Zvýšení kapacity a kvality vzdělávacích aktivit SŠ Kostka, Dodávka IT vybavení SŠ Kostka
Tato stránka zobrazuje detailní informace o veřejné zakázce Zvýšení kapacity a kvality vzdělávacích aktivit SŠ Kostka, Dodávka IT vybavení SŠ Kostka zadávané zadavatelem Střední škola Kostka s.r.o.. K zakázce jsou zpravidla připojeny další informace a soubory jako např. výzva k podání nabídky, zadávací dokumentace, kvalifikační dokumentace, dodatečné informace apod.
Zadavatel veřejné zakázky
Název zadavatele veřejné zakázky
Střední škola Kostka s.r.o.
Základní údaje o zakázce
Název veřejné zakázky
Zvýšení kapacity a kvality vzdělávacích aktivit SŠ Kostka, Dodávka IT vybavení SŠ Kostka
Předmět veřejné zakázky
Předmětem veřejné zakázky je dodávka IT vybavení pro odborné učebny a sborovnu umístěné v nově budovaném školském objektu v rámci projektu „Zvýšení kapacity a kvality vzdělávacích aktivit SŠ Kostka“. Dodávka zahrnuje:
aa) dodávku kancelářských PC v provedení All in One (33 ks),
ab) dodávku tabletů s dokovací stanicí (74 ks),
ac) dodávku wireless display adapterů (4 ks),
ad) dodávku výkonných PC v provedení All in One (24 ks),
ae) dodávku notebooků s dokovací stanicí (10 ks),
af) dodávku multifunkčních zařízení (tiskárna/kopírka/skener, 2 ks),
ag) dodávku 3D tiskárny (2 ks),
ah) dodávku 3D skeneru (2 ks),
ai) dodávku interaktivního 3D výukového SW (1 ks),
aj) dodávku SW pro zpracování grafiky (1 ks),
ak) dodávku digitálního fotoaparátu (digitální zrcadlovka, 2 ks)
Součástí předmětu veřejné zakázky je také:
ba) doprava do místa plnění a umístění do místností dle Přílohy č. 1 Smlouvy,
bb) použití potřebné manipulační a zvedací techniky,
bc) předání záručních listů, prohlášení o shodě (vyplývá-li to z podstaty příslušné části dodávky) a dalších souvisejících dokumentů v českém jazyce,
bd) předání návodů k obsluze v českém jazyce (vyplývá-li to z podstaty příslušné části dodávky),
be) zajištění bezplatného servisu po dobu záruční doby,
bf) sestavení těch částí dodávky, které budou dodány v rozloženém stavu,
bg) montáž, instalaci a zapojení v místě plnění a uvedení všech dodávaných zařízení do řádného provozu (vyplývá-li to z podstaty příslušné části dodávky),
bh) zaškolení vyučujících určených kupujícím s tím, že školení bude těmito osobami potvrzeno písemně,
bi) odvoz, uložení a likvidace odpadů vzniklých v souvislosti s realizací dodávky v souladu s příslušnými právními předpisy.
Zadavatel upozorňuje, že v předmětném objektu není k dispozici výtah.
Podrobně je předmět veřejné zakázky (dále také jen dodávka) definován v Zadávací dokumentaci.
Externí odkaz na bližší informace
https://www.kdv.cz/hbr/
Poznámka
Zadávací dokumentace je po celou dobu běhu lhůty pro podání nabídek k dispozici v elektronické podobě na profilu Zadavatele a v elektronickém nástroji KDV v sekci „PŘEHLED ZAKÁZEK“, číslo zakázky (ID zakázky v systému) 1308746463. Elektronický nástroj KDV je přístupný z internetové adresy: https://www.kdv.cz/hbr/. Stažení Zadávacích podmínek v elektronickém nástroji KDV je možné pouze po bezplatné registraci na výše uvedené internetové adrese.
Pro komunikaci ve veřejné zakázce je nutno využít komunikačního rozhraní elektronického nástroje KDV na adrese www.kdv.cz, v sekci „PŘEHLED ZAKÁZEK“, číslo zakázky (ID zakázky v systému) 1308746463.
Evidenční údaje o zakázce
Identifikátor zakázky
P17V00000003
Podrobná charakteristika zakázky
Druh veřejné zakázky podle předmětu
Dodávky
Vymezení předmětu zakázky dle číselníku CPV
30200000-1 Počítače; 30237000-9 Součásti, příslušenství a doplňky pro počítače; 48000000-8 Balíky programů a informační systémy; 30121200-5 Zařízení pro fotokopírování; 30232100-5 Tiskárny a kresliče; 38651600-9 Digitální fotografické přístroje
Místo plnění veřejné zakázky
Místem plnění jsou učebny m. č. 303-305, 403-405 a sborovna m.č. 406 v nově budovaném školském objektu umístěném na parcele č. 6376/1 v k.ú. Vsetín. Dotčené nemovitosti jsou v majetku Zadavatele.
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky
2 100 000,- bez DPH (2 541 000,- s DPH)
Druh zadávacího řízení
Zjednodušené podlimitní řízení
Stav zadávacího řízení
Veřejná zakázka neukončena
Lhůty veřejné zakázky
Datum uveřejnění veřejné zakázky
15. 11. 2017
Datum zahájení veřejné zakázky
15. 11. 2017
Lhůta pro podání nabídek
8. 12. 2017, 09:00:00 hodin
Kontakty veřejné zakázky
Kontakty pro předmětnou veřejnou zakázku Název kontaktního subjektu: H & B REAL, a.s.
Jméno a příjmení kontaktní osoby: Ing. Jana Bajerová
Kontaktní telefon: +420 725 675 108
Informace a soubory k veřejné zakázce
Níže uvedené tabulka zahrnuje připojené informace a soubory k veřejné zakázce Zvýšení kapacity a kvality vzdělávacích aktivit SŠ Kostka, Dodávka IT vybavení SŠ Kostka.
Seznam uchazečů veřejné zakázky
Tato část veřejné zakázky Zvýšení kapacity a kvality vzdělávacích aktivit SŠ Kostka, Dodávka IT vybavení SŠ Kostka zobrazuje uchazače veřejné zakázky, jejich nabídkové ceny a informaci o plnění veřejné zakázky - tj. který z nich ji plní a za jakou cenu.
Název (IČO):
Role:
Nabídková cena:
LPT System, s.r.o. (25845420)
Dodavatel
2 539 790,- Kč vč. DPH 2 099 000,- Kč bez DPH