Malování tělocvičny
Tato stránka zobrazuje detailní informace o veřejné zakázce Malování tělocvičny zadávané zadavatelem Střední průmyslová škola na Proseku. K zakázce jsou zpravidla připojeny další informace a soubory jako např. výzva k podání nabídky, zadávací dokumentace, kvalifikační dokumentace, dodatečné informace apod.
Zadavatel veřejné zakázky
Název zadavatele veřejné zakázky
Střední průmyslová škola na Proseku
Základní údaje o zakázce
Název veřejné zakázky
Malování tělocvičny
Předmět veřejné zakázky
Váš dopis zn. Č.j. Vyřizuje / linka Datum
SPŠP 0354/2013 Haniš/286 028 366 27.2.2013
Výzva k podání cenové nabídky k účasti na zakázce malého rozsahu podle § 12, odstavce 3, zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách v platném znění, a dle pravidel pro zadávání veřejných zakázek v podmínkách hlavního města Prahy, na realizaci akce:
„Malování tělocvičny“
Zadavatel: Střední průmyslová škola na Proseku
Se sídlem: 190 00 Praha 9, Novoborská 2
Zastoupený: ředitelem školy, panem Mgr. Jiřím Bernátem
1. Vymezení předmětu plnění veřejné zakázky
Předmětem plnění veřejné zakázky je vymalování tělocvičny, dle zadávací dokumentace, která je přílohou č. 2 této výzvy. Výměry jsou pouze orientační, každý zájemce si provede své vlastní zaměření.
2. Doba a místo plněné veřejné zakázky
Realizace zakázky je podmíněna jejím schválením radou hlavního města Prahy.
Předpokládaný termín: 1. 7. až 14. 7. 2013
Prohlídka místa plnění veřejné zakázky se uskuteční 11. 3. 2013 v 11:00 hod.
Místo plnění veřejné zakázky je shodné s adresou školy.
V případě potřeby je možno si dohodnout jiný termín prohlídky místa plnění veřejné zakázky.
Kontaktní osoby:
František Haniš Pavla Stružová
frantisek.hanis@sps-prosek.cz pavla.struzova@sps-prosek.cz
Tel.: 286 028 366 286 028 346
Dodatečné informace k zadávací dokumentaci může uchazeč požadovat po zadavateli nejpozději do 15. 3. 2013.
3. Nabídková cena
Nabídkovou cenu uveďte formou položkového rozpočtu dle přílohy č. 2 této výzvy
Nedílnou součástí cenové nabídky bude i vyplněná tabulka dle přílohy č. 1 této výzvy
4. Platební podmínky
Zadavatel neposkytuje zálohy. Provedené práce mohou být průběžně fakturovány na základě odsouhlaseného soupisu provedených prací (částečný předávací protokol), a to maximálně do 90 % celkových rozpočtových nákladů.
Zbývajících 10 % bude uhrazeno do 14 dnů po úplném dokončení a předání díla, včetně odstranění všech vad a nedodělků zapsaných v protokolu o předání a převzetí díla.
Splatnost daňových dokladů, odsouhlasených zadavatelem, bude minimálně 14 dní.
5. Požadavky na prokázání kvalifikačních kritérií
Zadavatel požaduje čestné prohlášení o plnění kvalifikačních a profesních předpokladů uvedených v § 53 a v §54, zákona č. 137/2006 Sb. v platném znění.
6. způsob zpracování nabídky a dokladů k prokázání kvalifikace
• Uchazeč je povinen předložit svoji nabídku na plnění veřejné zakázky písemně.
• Nabídka musí obsahovat identifikační údaje o uchazeči v tomto členění:
Obchodní jméno uchazeče (v případě fyzické osoby jméno, příjmení, popř. obchodní firma), právní forma uchazeče (a. s., s. r. o., fyzická osoba, apod.), u fyzické osoby musí být uvedeno též datum narození, sídlo uchazeče (v případě fyzické osoby bydliště, popřípadě místo podnikání, je-li odlišné od místa bydliště), identifikační číslo a daňové identifikační číslo, bylo-li přiděleno, jméno statutárního orgánu nebo jeho členů, případně jiné fyzické osoby oprávněné jednat jménem či za uchazeče, číslo telefonu a e-mailové adresy zájemce, bankovní spojení a číslo účtu uchazeče.
• Součástí nabídky je návrh smlouvy o dílo, včetně nedílných příloh (oceněný výkaz výměr, harmonogram postupu prací, lhůta stavby v kalendářních dnech a nabídková cena). Návrh smlouvy a prohlášení dle § 68, odst. 2 a 3, zákona č.137/2006 Sb. v platném znění, že uchazeč je vázán celým obsahem nabídky po celou dobu běhu zadávací lhůty, musí být podepsány osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.
• Pokud nabídku předkládá více osob společně, musí předložit současně s čestným prohlášením prokazující splnění kvalifikačních předpokladů smlouvu, ve které je obsažen závazek, že všichni tito dodavatelé budou vůči veřejnému zadavateli a třetím osobám z jakýchkoliv právních vztahů vzniklých v souvislosti s veřejnou zakázkou zavázáni společně a nerozdílně, a to po celou dobu plnění veřejné zakázky i po dobu trvání jiných závazků vyplývajících z veřejné zakázky.
• Nabídka musí být zpracována v českém jazyce (informace o kvalifikaci mohou být předloženy též v jazyce slovenském) v originále a jedné kopii, dále musí mít v úvodu rekapitulaci obsahu nabídky dle zadání a musí být zabezpečena proti neoprávněné manipulaci (např. proražením jednotlivých listů a jejich spojení tkanicí s pečetí) a stránkami očíslovanými nepřerušovanou vzestupnou číselnou řadou.
7. Kritérium pro hodnocení nabídky
Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky dle § 78, odst. 1, zákona č 137/2006 Sb., je nejnižší celková nabídková cena.
8. další podmínky zadavatele
- Uchazeč předloží jako součást nabídky znění návrhu smlouvy o dílo. Návrh smlouvy bude podepsán statutárním zástupcem uchazeče.
- Zadavatel požaduje záruční dobu minimálně 24 měsíců na funkční vlastnosti díla. Záruční lhůty na reklamovanou část díla se prodlužují o dobu počínaje dnem uplatnění reklamace a končí dnem odstranění vad zhotovitelem.
- Minimální částka smluvní pokuty za nedodržení termínu doby realizace díla je 0,1 % z celkové ceny zakázky za každý započatý den prodlení.
- Zadavatel si vyhrazuje právo změnit, doplnit podmínky soutěže, dále soutěž do rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky zrušit, a to i bez udání důvodu, popřípadě veškeré přijaté nabídky uchazečů odmítnout.
- Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit, popřípadě vyjasnit informace deklarované uchazeči v nabídkách.
- Zadavatel si vyhrazuje právo jednat o upřesnění návrhu smlouvy o dílo.
- Přidělení veřejné zakázky bude oznámeno všem uchazečům do pěti pracovních dnů po rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky.
- Uchazeč je vázán celým obsahem nabídky do doby uzavření smlouvy o dílo.
9. Místo a doba pro podávání obálek s nabídkami
Uchazeči podají své nabídky osobně do sekretariátu ředitele školy na adrese zadavatele, nebo poštou doporučeným dopisem s doručenkou na adresu zadavatele Střední průmyslová škola na Proseku, 190 00 Praha 9, Novoborská 610/2 tak, aby byla zadavateli doručena na jeho adresu nejpozději
do 20. 3. 2013
V případě osobního podání nabídky je uchazeč povinen nabídku podat v sekretariátu ředitele školy na adrese zadavatele Střední průmyslová škola na Proseku, 190 00 Praha 9, Novoborská 610/2, v době od 8.00 až 14.00 hodin v pracovní dny.
Uchazeči podají nabídku v uzavřené neporušené obálce označené heslem ,,NEOTVÍRAT – SOUTĚŽ“ a názvem „Malování tělocvičny“. Obal bude na uzavření opatřen razítkem, případně podpisem. Obálka či jiný obal bude odpovídajícím způsobem zajištěn proti manipulaci.
10. Termín otevírání obálek s nabídkami
V souladu s ustanovením § 71, zákona č. 137/2006 Sb., proběhne otevírání obálek s nabídkami na veřejnou zakázku Malování tělocvičny dne 21. 3. 2013 ve 12:00 hodin.
Mgr. Jiří Bernát
ředitel
Příloha č. 1
Malování tělocvičny
Cena celkem bez DPH
DPH
Cena celkem včetně DPH
Doba plnění zakázky
Počet kalendářních dnů od předání prostor tělocvičny do předání díla
Záruční lhůta v měsících
Smluvní pokuta za nedodržení doby plnění
0,1 % z celkové ceny zakázky za každý započatý den prodlení v Kč
V souladu s ustanovením § 68, odst. 2, zákona č. 137/2006 Sb., tímto prohlašuji, že naše společnost je vázána celým obsahem své nabídky a to po celou dobu běhu zadávací lhůty.
…………………………………………………………………………………………………...
Jméno, příjmení a podpis oprávněné osoby jednat jménem či za uchazeče
Příloha č. 2
Malování tělocvičny
Zadávací dokumentace
1. Rozměry tělocvičny: 27,825 x 18,4 m
Výška stropu: 8 m
Výška nosné konstrukce: 6 m
Výška olejového soklu: 2,85 m
Délka olejového soklu“ 92,3 m,
tj. cca 200m2
2. Malby:
- Olejový sokl cca 263 m2
- Stěny cca 600 m2 včetně nářaďoven a balkonu
- Strop 520 m2
- Radiátory – demontáž, nátěr, montáž – 200 x 600 – 30 článků – 12 ks
- 160 x 1 000 – 21 článků – 8 ks
- dřevěné kryty radiátorů – demontáž, nátěr, montáž
- nátěr dvířek hydrantů 2 ks
- ochranné rohové lišty 1,4 m – dodávka a montáž – 26 ks
- vyčištění nosné konstrukce stropu a umytí oken
Externí odkaz na bližší informace
www.sps-prosek.cz
Evidenční údaje o zakázce
Identifikátor zakázky
P13V00000008
Interní značka či evidenční nebo jednací číslo u zadavatele
SPŠP 0354/2013
Podrobná charakteristika zakázky
Druh veřejné zakázky podle předmětu
Stavební práce
Druh zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Stav zadávacího řízení
Veřejná zakázka neukončena
Lhůty veřejné zakázky
Datum uveřejnění veřejné zakázky
1. 3. 2013
Datum zahájení veřejné zakázky
1. 3. 2013
Lhůta pro podání nabídek
20. 3. 2013, 24:00:00 hodin
Kontakty veřejné zakázky
Kontakty pro předmětnou veřejnou zakázku Jméno a příjmení kontaktní osoby: František Haniš
Kontaktní e-mail: frantisek.hanis@sps-prosek.cz
Kontaktní telefon: 286028366
Informace a soubory k veřejné zakázce
Níže uvedené tabulka zahrnuje připojené informace a soubory k veřejné zakázce Malování tělocvičny.
Název informace:
Datum uveřejnění:
Detail:
Zakázka Malování tělocvičny neobsahuje žádné další informace či soubory .