Provoz sběrného dvora v Ledči nad Sázavou, ul. Pivovarská, na období od 1.1.2017 do 31.12.2017
Tato stránka zobrazuje detailní informace o veřejné zakázce Provoz sběrného dvora v Ledči nad Sázavou, ul. Pivovarská, na období od 1.1.2017 do 31.12.2017 zadávané zadavatelem TS Ledeč nad Sázavou, s.r.o.. K zakázce jsou zpravidla připojeny další informace a soubory jako např. výzva k podání nabídky, zadávací dokumentace, kvalifikační dokumentace, dodatečné informace apod.
Zadavatel veřejné zakázky
Název zadavatele veřejné zakázky
TS Ledeč nad Sázavou, s.r.o.
Základní údaje o zakázce
Název veřejné zakázky
Provoz sběrného dvora v Ledči nad Sázavou, ul. Pivovarská, na období od 1.1.2017 do 31.12.2017
Předmět veřejné zakázky
Předmětem plnění této veřejné zakázky je provozování zařízení sloužícího ke sběru a výkupu odpadů - sběrného dvora v Ledči nad Sázavou, umístěného v ul. Pivovarská (dále jen „zařízení“) v souladu s platnými právními předpisy České republiky a obecně závaznými vyhláškami zadavatele.
Provozování zařízení spočívá zejména v následujících činnostech:
A) Provoz zařízení
Uchazeč se zavazuje provozovat sběrný dvůr v těchto provozních dobách: Po, Pá 10.00 – 17.00, Út, Čt 8.00 – 15.00, St 8.00 – 17.00, So 8.00 – 11,00 hod. (40 hodin týdně, 2 080 hodin ročně). Provozování zařízení zadavatele zajistí uchazeč v souladu s provozním řádem zařízení. Další podmínky jsou uvedeny v návrhu smlouvy, který je jako příloha č. 1 nedílnou součástí výzvy. Dále uchazeč zajistí 6 ks velkoobjemových kontejnerů a 1 ks kontejneru na nebezpečné odpady a váhy pro vážení odpadu.
B) Vedení evidence
Zajištění průběžného vedení evidence množství přijatých odpadů podle jednotlivých druhů odpadů včetně evidence osob. Podrobnosti jsou uvedeny v návrhu smlouvy, který je přílohou výzvy.
C) Zajištění využití nebo odstranění odpadů
Uchazeč je povinen zajistit využití odpadů ve smyslu § 9a zákona č. 185/2001 Sb., o odpadech, v platném znění, nebo odstranění (pouze v případě, že využití není možné zajistit) stanovených odpadů prostřednictvím oprávněných osob disponujících souhlasem k provozování zařízení k využívání, odstraňování, sběru nebo výkupu odpadů. Zadavatel vylučuje nakládání s odpady prostřednictvím zprostředkovatelů (tzv. “překupníků”). Uchazeč odpovídá za splnění všech zákonných povinností plynoucích z nakládání s odpady. Podrobnosti jsou uvedeny v návrhu smlouvy, který je přílohou výzvy.
Podrobná specifikace předmětu plnění je vymezena v závazném textu návrhu smlouvy, který tvoří Přílohu č. 1 ZD.
Evidenční údaje o zakázce
Identifikátor zakázky
P16V00000004
Podrobná charakteristika zakázky
Druh veřejné zakázky podle předmětu
Služby
Místo plnění veřejné zakázky
Ledeč nad Sázavou
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky
1 000 000,- bez DPH (1 210 000,- s DPH)
Druh zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Stav zadávacího řízení
Veřejná zakázka byla zrušena
Lhůty veřejné zakázky
Datum uveřejnění veřejné zakázky
13. 12. 2016
Datum zahájení veřejné zakázky
13. 12. 2016
Lhůta pro podání nabídek
23. 12. 2016, 10:00:00 hodin
Kontakty veřejné zakázky
Kontakty pro předmětnou veřejnou zakázku Název kontaktního subjektu: TYPAZ, s.r.o.
Jméno a příjmení kontaktní osoby: Jaroslav Vebr
Kontaktní e-mail: typaz@volny.cz
Kontaktní telefon: +420 222 521 445
Informace a soubory k veřejné zakázce
Níže uvedené tabulka zahrnuje připojené informace a soubory k veřejné zakázce Provoz sběrného dvora v Ledči nad Sázavou, ul. Pivovarská, na období od 1.1.2017 do 31.12.2017.