejnění veřejné zakázky

26. 4. 2016

Datum zahájení veřejné zakázky

26. 4. 2016

Lhůta pro podání nabídek

17. 5. 2016, 10:00:00 hodin

Kontakty veřejné zakázky

Kontakty pro předmětnou veřejnou zakázku

Název kontaktního subjektu: Zdravotnická záchranná služba Pardubického kraje

Jméno a příjmení kontaktní osoby: Ing. Petr Ledvina

Kontaktní e-mail: ledvina@zzspak.cz

Kontaktní telefon: 725600040

Informace a soubory k veřejné zakázce

Níže uvedené tabulka zahrnuje připojené informace a soubory k veřejné zakázce Zadávací řízení na dodavatele zdravotnického materiálu 2016.

Název informace: Datum uveřejnění: Detail:
Výzva k zahájení zadávacího řízení a podání nabídky 26. 4. 2016 Zobrazit
Zadávací dokumentace 26. 4. 2016 Zobrazit
Priloha_c_1_Charakteristika_predmetu_zakazky 26. 4. 2016 Zobrazit
Priloha_c_2_Cestne_prohlaseni_o_splneni_zakladnich_kvalifikacnich_predpokladu 26. 4. 2016 Zobrazit
Priloha_c_3_Cestne_prohlaseni_o_splneni_profesnich_kvalifikacnich_predpokladu 26. 4. 2016 Zobrazit
Priloha_c_4_Cestne_prohlaseni_Ekonomicka_a_financni_zpusobilost_uchazece 26. 4. 2016 Zobrazit
Priloha_c_5_Cestne_prohlaseni_Referencni_list 26. 4. 2016 Zobrazit
Priloha_c_6_Vzory_osvedceni_a_cestneho_prohlaseni_k_sez_vyzn_dodavek 4. 5. 2016 Zobrazit
Priloha_c_7_Cestne_prohlaseni_Seznam_statutarnich_organu 26. 4. 2016 Zobrazit
Priloha_c_8_Cestne_prohlaseni_Seznam_akcionaru 26. 4. 2016 Zobrazit
Priloha_c_9_Cestne_prohlaseni_Neuzavreni_zakazanych_dohod 26. 4. 2016 Zobrazit
Priloha_c_10_Kryci_list 26. 4. 2016 Zobrazit
Priloha_c_11_Udaje_o_subdodavatelich 26. 4. 2016 Zobrazit
Priloha_c_12_navrh_ Ramcove_kupni_smlouvy 26. 4. 2016 Zobrazit
Dodatečné informace č.1 4. 5. 2016 Zobrazit
Dodatečné informace č. 2 9. 5. 2016 Zobrazit
Oznámení o výběru nejvhodnější nabídky 2. 6. 2016 Zobrazit
Rámcová smlouva 4. 7. 2016 Zobrazit
Písemná zpráva zadavatele 4. 7. 2016 Zobrazit
Objednávky ZZS PAK za 3_čvrtletí_2016 14. 10. 2016 Zobrazit
Objednávky ZZS PAK za 4_čvrtletí_2016 17. 2. 2017 Zobrazit
Seznam subdodavatelů v roce 2016 2. 3. 2017 Zobrazit
Objednávky ZZS PAK za 1_čvrtletí_2017 11. 4. 2017 Zobrazit
Objednávky ZZS PAK za 2_čvrtletí_2017 14. 7. 2017 Zobrazit
Objednávky ZZS PAK za 3_čvrtletí_2017 28. 10. 2017 Zobrazit
Objednávky ZZS PAK za 4_čvrtletí_2017 15. 1. 2018 Zobrazit
(c) 2010 - 2018 Chráněno právními předpisy l Profil zadavatele l Veřejné zakázky l Přístupnost webu l Sitemap