Modernizace a vybavení sběrného dvora Týniště nad Orlicí

Tato stránka zobrazuje detailní informace o veřejné zakázce Modernizace a vybavení sběrného dvora Týniště nad Orlicí zadávané zadavatelem Služby města Týniště nad Orlicí. K zakázce jsou zpravidla připojeny další informace a soubory jako např. výzva k podání nabídky, zadávací dokumentace, kvalifikační dokumentace, dodatečné informace apod.

Zadavatel veřejné zakázky

Název zadavatele veřejné zakázky

Služby města Týniště nad Orlicí

Základní údaje o zakázce

Název veřejné zakázky

Modernizace a vybavení sběrného dvora Týniště nad Orlicí

Předmět veřejné zakázky

Předmětem plnění veřejné zakázky je modernizace a dovybavení sběrného dvora ve městě Týniště nad Orlicí. Jedná se o pořízení vysokozdvižného vozíku (manipulátora), 15 ks nových vanových kontejnerů a mostové váhy na sběrný dvůr. Na sběrném dvoře bude dále vybudován otevřený ocelový přístřešek pro přistavěné kontejnery z důvodu namáčení uložených a vytříděných odpadů a tím i zvyšování nákladů na jejich likvidaci.

Poznámka

Veřejná zakázka je rozdělena na 2 části dle ustanovení § 98 ZVZ.
Názvy částí veřejné zakázky:
Část 1 veřejné zakázky: Modernizace a vybavení sběrného dvora Týniště nad Orlicí – manipulátor, kontejnery, váha
Část 2 veřejné zakázky: Modernizace a vybavení sběrného dvora Týniště nad Orlicí – přístřešek pro kontejnery

Zadavatel uspořádá prohlídku místa plnění pro všechny dodavatele, kteří mají zájem na podání nabídky. Prohlídka místa plnění se v případě obou částí veřejné zakázky bude konat dne 27. 07. 2016 od 10:00 hodin. Sraz účastníků prohlídky místa plnění bude na adrese sídla zadavatele: Za Drahou 987, 517 21 Týniště nad Orlicí.

V případě části 1 VZ byla s vybraným uchazečem uzavřena kupní smlouva dne 26.08.2016. V případě části 2 VZ bylo zadávací řízení zrušeno dne 08.09.2016. Blíže viz přiložené dokumenty.

Evidenční údaje o zakázce

Identifikátor zakázky

P16V00000001

Podrobná charakteristika zakázky

Druh veřejné zakázky podle předmětu

Dodávky

Vymezení předmětu zakázky dle číselníku CPV

42415110-2, 44613700-7, 42923000-2, 45220000-5, 45223210-1

Místo plnění veřejné zakázky

Týniště nad Orlicí

Předpokládaná hodnota veřejné zakázky

3 942 720,- bez DPH

Druh zadávacího řízení

Zjednodušené podlimitní řízení

Stav zadávacího řízení

Veřejná zakázka byla zadána

Lhůty veřejné zakázky

Datum uveřejnění veřejné zakázky

19. 7. 2016

Datum zahájení veřejné zakázky

19. 7. 2016

Lhůta pro podání nabídek

4. 8. 2016, 11:00:00 hodin

Kontakty veřejné zakázky

Kontakty pro předmětnou veřejnou zakázku

Název kontaktního subjektu: RUNICON consulting s.r.o.

Jméno a příjmení kontaktní osoby: Mgr. Roman Novotný

Kontaktní e-mail: verejne-zakazky@email.cz

Informace a soubory k veřejné zakázce

Níže uvedené tabulka zahrnuje připojené informace a soubory k veřejné zakázce Modernizace a vybavení sběrného dvora Týniště nad Orlicí.

(c) 2010 - 2022 Chráněno právními předpisy l Profil zadavatele l Veřejné zakázky l Přístupnost webu l Sitemap