Dodávka automatizovaného skladového systému pro uložení tyčového hutního materiálu

Tato stránka zobrazuje detailní informace o veřejné zakázce Dodávka automatizovaného skladového systému pro uložení tyčového hutního materiálu zadávané zadavatelem STROJÍRNA OSLAVANY, spol. s r.o.. K zakázce jsou zpravidla připojeny další informace a soubory jako např. výzva k podání nabídky, zadávací dokumentace, kvalifikační dokumentace, dodatečné informace apod.

Zadavatel veřejné zakázky

Název zadavatele veřejné zakázky

STROJÍRNA OSLAVANY, spol. s r.o.

Základní údaje o zakázce

Název veřejné zakázky

Dodávka automatizovaného skladového systému pro uložení tyčového hutního materiálu

Předmět veřejné zakázky

Jedná se od dodávku nového automatizovaného skladového systému (dále jen ASS) pro uložení tyčového hutního materiálu včetně funkčního propojení do stávajícího ERP Inuvio dle technických požadavků zadavatele.

Součást zakázky tvoří:
a) Dodávka skladovacího zařízení
b) Montáž, instalace a uvedení do provozu včetně technologické podpory v délce minimálně tří dnů
c) Poskytování servisních služeb s reakční dobou do 24 hodin
d) Dodání skladového zařízení včetně dopravy do místa plnění
e) Vykládka (vykládkou se rozumí veškeré činnosti spojené s vykládkou všech částí skladového zařízení včetně všech druhů manipulace a použití manipulační a zvedací techniky, pokud je její použití vzhledem k povaze zařízení potřebné)
f) Transport v místě plnění
g) Propojení ASS do stávajícího ERP Inuvio doložené akceptačním protokolem zkoušky funkčnosti
h) Řádné zaškolení obsluhy a údržby v místě plnění
i) Přejímka skladového zařízení

Poznámka

Nejedná se o veřejnou zakázku realizovanou dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů.
Nabídka bude podána písemně v českém jazyce.

Dle § 2 e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů, je vybraný dodavatel osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly.

Bližší informace jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.

Evidenční údaje o zakázce

Identifikátor zakázky

P20V00000001

Interní značka či evidenční nebo jednací číslo u zadavatele

01_In_2020_KS

Podrobná charakteristika zakázky

Druh veřejné zakázky podle předmětu

Dodávky

Místo plnění veřejné zakázky

Oslavany - sídlo zadavatele

Předpokládaná hodnota veřejné zakázky

4 700 000 bez DPH (5 687 000 s DPH)

Druh zadávacího řízení

Otevřené řízení

Stav zadávacího řízení

Veřejná zakázka byla zrušena

Lhůty veřejné zakázky

Datum uveřejnění veřejné zakázky

21. 2. 2020

Datum zahájení veřejné zakázky

21. 2. 2020

Lhůta pro podání nabídek

12. 3. 2020, 08:00:00 hodin

Kontakty veřejné zakázky

Kontakty pro předmětnou veřejnou zakázku

Název kontaktního subjektu: STROJÍRNA OSLAVANY, spol. s r.o.

Jméno a příjmení kontaktní osoby: Ing. Adam Polnický

Kontaktní e-mail: inovace47@st-os.cz

Kontaktní telefon: +420 739 566 682

Kontaktní datová schránka: sm8sp8t

Informace a soubory k veřejné zakázce

Níže uvedené tabulka zahrnuje připojené informace a soubory k veřejné zakázce Dodávka automatizovaného skladového systému pro uložení tyčového hutního materiálu.

Název informace: Datum uveřejnění: Detail:
Zadávací dokumentace k zakázce 21. 2. 2020 Zobrazit
Oznámení vypsání výběrového řízení 21. 2. 2020 Zobrazit
Zrušení výběrového řízení 10. 3. 2020 Zobrazit
(c) 2010 - 2022 Chráněno právními předpisy l Profil zadavatele l Veřejné zakázky l Přístupnost webu l Sitemap