Komplexní zajištění vzdělávacího programu v rámci projektu „EKOEDUCO – Vzdělávací program pro zaměstnance WASHplus“

Tato stránka zobrazuje detailní informace o veřejné zakázce Komplexní zajištění vzdělávacího programu v rámci projektu „EKOEDUCO – Vzdělávací program pro zaměstnance WASHplus“ zadávané zadavatelem WASHplus s.r.o.. K zakázce jsou zpravidla připojeny další informace a soubory jako např. výzva k podání nabídky, zadávací dokumentace, kvalifikační dokumentace, dodatečné informace apod.

Zadavatel veřejné zakázky

Název zadavatele veřejné zakázky

WASHplus s.r.o.

Základní údaje o zakázce

Název veřejné zakázky

Komplexní zajištění vzdělávacího programu v rámci projektu „EKOEDUCO – Vzdělávací program pro zaměstnance WASHplus“

Předmět veřejné zakázky

Předmětem plnění je komplexní zajištění vzdělávacího programu v rámci projektu „EKOEDUCO – Vzdělávací program pro zaměstnance WASHplus“:

1. Modul Firemní kultura
2. Modul Komunikační dovednosti
3. Modul Obchodní dovednosti
4. Efektivní a ekologické technologie Car Wash

Společnost WASHplus s.r.o. se zabývá mytím a povrchovou údržbou vozů. Ve svých 3 pražských pobočkách (Praha 5 Metropole Zličín, Praha 4 Arkády Pankrác, Praha 4 Kongresové centrum) zaměstnává 34 pracovníků, z nich 23 bude cílovou skupinou projektu.

1. Modul Firemní kultura
Školení je zaměřeno na pochopení základních prvků a významu firemní kultury, na stanovení cílů v této oblasti a postupy, jak je dosáhnout:

- Veřejné mínění, image
- Corporate identity
- Formy firemní kultury
- Typy firemní kultury a jejich znaky
- Firemní kultura jako součást image firmy
- Sociální klima, angažovanost
- Prvky firemní kultury
- Faktory mající vliv na firemní kulturu
- Identifikace s firemní kulturou

Počet účastníků / skupin: 23 /3
Časová dotace kurzu: 16 hodin, tj. 2 dny. Pro 3 skupiny celkem 6 školicích dnů.


2. Modul Komunikační dovednosti

1. okruh Komunikační dovednosti

Cílem školení je poskytnout účastníkům zásadní znalosti a dovednosti v oblasti obecné komunikace, charakteristiky a principy úspěšné komunikace, typické chyby při interpersonální komunikaci či vhodné používání komunikačních nástrojů:

- Fáze komunikačního procesu
- Jak vybudovat důvěru při vzájemné komunikaci
- Pozitivní komunikace
- Pravidla aktivního naslouchání
- Princip win-win (zisk pro všechny) při vzájemné komunikaci
- Neverbální komunikace, základy techniky mluvy těla
- Aktivní řešení obtížných komunikačních situací
- Zvládání námitek


2. okruh: Komunikace se zákazníkem:

Cílem školení je získat nástroje pro zvládání obtížných situací při jednání s klienty, pozitivní komunikace a zaujetí zákazníka. Kurz zahrnuje téma jak pracovat se sebou, aby se účastníci nedostávali do problematických, náročných nebo konfliktních situací. Součástí je typologie klienta a její využití při jednání s klientem:

- Principy komunikace s klientem, práce s klienty se specifickými potřebami
- Komunikace s problematickými klienty
- Nastavení komunikace, umění začít rozhovor
- Nácvik rozpoznání očekávání klienta a jeho specifických potřeb
- Zásady efektivní komunikace s ohledem na čas
- Nácvik optimálního sebeprosazení
- Umění říci ne
- Umění zakončit rozhovor

Počet účastníků / skupin: 23 / 3
Časová dotace kurzu: 40 hodin, tj. 5 dnů. Pro 3 skupiny celkem 15 školicích dnů.


3. Modul Obchodní dovednosti

Cílem školení je vylepšit prodejní dovednosti pracovníků, co nejvíce jim přiblížit možné techniky a rozvinout je praktickým nácvikem jednání v typických situacích. Výuka obsahuje také videonahrávku a rozbor modelové situace jednání s klientem:

- Jak se naladit na klienta
- Proces analýzy klientovy situace včetně dotazování
- jak poutavě prezentovat své myšlenky a návrhy
- Argumentování vlastního návrhu řešení
- Vyjednávání, včetně jednání o ceně
- Sebepoznání svých silných a slabých míst při jednání s klientem
- Situace, ve kterých lze ovlivnit prodejní výsledky: přímá účastna prodejním a nákupním procesu, příprava podkladů a členů týmu pro jednání se zákazníky, realizace zakázek, poskytování služeb a jejich vliv na prodejní výsledky
- Prodejní techniky: základní prodejní techniky, vedení prodejního rozhovoru, dodatkový a doplňkový prodej, jednání v týmu, specifika telefonického prodeje

Počet účastníků / skupin: 23 / 3
Časová dotace kurzu: 24 hodin, tj. 3 dnů. Pro 3 skupiny celkem 9 školicích dnů.


4. Efektivní a ekologické technologie Car Wash

Cíl a zaměření modulu: Školení je koncipováno jako prezentace níže uvedených témat špičkovými odborníky. Výklad bude doplněn praktickými ukázkami, instruktážními filmy a obrazovou dokumentací:

- Volba technologií usilujících o optimalizaci ekonomických hodnot. Základním kritériem je nahlížení na životní prostředí jako na nedílnou součást ekonomiky při minimalizaci negativních dopadů na životní prostředí
- Systematické získávání průběžných informací o výzkumu nových technologií a surovin ekologických mycích výrobků
- Testovací metody a měřící techniky pro kontrolu a ověřování mycího účinku ekologických výrobků ve srovnání s konvenčními profesionálními produkty
- Doporučení tuzemských a evropských výrobců automobilů v oblasti ekologických mycích výrobků

Evidenční údaje o zakázce

Identifikátor zakázky

P13V00000001

Podrobná charakteristika zakázky

Druh veřejné zakázky podle předmětu

Služby

Vymezení předmětu zakázky dle číselníku CPV

80511000-9

Místo plnění veřejné zakázky

V prostorách zadavatele, Praha

Předpokládaná hodnota veřejné zakázky

945 000,- bez DPH

Druh zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Stav zadávacího řízení

Veřejná zakázka byla zadána

Lhůty veřejné zakázky

Datum uveřejnění veřejné zakázky

14. 8. 2013

Datum zahájení veřejné zakázky

14. 8. 2013

Lhůta pro podání nabídek

26. 8. 2013, 12:00:00 hodin

Kontakty veřejné zakázky

Kontakty pro předmětnou veřejnou zakázku

Název kontaktního subjektu: WASHplus s.r.o.

Jméno a příjmení kontaktní osoby: Tomáš Fuxa

Kontaktní e-mail: tomas@superboard.cz

Informace a soubory k veřejné zakázce

Níže uvedené tabulka zahrnuje připojené informace a soubory k veřejné zakázce Komplexní zajištění vzdělávacího programu v rámci projektu „EKOEDUCO – Vzdělávací program pro zaměstnance WASHplus“.

Název informace: Datum uveřejnění: Detail:
Výzva WASHplus 14. 8. 2013 Zobrazit
Příloha 1 - Krycí list nabídky 14. 8. 2013 Zobrazit
Příloha 2 - Návrh smlouvy 14. 8. 2013 Zobrazit
(c) 2010 - 2022 Chráněno právními předpisy l Profil zadavatele l Veřejné zakázky l Přístupnost webu l Sitemap