Zvýšení kapacity a kvality vzdělávacích aktivit SŠ Kostka, Dodávka IT vybavení SŠ Kostka

Tato stránka zobrazuje detailní informace o veřejné zakázce Zvýšení kapacity a kvality vzdělávacích aktivit SŠ Kostka, Dodávka IT vybavení SŠ Kostka zadávané zadavatelem Střední škola Kostka s.r.o.. K zakázce jsou zpravidla připojeny další informace a soubory jako např. výzva k podání nabídky, zadávací dokumentace, kvalifikační dokumentace, dodatečné informace apod.

Zadavatel veřejné zakázky

Název zadavatele veřejné zakázky

Střední škola Kostka s.r.o.

Základní údaje o zakázce

Název veřejné zakázky

Zvýšení kapacity a kvality vzdělávacích aktivit SŠ Kostka, Dodávka IT vybavení SŠ Kostka

Předmět veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je dodávka IT vybavení pro odborné učebny a sborovnu umístěné v nově budovaném školském objektu v rámci projektu „Zvýšení kapacity a kvality vzdělávacích aktivit SŠ Kostka“. Dodávka zahrnuje:
aa) dodávku kancelářských PC v provedení All in One (33 ks),
ab) dodávku tabletů s dokovací stanicí (74 ks),
ac) dodávku wireless display adapterů (4 ks),
ad) dodávku výkonných PC v provedení All in One (24 ks),
ae) dodávku notebooků s dokovací stanicí (10 ks),
af) dodávku multifunkčních zařízení (tiskárna/kopírka/skener, 2 ks),
ag) dodávku 3D tiskárny (2 ks),
ah) dodávku 3D skeneru (2 ks),
ai) dodávku interaktivního 3D výukového SW (1 ks),
aj) dodávku SW pro zpracování grafiky (1 ks),
ak) dodávku digitálního fotoaparátu (digitální zrcadlovka, 2 ks)

Součástí předmětu veřejné zakázky je také:
ba) doprava do místa plnění a umístění do místností dle Přílohy č. 1 Smlouvy,
bb) použití potřebné manipulační a zvedací techniky,
bc) předání záručních listů, prohlášení o shodě (vyplývá-li to z podstaty příslušné části dodávky) a dalších souvisejících dokumentů v českém jazyce,
bd) předání návodů k obsluze v českém jazyce (vyplývá-li to z podstaty příslušné části dodávky),
be) zajištění bezplatného servisu po dobu záruční doby,
bf) sestavení těch částí dodávky, které budou dodány v rozloženém stavu,
bg) montáž, instalaci a zapojení v místě plnění a uvedení všech dodávaných zařízení do řádného provozu (vyplývá-li to z podstaty příslušné části dodávky),
bh) zaškolení vyučujících určených kupujícím s tím, že školení bude těmito osobami potvrzeno písemně,
bi) odvoz, uložení a likvidace odpadů vzniklých v souvislosti s realizací dodávky v souladu s příslušnými právními předpisy.

Zadavatel upozorňuje, že v předmětném objektu není k dispozici výtah.

Podrobně je předmět veřejné zakázky (dále také jen dodávka) definován v Zadávací dokumentaci.

Externí odkaz na bližší informace

https://www.kdv.cz/hbr/

Poznámka

Zadávací dokumentace je po celou dobu běhu lhůty pro podání nabídek k dispozici v elektronické podobě na profilu Zadavatele a v elektronickém nástroji KDV v sekci „PŘEHLED ZAKÁZEK“, číslo zakázky (ID zakázky v systému) 1308746463. Elektronický nástroj KDV je přístupný z internetové adresy: https://www.kdv.cz/hbr/. Stažení Zadávacích podmínek v elektronickém nástroji KDV je možné pouze po bezplatné registraci na výše uvedené internetové adrese.
Pro komunikaci ve veřejné zakázce je nutno využít komunikačního rozhraní elektronického nástroje KDV na adrese www.kdv.cz, v sekci „PŘEHLED ZAKÁZEK“, číslo zakázky (ID zakázky v systému) 1308746463.

Evidenční údaje o zakázce

Identifikátor zakázky

P17V00000003

Podrobná charakteristika zakázky

Druh veřejné zakázky podle předmětu

Dodávky

Vymezení předmětu zakázky dle číselníku CPV

30200000-1 Počítače; 30237000-9 Součásti, příslušenství a doplňky pro počítače; 48000000-8 Balíky programů a informační systémy; 30121200-5 Zařízení pro fotokopírování; 30232100-5 Tiskárny a kresliče; 38651600-9 Digitální fotografické přístroje

Místo plnění veřejné zakázky

Místem plnění jsou učebny m. č. 303-305, 403-405 a sborovna m.č. 406 v nově budovaném školském objektu umístěném na parcele č. 6376/1 v k.ú. Vsetín. Dotčené nemovitosti jsou v majetku Zadavatele.

Předpokládaná hodnota veřejné zakázky

2 100 000,- bez DPH (2 541 000,- s DPH)

Druh zadávacího řízení

Zjednodušené podlimitní řízení

Stav zadávacího řízení

Veřejná zakázka neukončena

Lhůty veřejné zakázky

Datum uveřejnění veřejné zakázky

15. 11. 2017

Datum zahájení veřejné zakázky

15. 11. 2017

Lhůta pro podání nabídek

8. 12. 2017, 09:00:00 hodin

Kontakty veřejné zakázky

Kontakty pro předmětnou veřejnou zakázku

Název kontaktního subjektu: H & B REAL, a.s.

Jméno a příjmení kontaktní osoby: Ing. Jana Bajerová

Kontaktní telefon: +420 725 675 108

Informace a soubory k veřejné zakázce

Níže uvedené tabulka zahrnuje připojené informace a soubory k veřejné zakázce Zvýšení kapacity a kvality vzdělávacích aktivit SŠ Kostka, Dodávka IT vybavení SŠ Kostka.

Název informace: Datum uveřejnění: Detail:
Zadávací podmínky 15. 11. 2017 Zobrazit
Kupní smlouva 11. 1. 2018 Zobrazit
Písemná zpráva zadavatele 11. 1. 2018 Zobrazit
Oznámení o výši skutečně uhrazené ceny 4. 5. 2018 Zobrazit

Seznam uchazečů veřejné zakázky

Tato část veřejné zakázky Zvýšení kapacity a kvality vzdělávacích aktivit SŠ Kostka, Dodávka IT vybavení SŠ Kostka zobrazuje uchazače veřejné zakázky, jejich nabídkové ceny a informaci o plnění veřejné zakázky - tj. který z nich ji plní a za jakou cenu.

Název (IČO): Role: Nabídková cena:
LPT System, s.r.o. (25845420) Dodavatel 2 539 790,- Kč vč. DPH
2 099 000,- Kč bez DPH
(c) 2010 - 2022 Chráněno právními předpisy l Profil zadavatele l Veřejné zakázky l Přístupnost webu l Sitemap