Nákup stravenek (2015-2017)

Tato stránka zobrazuje detailní informace o veřejné zakázce Nákup stravenek (2015-2017) zadávané zadavatelem Správa a údržba silnic Slovácka, s.r.o.. K zakázce jsou zpravidla připojeny další informace a soubory jako např. výzva k podání nabídky, zadávací dokumentace, kvalifikační dokumentace, dodatečné informace apod.

Zadavatel veřejné zakázky

Název zadavatele veřejné zakázky

Správa a údržba silnic Slovácka, s.r.o.

Základní údaje o zakázce

Název veřejné zakázky

Nákup stravenek (2015-2017)

Předmět veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je nákup stravenek pro střediska Uherské Hradiště a Uherský Brod v celkovém rozsahu
- 36 000 ks stravenek v hodnotě 80,- Kč
- 1 000 ks stravenek v hodnotě 45,- Kč

Z toho

Rok 2015
- 4 000 ks v hodnotě 80,- Kč
- 100 ks v hodnotě 45,- Kč

Rok 2016
- 16 000 ks v hodnotě 80,- Kč
- 450 ks v hodnotě 45,- Kč

Rok 2017
- 16 000 ks v hodnotě 80,-Kč
- 450 ks v hodnotě 45,- Kč

Poznámka

Identifikátor na předchozím profilu: P15V00006840

Evidenční údaje o zakázce

Identifikátor zakázky

P15V00000015

Evidenční číslo zakázky ve Věstníku veřejných zakázek

528873

Podrobná charakteristika zakázky

Předpokládaná hodnota veřejné zakázky

2 925 000,- bez DPH

Smluvní hodnota veřejné zakázky

2 925 000,- bez DPH (3 539 250,- s DPH)

Druh zadávacího řízení

Zjednodušené podlimitní řízení

Stav zadávacího řízení

Veřejná zakázka byla zadána

Lhůty veřejné zakázky

Datum uveřejnění veřejné zakázky

21. 10. 2015

Kontakty veřejné zakázky

Kontakty pro předmětnou veřejnou zakázku

Název kontaktního subjektu: INVESTA UH, s.r.o.

Jméno a příjmení kontaktní osoby: Ing. Marie Knotová, Kateřina Zálešáková

Kontaktní e-mail: k.zalesakova@investauh.cz

Kontaktní telefon: +420 572 540 131

Informace a soubory k veřejné zakázce

Níže uvedené tabulka zahrnuje připojené informace a soubory k veřejné zakázce Nákup stravenek (2015-2017).

Seznam uchazečů veřejné zakázky

Tato část veřejné zakázky Nákup stravenek (2015-2017) zobrazuje uchazače veřejné zakázky, jejich nabídkové ceny a informaci o plnění veřejné zakázky - tj. který z nich ji plní a za jakou cenu.

Název (IČO): Role: Nabídková cena:
Edenred CZ s.r.o. (24745391) Dodavatel 3 539 250,- Kč vč. DPH
2 925 000,- Kč bez DPH
SYNERGY SOLUTION s.r.o. (28622740) Uchazeč 4 144 855,- Kč vč. DPH
3 425 500,- Kč bez DPH
Le Cheque Déjeuner s.r.o. (62913671) Uchazeč 3 577 667,50 Kč vč. DPH
2 956 750,- Kč bez DPH
Sodexo Pass Česká republika a.s. (61860476) Uchazeč 3 627 731,25 Kč vč. DPH
2 998 125,- Kč bez DPH
(c) 2010 - 2022 Chráněno právními předpisy l Profil zadavatele l Veřejné zakázky l Přístupnost webu l Sitemap