Rekonstrukce ležaté kanalizace v budově školy
Tato stránka zobrazuje detailní informace o veřejné zakázce Rekonstrukce ležaté kanalizace v budově školy zadávané zadavatelem Střední průmyslová škola na Proseku. K zakázce jsou zpravidla připojeny další informace a soubory jako např. výzva k podání nabídky, zadávací dokumentace, kvalifikační dokumentace, dodatečné informace apod.
Zadavatel veřejné zakázky
Název zadavatele veřejné zakázky
Střední průmyslová škola na Proseku
Základní údaje o zakázce
Název veřejné zakázky
Rekonstrukce ležaté kanalizace v budově školy
Předmět veřejné zakázky
Váš dopis zn. Č.j. Vyřizuje / linka Datum
SPŠP 0091/2013 Haniš/286 028 366 15. 1. 2013
Věc: Výzva k podání cenové nabídky k účasti ve zjednodušeném podlimitním zadávacím řízení na stavební zakázku podle § 38 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění, na realizaci akce:
„Rekonstrukce ležaté kanalizace v budově školy Letov“
„Střední průmyslové školy na Proseku, Praha 9, Novoborská 2“
Zadavatel: Střední průmyslová škola na Proseku
se sídlem: 190 00 Praha 9, Novoborská 610/2
zastoupený: ředitelem školy p. Mgr. Jiřím Bernátem
za účelem zadání stavební zakázky ve zjednodušeném podlimitním zadávacím řízení podle § 38, zák. č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění a „Pravidel pro zadávání veřejných zakázek v podmínkách hl. m. Prahy“, Vás
vyzývá
jako uchazeče k podání nabídky na realizaci veřejné zakázky: „Rekonstrukce ležaté kanalizace v budově školy Letov“, Střední průmyslové školy na Proseku, Praha 9, Novoborská 2.
I. Vymezení předmětu plnění veřejné zakázky
Předmětem plnění veřejné zakázky je realizace stavby „Rekonstrukce ležaté kanalizace v budově školy Letov“, Střední průmyslové školy na Proseku, Praha 9, Novoborská 2, dle zadávací dokumentace, která je přílohou této výzvy.
Dodatečné informace k zadávací dokumentaci může uchazeč požadovat po zadavateli nejpozději do 8. 2. 2013. Kontaktní osoba:
František Haniš
frantisek.hanis@sps-prosek.cz
Tel.: 286 028 366
602 293 818
II. Doba a místo plnění veřejné zakázky
Zahájení realizace zakázky a ukončení realizace zakázky: 1. 7. – 18. 8. 2013
Do nabídky uveďte celkový počet kalendářních dnů od podpisu smlouvy po dokončení a předání díla a ostatní požadované údaje uvedené v příloze č. 1 - Tabulka k nabídkovému rozpočtu.
Místo plnění: Střední průmyslová škola na Proseku, 190 00 Praha 9, Novoborská 610/2, místo poskytovaného vzdělávání Beranových 688, Praha – Letňany (v rámci areálu Letov, Beranových 65).
Prohlídka místa plnění: 30. 1. 2013 v 9:00 hod. V případě potřeby je nutno domluvit nový termín.
III. Nabídková cena
Nabídkovou cenu uveďte formou položkového rozpočtu.
Celkovou cenu uveďte bez DPH, DPH a včetně DPH.
Nedílnou součástí položkového rozpočtu bude i vyplněná tabulka – příloha č. l této výzvy.
IV. Platební podmínky
Platební podmínky se řídí zásadami pro poskytování a čerpání prostředků ze státního rozpočtu. Zadavatel neposkytuje zálohy.
Provedené práce mohou být průběžně fakturovány na základě vzájemně odsouhlaseného soupisu provedených prací a to max. do 90% celkových rozpočtových nákladů.
Zbývajících 10% bude uvolněno do 14 dnů po úplném dokončení a předání díla a po odstranění všech vad a nedodělků zapsaných v protokolu o předání a převzetí díla.
Splatnost daňových dokladů, odsouhlasených zadavatelem, bude minimálně 14 dní.
V. Požadavky na prokázání kvalifikačních kritérií
Zadavatel požaduje čestné prohlášení o plnění kvalifikačních a profesních předpokladů uvedených v §§ 53 a 54, zákona 137/2006 v platném znění.
VI. Způsob zpracování nabídky a dokladů k prokázání kvalifikace
• Uchazeč je povinen předložit svoji nabídku na plnění veřejné zakázky písemně.
• Nabídka musí obsahovat identifikační údaje o uchazeči v tomto členění: obchodní jméno uchazeče (v případě fyzické osoby jméno, příjmení, případně obchodní firma), právní forma uchazeče (a.s., s.r.o., fyzická osoba, apod.), u fyzické osoby musí být uvedeno též rodné číslo nebo datum narození, sídlo uchazeče (v případě fyzické osoby bydliště, případně místo podnikání, je-li odlišné od bydliště), identifikační číslo a daňové identifikační číslo, bylo-li přiděleno, jméno a příjmení statutárního orgánu nebo jeho členů, případně jiné fyzické osoby oprávněné jednat jménem či za uchazeče, číslo telefonu a faxu zájemce, bankovní spojení a číslo účtu uchazeče.
• Součástí nabídky je návrh smlouvy o dílo včetně nedílných příloh (oceněný výkaz výměr, harmonogram postupu prací a lhůta výstavby v kalendářních dnech a nabídková cena). Návrh smlouvy a prohlášení dle § 68 odst. 2 zákona, že uchazeč je vázán celým obsahem nabídky po celou dobu běhu zadávací lhůty, musí být podepsány osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Pokud nabídku podepisuje osoba zmocněná, musí být součástí nabídky originál nebo ověřená fotokopie tohoto zmocnění. Plná moc musí být podepsána osobou oprávněnou jednat za uchazeče způsobem uvedeným ve výpisu z obchodního rejstříku.
• Pokud nabídku předkládá více osob společně, musí předložit současně s čestným prohlášením prokazujícími splnění kvalifikačních předpokladů smlouvu, ve které je obsažen závazek, že všichni tito dodavatelé budou vůči veřejnému zadavateli a třetím osobám z jakýchkoliv právních vztahů vzniklých v souvislosti s veřejnou zakázkou zavázáni společně a nerozdílně, a to po celou dobu plnění veřejné zakázky i po dobu trvání jiných závazků vyplývajících z veřejné zakázky.
• Nabídka musí být zpracována v českém jazyce (informace o kvalifikaci mohou být předloženy též v jazyce slovenském) v originále a 1 kopii, dále musí mít v úvodu rekapitulaci obsahu nabídky dle zadání a musí být zabezpečena proti neoprávněné manipulaci (např. proražením jednotlivých listů a jejich spojením tkanicí s pečetí) a stránkami očíslovanými nepřerušenou vzestupnou číselnou řadou.
VII. Kritérium pro hodnocení nabídky
Základním hodnotícím kriteriem pro zadání veřejné zakázky dle § 78, odst. 1 zákona, je nejnižší celková nabídková cena.
VIII. Další podmínky zadavatele
Uchazeč předloží jako součást nabídky znění návrhu smlouvy o dílo. Návrh smlouvy bude podepsán statutárním zástupcem uchazeče.
Zadavatel požaduje záruční dobu min. 60 měsíců na stavební a montážní činnosti díla. Záruční lhůty na reklamovanou část díla se prodlužují o dobu počínaje dnem uplatnění reklamace a končí dnem odstranění vad zhotovitelem.
Minimální částka smluvní pokuty za nedodržení termínu doby realizace díla je 0,1 % z celkové ceny zakázky za každý započatý den prodlení.
Zadavatel si vyhrazuje právo změnit, doplnit podmínky soutěže, dále soutěž do rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky zrušit, a to i bez udání důvodu, případně veškeré přijaté nabídky uchazečů odmítnout.
Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit, případně vyjasnit informace deklarované uchazeči v nabídkách.
Zadavatel si vyhrazuje právo jednat o upřesnění návrhu smlouvy o dílo.
Přidělení veřejné zakázky bude oznámeno všem uchazečům do 7 dnů od skončení lhůty pro podání nabídek.
Uchazeč je vázán celým obsahem nabídky po dobu 30 dnů ode dne skončení lhůty pro podání nabídek.
IX. Místo a doba pro podávání obálek s nabídkami
Uchazeči podají své nabídky osobně na podatelnu na adrese zadavatele, nebo poštou na adresu zadavatele Střední průmyslová škola na Proseku, 190 00 Praha 9, Novoborská 610/2 tak, aby byla zadavateli doručena na jeho adresu nejpozději
do 15. 2. 2013, do 10:00 hodin.
Za rozhodující pro doručení nabídky je okamžik převzetí nabídky zadavatelem. V případě osobního podání nabídky je uchazeč povinen nabídku podat v podatelně na adrese zadavatele: Střední průmyslová škola na Proseku, 190 00 Praha 9, Novoborská 610/2, v době od 8.00 až 14.00 hodin.
Uchazeči podají nabídku v uzavřené neporušené obálce označené heslem ,,NEOTVÍRAT – SOUTĚŽ“ a názvem „Rekonstrukce ležaté kanalizace v budově školy Letov“, Střední průmyslové školy na Proseku, Praha 9, Novoborská 2“. Obal bude na uzavření opatřen razítkem, případně podpisem. Obálka či jiný obal bude odpovídajícím způsobem zajištěn proti manipulaci.
X. Termín otevírání obálek s nabídkami
V souladu s ust. § 71 zákona proběhne otevírání obálek s nabídkami na veřejnou zakázku “Rekonstrukce ležaté kanalizace v budově školy Letov“, Střední průmyslové školy na Proseku, Praha 9, Novoborská 2“, dne 15. 2. 2013, od 10:00 hodin v budově Střední průmyslové školy na Proseku. Za každého zájemce může být přítomen na otevírání obálek s nabídkami jeden zástupce, který se prokáže zmocněním od zájemce. Komise pro otevírání obálek otevře obálky s nabídkami podle pořadového čísla a kontroluje, zda a) je nabídka zpracovaná v požadovaném jazyku b) jsou návrh smlouvy a prohlášení zájemce podle § 68 odst. 2 zákona podepsány osobou oprávněnou jednat jménem či za zájemce c) nabídka obsahuje všechny součásti požadované zákonem či zadavatelem v zadávacích podmínkách. Zájemcům přítomným otevírání obálek sděluje komise po provedení kontroly úplnosti identifikační údaje zájemce a informaci o tom, zda nabídka splňuje požadavky podle § 71 odst. 8 zákona.
Mgr. Jiří Bernát
ředitel
Příloha č.1
Rekonstrukce ležaté kanalizace v budově školy Letov“
Střední průmyslové školy na Proseku, Praha 9, Novoborská 2
Cena celkem bez DPH
DPH
Cena celkem s DPH
Doba plnění zakázky
počet kalendářních dnů celkem od podpisu smlouvy do předání díla
Záruční lhůta
v měsících
Smluvní pokuta za nedodržení doby plnění
0,1 % z celkové ceny zakázky za každý započatý den prodlení
V souladu s ustanovením § 68 odst. 2 zákona 137/2006 Sb. tímto prohlašuji, že naše společnost je vázána celým obsahem své nabídky a to po celou dobu běhu zadávací lhůty.
……………………………………………………………………………………..
Jméno, příjmení a podpis oprávněné osoby jednat jménem či za uchazeče:
Rekonstrukce ležaté kanalizace v budově školy Letov – 2013
Zadávací dokumentace
1) Výkopové práce a odstranění stávajícího kanalizačního potrubí v chodbách budovy v hloubce do 1 m, v celkové délce cca 60 m.
2) Příprava podkladu pro položení nového kanalizačního potrubí
3) Položení nového potrubí – plast, ø 250 mm – 60 m
4) Provedení napojení svislé kanalizace na 9 přípojkách
5) Osazení kanalizační vpusti v místnosti výměníkové stanice (gula)
6) Úprava 4 ks kanalizačních šachet
7) Úprava okapových svodů, osazení lapačů střešních splavenin (gajgrů) – 2 ks
8) Zasypání a zabetonování výkopů, zarovnání do úrovně okolních podlah
9) Dodávka a položení nové dlažby – 332 m2
10) Obložení stěn keramickým soklem – 0,1 m – 199 m
11) Oprava maleb
12) Úprava sloupů nosné konstrukce
Termín realizace: 1. 7. – 18. 8. 2013
Externí odkaz na bližší informace
frantisek.hanis@sps-prosek.cz
Evidenční údaje o zakázce
Identifikátor zakázky
P13V00000002
Interní značka či evidenční nebo jednací číslo u zadavatele
SPŠP0091/2013
Podrobná charakteristika zakázky
Druh veřejné zakázky podle předmětu
Stavební práce
Vymezení předmětu zakázky dle číselníku CPV
45232440-8 Stavební práce pro kanalizační potrubí
Místo plnění veřejné zakázky
SPŠ na Proseku, Beranových 688, Praha - Letňany
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky
550 000,- bez DPH
Druh zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Stav zadávacího řízení
Veřejná zakázka byla zadána
Lhůty veřejné zakázky
Lhůta pro podání nabídek
15. 2. 2013, 10:00:00 hodin
Informace a soubory k veřejné zakázce
Níže uvedené tabulka zahrnuje připojené informace a soubory k veřejné zakázce Rekonstrukce ležaté kanalizace v budově školy.
Název informace:
Datum uveřejnění:
Detail:
Zakázka Rekonstrukce ležaté kanalizace v budově školy neobsahuje žádné další informace či soubory .