Komplexní zajištění vzdělávacího programu v rámci projektu „EKOEDUCO – Vzdělávací program pro zaměstnance WASHplus“
Tato stránka zobrazuje detailní informace o veřejné zakázce Komplexní zajištění vzdělávacího programu v rámci projektu „EKOEDUCO – Vzdělávací program pro zaměstnance WASHplus“ zadávané zadavatelem WASHplus s.r.o.. K zakázce jsou zpravidla připojeny další informace a soubory jako např. výzva k podání nabídky, zadávací dokumentace, kvalifikační dokumentace, dodatečné informace apod.
Zadavatel veřejné zakázky
Název zadavatele veřejné zakázky
WASHplus s.r.o.
Základní údaje o zakázce
Název veřejné zakázky
Komplexní zajištění vzdělávacího programu v rámci projektu „EKOEDUCO – Vzdělávací program pro zaměstnance WASHplus“
Předmět veřejné zakázky
Předmětem plnění je komplexní zajištění vzdělávacího programu v rámci projektu „EKOEDUCO – Vzdělávací program pro zaměstnance WASHplus“:
1. Modul Firemní kultura
2. Modul Komunikační dovednosti
3. Modul Obchodní dovednosti
4. Efektivní a ekologické technologie Car Wash
Společnost WASHplus s.r.o. se zabývá mytím a povrchovou údržbou vozů. Ve svých 3 pražských pobočkách (Praha 5 Metropole Zličín, Praha 4 Arkády Pankrác, Praha 4 Kongresové centrum) zaměstnává 34 pracovníků, z nich 23 bude cílovou skupinou projektu.
1. Modul Firemní kultura
Školení je zaměřeno na pochopení základních prvků a významu firemní kultury, na stanovení cílů v této oblasti a postupy, jak je dosáhnout:
- Veřejné mínění, image
- Corporate identity
- Formy firemní kultury
- Typy firemní kultury a jejich znaky
- Firemní kultura jako součást image firmy
- Sociální klima, angažovanost
- Prvky firemní kultury
- Faktory mající vliv na firemní kulturu
- Identifikace s firemní kulturou
Počet účastníků / skupin: 23 /3
Časová dotace kurzu: 16 hodin, tj. 2 dny. Pro 3 skupiny celkem 6 školicích dnů.
2. Modul Komunikační dovednosti
1. okruh Komunikační dovednosti
Cílem školení je poskytnout účastníkům zásadní znalosti a dovednosti v oblasti obecné komunikace, charakteristiky a principy úspěšné komunikace, typické chyby při interpersonální komunikaci či vhodné používání komunikačních nástrojů:
- Fáze komunikačního procesu
- Jak vybudovat důvěru při vzájemné komunikaci
- Pozitivní komunikace
- Pravidla aktivního naslouchání
- Princip win-win (zisk pro všechny) při vzájemné komunikaci
- Neverbální komunikace, základy techniky mluvy těla
- Aktivní řešení obtížných komunikačních situací
- Zvládání námitek
2. okruh: Komunikace se zákazníkem:
Cílem školení je získat nástroje pro zvládání obtížných situací při jednání s klienty, pozitivní komunikace a zaujetí zákazníka. Kurz zahrnuje téma jak pracovat se sebou, aby se účastníci nedostávali do problematických, náročných nebo konfliktních situací. Součástí je typologie klienta a její využití při jednání s klientem:
- Principy komunikace s klientem, práce s klienty se specifickými potřebami
- Komunikace s problematickými klienty
- Nastavení komunikace, umění začít rozhovor
- Nácvik rozpoznání očekávání klienta a jeho specifických potřeb
- Zásady efektivní komunikace s ohledem na čas
- Nácvik optimálního sebeprosazení
- Umění říci ne
- Umění zakončit rozhovor
Počet účastníků / skupin: 23 / 3
Časová dotace kurzu: 40 hodin, tj. 5 dnů. Pro 3 skupiny celkem 15 školicích dnů.
3. Modul Obchodní dovednosti
Cílem školení je vylepšit prodejní dovednosti pracovníků, co nejvíce jim přiblížit možné techniky a rozvinout je praktickým nácvikem jednání v typických situacích. Výuka obsahuje také videonahrávku a rozbor modelové situace jednání s klientem:
- Jak se naladit na klienta
- Proces analýzy klientovy situace včetně dotazování
- jak poutavě prezentovat své myšlenky a návrhy
- Argumentování vlastního návrhu řešení
- Vyjednávání, včetně jednání o ceně
- Sebepoznání svých silných a slabých míst při jednání s klientem
- Situace, ve kterých lze ovlivnit prodejní výsledky: přímá účastna prodejním a nákupním procesu, příprava podkladů a členů týmu pro jednání se zákazníky, realizace zakázek, poskytování služeb a jejich vliv na prodejní výsledky
- Prodejní techniky: základní prodejní techniky, vedení prodejního rozhovoru, dodatkový a doplňkový prodej, jednání v týmu, specifika telefonického prodeje
Počet účastníků / skupin: 23 / 3
Časová dotace kurzu: 24 hodin, tj. 3 dnů. Pro 3 skupiny celkem 9 školicích dnů.
4. Efektivní a ekologické technologie Car Wash
Cíl a zaměření modulu: Školení je koncipováno jako prezentace níže uvedených témat špičkovými odborníky. Výklad bude doplněn praktickými ukázkami, instruktážními filmy a obrazovou dokumentací:
- Volba technologií usilujících o optimalizaci ekonomických hodnot. Základním kritériem je nahlížení na životní prostředí jako na nedílnou součást ekonomiky při minimalizaci negativních dopadů na životní prostředí
- Systematické získávání průběžných informací o výzkumu nových technologií a surovin ekologických mycích výrobků
- Testovací metody a měřící techniky pro kontrolu a ověřování mycího účinku ekologických výrobků ve srovnání s konvenčními profesionálními produkty
- Doporučení tuzemských a evropských výrobců automobilů v oblasti ekologických mycích výrobků
Evidenční údaje o zakázce
Identifikátor zakázky
P13V00000001
Podrobná charakteristika zakázky
Druh veřejné zakázky podle předmětu
Služby
Vymezení předmětu zakázky dle číselníku CPV
80511000-9
Místo plnění veřejné zakázky
V prostorách zadavatele, Praha
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky
945 000,- bez DPH
Druh zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Stav zadávacího řízení
Veřejná zakázka byla zadána
Lhůty veřejné zakázky
Datum uveřejnění veřejné zakázky
14. 8. 2013
Datum zahájení veřejné zakázky
14. 8. 2013
Lhůta pro podání nabídek
26. 8. 2013, 12:00:00 hodin
Kontakty veřejné zakázky
Kontakty pro předmětnou veřejnou zakázku Název kontaktního subjektu: WASHplus s.r.o.
Jméno a příjmení kontaktní osoby: Tomáš Fuxa
Kontaktní e-mail: tomas@superboard.cz
Informace a soubory k veřejné zakázce
Níže uvedené tabulka zahrnuje připojené informace a soubory k veřejné zakázce Komplexní zajištění vzdělávacího programu v rámci projektu „EKOEDUCO – Vzdělávací program pro zaměstnance WASHplus“.