Technologický uzel - soustružnická centra
Tato stránka zobrazuje detailní informace o veřejné zakázce Technologický uzel - soustružnická centra zadávané zadavatelem VAG s.r.o.. K zakázce jsou zpravidla připojeny další informace a soubory jako např. výzva k podání nabídky, zadávací dokumentace, kvalifikační dokumentace, dodatečné informace apod.
Zadavatel veřejné zakázky
Název zadavatele veřejné zakázky
VAG s.r.o.
Základní údaje o zakázce
Název veřejné zakázky
Technologický uzel - soustružnická centra
Předmět veřejné zakázky
Předmětem výběrového řízení je pořízení technologického uzlu v podobě 2 ks soustružnických obráběcích center včetně příslušenství (dále jen „technologie“) pro obrábění nerezových vřeten především jakostí 1.4021, 1.4057, 1.4462 a 1.4571. Předmětná technologie je podrobně specifikována v přílohách zadávací dokumentace.
Poznámka
Zadavatel nepřipouští předložení varianty nabídky, dílčího plnění ani nabídky obsahující plnění nad rámec požadovaného v zadávací dokumentaci.
Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu nebo úpravu podmínek stanovených v zadávací dokumentaci, a to buď na základě žádosti účastníků o dodatečné informace k zadávacím podmínkám, nebo z vlastního podnětu.
V souladu s ust. § 2e zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, bude vybraný dodavatel osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly (tato skutečnost je obsažena v návrhu kupní smlouvy).
Účastník nemá právo na náhradu nákladů spojených s účastí v zakázce.
Nabídky se účastníkům nevracejí a zůstávají zadavateli jako součást dokumentace o zadání zakázky.
Předmětné výběrové řízení není veřejnou zakázkou ve smyslu zákona č. 134/2016 Sb.,
o zadávání veřejných zakázek obchodní veřejnou soutěží ani veřejným příslibem.
Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu v souladu s čl.39) – 41) PpVD OPPIK. V případě zrušení výběrové řízení bude zadavatel bezodkladně o zrušení a důvodech zrušení výběrového řízení písemně informovat všechny účastníky, kteří podali nabídku v řádném termínu pro podání nabídek. V případě, že zadavatel zruší výběrové řízení v průběhu lhůty pro podání nabídek, zveřejní tuto informaci stejným způsobem, jako zveřejnil oznámení. Zadavatel uveřejní na profilu zadavatele v souladu s čl. 56) PpVD OPPIK oznámení, resp. rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky.
Délka zadávací lhůty činí 30 dní od okamžiku skončení lhůty pro podávání nabídek.
Evidenční údaje o zakázce
Identifikátor zakázky
P21V00000001
Podrobná charakteristika zakázky
Druh veřejné zakázky podle předmětu
Dodávky
Vymezení předmětu zakázky dle číselníku CPV
42621100-6
Místo plnění veřejné zakázky
Hodonín
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky
14 900 000,- bez DPH
Druh zadávacího řízení
Otevřené řízení
Stav zadávacího řízení
Veřejná zakázka byla zadána
Lhůty veřejné zakázky
Datum uveřejnění veřejné zakázky
10. 6. 2021
Datum zahájení veřejné zakázky
10. 6. 2021
Lhůta pro podání nabídek
15. 7. 2021, 14:00:00 hodin
Kontakty veřejné zakázky
Kontakty pro předmětnou veřejnou zakázku Název kontaktního subjektu: Naviga Assistance, s.r.o.
Jméno a příjmení kontaktní osoby: David Frolík
Kontaktní e-mail: frolik@naviga4.cz
Kontaktní telefon: +420733643822
Informace a soubory k veřejné zakázce
Níže uvedené tabulka zahrnuje připojené informace a soubory k veřejné zakázce Technologický uzel - soustružnická centra.
Seznam uchazečů veřejné zakázky
Tato část veřejné zakázky Technologický uzel - soustružnická centra zobrazuje uchazače veřejné zakázky, jejich nabídkové ceny a informaci o plnění veřejné zakázky - tj. který z nich ji plní a za jakou cenu.
Název (IČO):
Role:
Nabídková cena:
CZ. TECH Čelákovice, a.s. (25946269)
Dodavatel
19 311 660,50 Kč vč. DPH 15 960 500,- Kč bez DPH