Výměna podlahové krytiny v kancelářích školy

Tato stránka zobrazuje detailní informace o veřejné zakázce Výměna podlahové krytiny v kancelářích školy zadávané zadavatelem Střední průmyslová škola na Proseku. K zakázce jsou zpravidla připojeny další informace a soubory jako např. výzva k podání nabídky, zadávací dokumentace, kvalifikační dokumentace, dodatečné informace apod.

Zadavatel veřejné zakázky

Název zadavatele veřejné zakázky

Střední průmyslová škola na Proseku

Základní údaje o zakázce

Název veřejné zakázky

Výměna podlahové krytiny v kancelářích školy

Předmět veřejné zakázky

Střední průmyslová škola na Proseku
Sídlo školy: 190 00 Praha 9, Novoborská 2
Bankovní spojení: KB a.s. http:// www.sps-prosek.cz
Číslo účtu: 16135081/0100 e-mail: sps-prosek@sps-prosek.cz
Telefon: +420 286028340 IČO: 14891239
Fax: +420 286880490
Váš dopis zn. Č.j. Vyřizuje / linka Datum
SPŠP 0624/2013 Haniš/286 028 366 12.3.2013
Výzva k podání cenové nabídky k účasti na zakázce malého rozsahu podle § 12, odstavce 3,
zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách v platném znění, a dle pravidel pro zadávání
veřejných zakázek v podmínkách hlavního města Prahy, na realizaci akce:
„Výměna podlahové krytiny v kancelářích školy“
Zadavatel: Střední průmyslová škola na Proseku
Se sídlem: 190 00 Praha 9, Novoborská 2
Zastoupený: ředitelem školy, panem Mgr. Jiřím Bernátem
1. Vymezení předmětu plnění veřejné zakázky
Předmětem plnění veřejné zakázky je Výměna podlahové krytiny v kancelářích školy, dle
zadávací dokumentace, která je přílohou č. 2 této výzvy. Výměry jsou pouze orientační,
každý zájemce si provede své vlastní zaměření.
2. Doba a místo plněné veřejné zakázky
Realizace zakázky je podmíněna jejím schválením radou hlavního města Prahy.
Předpokládaný termín: 15. 7. až 15. 8. 2013
Prohlídka místa plnění veřejné zakázky se uskuteční 25. 3. 2013 v 10:00 hod.
Místo plnění veřejné zakázky je shodné s adresou školy.
V případě potřeby je možno si dohodnout jiný termín prohlídky místa plnění veřejné zakázky.
Kontaktní osoby:
František Haniš Pavla Stružová
frantisek.hanis@sps-prosek.cz pavla.struzova@sps-prosek.cz
Tel.: 286 028 366 286 028 346
Dodatečné informace k zadávací dokumentaci může uchazeč požadovat po zadavateli
nejpozději do 12. 4. 2013.
3. Nabídková cena
Nabídkovou cenu uveďte formou položkového rozpočtu dle přílohy č. 2 této výzvy
Nedílnou součástí cenové nabídky bude i vyplněná tabulka dle přílohy č. 1 této výzvy
4. Platební podmínky
Zadavatel neposkytuje zálohy. Provedené práce mohou být průběžně fakturovány na základě
odsouhlaseného soupisu provedených prací (částečný předávací protokol), a to maximálně
do 90 % celkových rozpočtových nákladů.
Zbývajících 10 % bude uhrazeno do 14 dnů po úplném dokončení a předání díla, včetně
odstranění všech vad a nedodělků zapsaných v protokolu o předání a převzetí díla.
Splatnost daňových dokladů, odsouhlasených zadavatelem, bude minimálně 14 dní.
5. Požadavky na prokázání kvalifikačních kritérií
Zadavatel požaduje čestné prohlášení o plnění kvalifikačních a profesních předpokladů
uvedených v § 53 a v §54, zákona č. 137/2006 Sb. v platném znění.
6. způsob zpracování nabídky a dokladů k prokázání kvalifikace
Uchazeč je povinen předložit svoji nabídku na plnění veřejné zakázky písemně.
Nabídka musí obsahovat identifikační údaje o uchazeči v tomto členění:
Obchodní jméno uchazeče (v případě fyzické osoby jméno, příjmení, popř. obchodní
firma), právní forma uchazeče (a. s., s. r. o., fyzická osoba, apod.), u fyzické osoby musí
být uvedeno též datum narození, sídlo uchazeče (v případě fyzické osoby bydliště,
popřípadě místo podnikání, je-li odlišné od místa bydliště), identifikační číslo a daňové
identifikační číslo, bylo-li přiděleno, jméno statutárního orgánu nebo jeho členů, případně
jiné fyzické osoby oprávněné jednat jménem či za uchazeče, číslo telefonu a e-mailové
adresy zájemce, bankovní spojení a číslo účtu uchazeče.
Součástí nabídky je návrh smlouvy o dílo, včetně nedílných příloh (oceněný výkaz
výměr, harmonogram postupu prací, lhůta stavby v kalendářních dnech a nabídková
cena). Návrh smlouvy a prohlášení dle § 68, odst. 2 a 3, zákona č.137/2006 Sb. v platném
znění, že uchazeč je vázán celým obsahem nabídky po celou dobu běhu zadávací lhůty,
musí být podepsány osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.
Pokud nabídku předkládá více osob společně, musí předložit současně s čestným
prohlášením prokazující splnění kvalifikačních předpokladů smlouvu, ve které je obsažen
závazek, že všichni tito dodavatelé budou vůči veřejnému zadavateli a třetím osobám
z jakýchkoliv právních vztahů vzniklých v souvislosti s veřejnou zakázkou zavázáni
společně a nerozdílně, a to po celou dobu plnění veřejné zakázky i po dobu trvání jiných
závazků vyplývajících z veřejné zakázky.
Nabídka musí být zpracována v českém jazyce (informace o kvalifikaci mohou být
předloženy též v jazyce slovenském) v originále a jedné kopii, dále musí mít v úvodu
rekapitulaci obsahu nabídky dle zadání a musí být zabezpečena proti neoprávněné
manipulaci (např. proražením jednotlivých listů a jejich spojení tkanicí s pečetí)
a stránkami očíslovanými nepřerušovanou vzestupnou číselnou řadou.
7. Kritérium pro hodnocení nabídky
Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky dle § 78, odst. 1, zákona
č 137/2006 Sb., je nejnižší celková nabídková cena.
8. další podmínky zadavatele
- Uchazeč předloží jako součást nabídky znění návrhu smlouvy o dílo. Návrh smlouvy
bude podepsán statutárním zástupcem uchazeče.
- Zadavatel požaduje záruční dobu minimálně 60 měsíců na funkční vlastnosti díla.
Záruční lhůty na reklamovanou část díla se prodlužují o dobu počínaje dnem uplatnění
reklamace a končí dnem odstranění vad zhotovitelem.
- Minimální částka smluvní pokuty za nedodržení termínu doby realizace díla je 0,1 %
z celkové ceny zakázky za každý započatý den prodlení.
- Zadavatel si vyhrazuje právo změnit, doplnit podmínky soutěže, dále soutěž do
rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky zrušit, a to i bez udání důvodu, popřípadě
veškeré přijaté nabídky uchazečů odmítnout.
- Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit,
popřípadě vyjasnit informace deklarované uchazeči v nabídkách.
- Zadavatel si vyhrazuje právo jednat o upřesnění návrhu smlouvy o dílo.
- Přidělení veřejné zakázky bude oznámeno všem uchazečům do pěti pracovních dnů po
rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky.
- Uchazeč je vázán celým obsahem nabídky do doby uzavření smlouvy o dílo.
9. Místo a doba pro podávání obálek s nabídkami
Uchazeči podají své nabídky osobně do sekretariátu ředitele školy na adrese zadavatele, nebo
poštou doporučeným dopisem s doručenkou na adresu zadavatele Střední průmyslová škola
na Proseku, 190 00 Praha 9, Novoborská 610/2 tak, aby byla zadavateli doručena na jeho
adresu nejpozději
do čtvrtka 25. 4. 2013
V případě osobního podání nabídky je uchazeč povinen nabídku podat v sekretariátu ředitele
školy na adrese zadavatele Střední průmyslová škola na Proseku, 190 00 Praha 9,
Novoborská 610/2, v době od 8.00 až 14.00 hodin v pracovní dny.
Uchazeči podají nabídku v uzavřené neporušené obálce označené heslem ,,NEOTVÍRAT –
SOUTĚŽ“ a názvem „Výměna podlahové krytiny v kancelářích školy“. Obal bude na uzavření
opatřen razítkem, případně podpisem. Obálka či jiný obal bude odpovídajícím způsobem
zajištěn proti manipulaci.
10. Termín otevírání obálek s nabídkami
V souladu s ustanovením § 71, zákona č. 137/2006 Sb., proběhne otevírání obálek
s nabídkami na veřejnou zakázku Výměna podlahové krytiny v kancelářích školy dne 26. 4. 2013 ve 12:00 hodin.
Mgr. Jiří Bernát
ředitel
Příloha č. 1
Výměna podlahové krytiny v kancelářích školy
Cena celkem bez DPH
DPH
Cena celkem včetně DPH
Doba plnění zakázky
Počet kalendářních dnů od předání prostor
kanceláří do předání díla
Záruční lhůta v měsících
Smluvní pokuta za nedodržení doby plnění
0,1 % z celkové ceny zakázky za každý
započatý den prodlení v Kč
V souladu s ustanovením § 68, odst. 2, zákona č. 137/2006 Sb., tímto prohlašuji, že naše
společnost je vázána celým obsahem své nabídky a to po celou dobu běhu zadávací lhůty.
…………………………………………………………………………………………………...
Jméno, příjmení a podpis oprávněné osoby jednat jménem či za uchazeče
Příloha č. 2
Výměna podlahové krytiny v kancelářích školy
Zadávací dokumentace
Výměra kanceláří:
- N 301 3 x 6,2 18,8 m2 o = 18,4 m
- N 302 3 x 6,2 18,8 m2 o = 18,4 m
- N 303 3 x 6,2 18,8 m2 o = 18,4 m
- N 304 9 x 6,2 55,8 m2 o = 30,4 m
- N 305 5,6 x 6,5 36,4 m2 o = 24,2 m
- N 306 6,3 x 6,5 41,0 m2 o = 25,6 m
- N 307 6,3 x 5,9 37,2 m2 o = 24,4 m
Celkem: 226,8 m2 o = 159,8 m
Požadované práce:
- Odstranění a likvidace staré podlahové krytiny - zátěžový koberec
- Příprava podlah na novou pokládku
- Dodávka a položení nové podlahové krytiny – Marmoleum Acoustic , tl. 4 mm, role
- Dodávka a montáž obvodových lišt – 160 bm
- Dodávka a montáž přechodových lišt
Termín:
- od 15. 7. 2013 do nejpozději 15. 8. 2013

Externí odkaz na bližší informace

www.sps-prosek.cz (informace, veřejné zakázky)

Evidenční údaje o zakázce

Identifikátor zakázky

P13V00000009

Interní značka či evidenční nebo jednací číslo u zadavatele

SPŠP 0624/2013

Podrobná charakteristika zakázky

Druh veřejné zakázky podle předmětu

Stavební práce

Místo plnění veřejné zakázky

Střední průmyslová škola na Proseku, Novoborská 2, Praha 9

Druh zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Stav zadávacího řízení

Veřejná zakázka neukončena

Lhůty veřejné zakázky

Datum uveřejnění veřejné zakázky

14. 3. 2013

Datum zahájení veřejné zakázky

12. 3. 2013

Lhůta pro podání nabídek

25. 4. 2013, 24:00:00 hodin

Kontakty veřejné zakázky

Kontakty pro předmětnou veřejnou zakázku

Název kontaktního subjektu: SPŠ na Proseku, Novoborská 2, Praha 9

Jméno a příjmení kontaktní osoby: František Haniš

Kontaktní e-mail: frantisek.hanis@sps-prosek.cz

Kontaktní telefon: 286028366

Informace a soubory k veřejné zakázce

Níže uvedené tabulka zahrnuje připojené informace a soubory k veřejné zakázce Výměna podlahové krytiny v kancelářích školy.

Název informace: Datum uveřejnění: Detail:
Zakázka Výměna podlahové krytiny v kancelářích školy neobsahuje žádné další informace či soubory.
(c) 2010 - 2022 Chráněno právními předpisy l Profil zadavatele l Veřejné zakázky l Přístupnost webu l Sitemap