Provoz sběrného dvora v Ledči nad Sázavou, ul. Pivovarská, na období od 1.1.2017 do 31.12.2017

Tato stránka zobrazuje detailní informace o veřejné zakázce Provoz sběrného dvora v Ledči nad Sázavou, ul. Pivovarská, na období od 1.1.2017 do 31.12.2017 zadávané zadavatelem TS Ledeč nad Sázavou, s.r.o.. K zakázce jsou zpravidla připojeny další informace a soubory jako např. výzva k podání nabídky, zadávací dokumentace, kvalifikační dokumentace, dodatečné informace apod.

Zadavatel veřejné zakázky

Název zadavatele veřejné zakázky

TS Ledeč nad Sázavou, s.r.o.

Základní údaje o zakázce

Název veřejné zakázky

Provoz sběrného dvora v Ledči nad Sázavou, ul. Pivovarská, na období od 1.1.2017 do 31.12.2017

Předmět veřejné zakázky

Předmětem plnění této veřejné zakázky je provozování zařízení sloužícího ke sběru a výkupu odpadů - sběrného dvora v Ledči nad Sázavou, umístěného v ul. Pivovarská (dále jen „zařízení“) v souladu s platnými právními předpisy České republiky a obecně závaznými vyhláškami zadavatele.

Provozování zařízení spočívá zejména v následujících činnostech:

A) Provoz zařízení
Uchazeč se zavazuje provozovat sběrný dvůr v těchto provozních dobách: Po, Pá 10.00 – 17.00, Út, Čt 8.00 – 15.00, St 8.00 – 17.00, So 8.00 – 11,00 hod. (40 hodin týdně, 2 080 hodin ročně). Provozování zařízení zadavatele zajistí uchazeč v souladu s provozním řádem zařízení. Další podmínky jsou uvedeny v návrhu smlouvy, který je jako příloha č. 1 nedílnou součástí výzvy. Dále uchazeč zajistí 6 ks velkoobjemových kontejnerů a 1 ks kontejneru na nebezpečné odpady a váhy pro vážení odpadu.

B) Vedení evidence
Zajištění průběžného vedení evidence množství přijatých odpadů podle jednotlivých druhů odpadů včetně evidence osob. Podrobnosti jsou uvedeny v návrhu smlouvy, který je přílohou výzvy.

C) Zajištění využití nebo odstranění odpadů
Uchazeč je povinen zajistit využití odpadů ve smyslu § 9a zákona č. 185/2001 Sb., o odpadech, v platném znění, nebo odstranění (pouze v případě, že využití není možné zajistit) stanovených odpadů prostřednictvím oprávněných osob disponujících souhlasem k provozování zařízení k využívání, odstraňování, sběru nebo výkupu odpadů. Zadavatel vylučuje nakládání s odpady prostřednictvím zprostředkovatelů (tzv. “překupníků”). Uchazeč odpovídá za splnění všech zákonných povinností plynoucích z nakládání s odpady. Podrobnosti jsou uvedeny v návrhu smlouvy, který je přílohou výzvy.


Podrobná specifikace předmětu plnění je vymezena v závazném textu návrhu smlouvy, který tvoří Přílohu č. 1 ZD.

Evidenční údaje o zakázce

Identifikátor zakázky

P16V00000004

Podrobná charakteristika zakázky

Druh veřejné zakázky podle předmětu

Služby

Místo plnění veřejné zakázky

Ledeč nad Sázavou

Předpokládaná hodnota veřejné zakázky

1 000 000,- bez DPH (1 210 000,- s DPH)

Druh zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Stav zadávacího řízení

Veřejná zakázka byla zrušena

Lhůty veřejné zakázky

Datum uveřejnění veřejné zakázky

13. 12. 2016

Datum zahájení veřejné zakázky

13. 12. 2016

Lhůta pro podání nabídek

23. 12. 2016, 10:00:00 hodin

Kontakty veřejné zakázky

Kontakty pro předmětnou veřejnou zakázku

Název kontaktního subjektu: TYPAZ, s.r.o.

Jméno a příjmení kontaktní osoby: Jaroslav Vebr

Kontaktní e-mail: typaz@volny.cz

Kontaktní telefon: +420 222 521 445

Informace a soubory k veřejné zakázce

Níže uvedené tabulka zahrnuje připojené informace a soubory k veřejné zakázce Provoz sběrného dvora v Ledči nad Sázavou, ul. Pivovarská, na období od 1.1.2017 do 31.12.2017.

(c) 2010 - 2022 Chráněno právními předpisy l Profil zadavatele l Veřejné zakázky l Přístupnost webu l Sitemap