Rámcová smlouva na nákup autobusů
Tato stránka zobrazuje detailní informace o veřejné zakázce Rámcová smlouva na nákup autobusů zadávané zadavatelem PROBO BUS a.s.. K zakázce jsou zpravidla připojeny další informace a soubory jako např. výzva k podání nabídky, zadávací dokumentace, kvalifikační dokumentace, dodatečné informace apod.
Zadavatel veřejné zakázky
Název zadavatele veřejné zakázky
PROBO BUS a.s.
Základní údaje o zakázce
Název veřejné zakázky
Rámcová smlouva na nákup autobusů
Předmět veřejné zakázky
Veřejná zakázka je v souladu s ustanovením § 98 ZVZ rozdělena do desíti samostatných podskupin (kategorií autobusů) - částí veřejné zakázky, přičemž uchazeč je oprávněn podat nabídku na jednu, více, nebo na všechny části veřejné zakázky.
Část A. KATEGORIE 1.1 - MEZIMĚSTSKÝ LOW ENTRY AUTOBUS DO 13 M
Část B. KATEGORIE 1.2 - MEZIMĚSTSKÝ AUTOBUS DO 13 M
Část C. KATEGORIE 1.3 - MĚSTSKÝ PLNĚ NÍZKOPODLAŽNÍ AUTOBUS DO 13 M
Část D. KATEGORIE 1.4 - MĚSTSKÝ LOW ENTRY AUTOBUS DO 11 M
Část E. KATEGORIE 1.5 - MEZIMĚSTSKÝ AUTOBUS DO 11 M
Část F. KATEGORIE 1.6 - MEZIMĚSTSKÝ LOW ENTRY AUTOBUS DO 11 M
Část G. KATEGORIE 1.7 - MEZIMĚSTSKÝ LOW ENTRY AUTOBUS DO 10 M
Část H. KATEGORIE 1.8 - MEZIMĚSTSKÝ AUTOBUS DO 16 M
Část I. KATEGORIE 1.9 - MEZIMĚSTSKÝ LOW ENTRY DO 13 M NA CNG
Část J. KATEGORIE 2.0 - MEZIMĚSTSKÝ LOW ENTRY DO 13 M
Předmětem veřejné zakázky je uzavření písemných rámcových smluv do 31. 12. 2017 na nákup autobusů pro veřejnou silniční dopravu na roky 2016 a 2017, a to na každou část veřejné zakázky.
Pro jednotlivé kategorie autobusů jsou dále určeny základní závazné technické podmínky a další závazné specifické požadavky uvedené v příloze č. 1 zadávací dokumentace.
Rámcové smlouvy pro každou část veřejné zakázky budou uzavírány se třemi uchazeči a jednotlivými sektorovými zadavateli - ARRIVA PRAHA s.r.o., ARRIVA MORAVA a.s., ARRIVA VÝCHODNÍ ČECHY a.s., ARRIVA STŘEDNÍ ČECHY s.r.o. a PROBO BUS a.s., kteří na základě smlouvy o sdružení sektorových zadavatelů a o společnosti tvoří sdružení zadavatelů. Zástupcem sdružení oprávněným jednat za sdružení je ARRIVA PRAHA s.r.o.
Vzhledem k tomu, že má být uzavřena rámcová smlouva se třemi uchazeči a veškeré podmínky plnění jsou v rámcové smlouvě konkrétně vymezeny, bude zadavatel postupovat dle § 89 odst. 6 písm. b) věta druhá, ve spojení s § 92 odst. 2 písm. a) ZVZ, tedy tak, že na základě tzv. principu kaskády zadavatel písemně vyzve k předložení návrhu na uzavření smlouvy vždy toho uchazeče, který se při uzavírání rámcové smlouvy umístil jako první v pořadí; odmítne-li tento uchazeč návrh předložit, vyzve veřejný zadavatel uchazeče, který se při uzavírání rámcové smlouvy umístil další v pořadí; obdobným způsobem postupuje veřejný zadavatel až do doby, kdy bude uzavřena smlouva nebo kdy návrh odmítne předložit uchazeč, který se při uzavírání rámcové smlouvy umístil poslední v pořadí.
Evidenční údaje o zakázce
Identifikátor zakázky
P15V00000002
Evidenční číslo zakázky ve Věstníku veřejných zakázek
529401
Podrobná charakteristika zakázky
Druh veřejné zakázky podle předmětu
Dodávky
Vymezení předmětu zakázky dle číselníku CPV
34121100-2
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky
730 000 000,- bez DPH
Druh zadávacího řízení
Otevřené řízení
Stav zadávacího řízení
Veřejná zakázka neukončena
Lhůty veřejné zakázky
Datum uveřejnění veřejné zakázky
29. 12. 2015
Lhůta pro podání nabídek
19. 2. 2016, 10:00:00 hodin
Kontakty veřejné zakázky
Kontakty pro předmětnou veřejnou zakázku Název kontaktního subjektu: DOHNAL PERTOT SLANINA, advokátní kancelář, v.o.s.
Jméno a příjmení kontaktní osoby: JUDr. Jakub Dohnal, Ph.D.
Kontaktní e-mail: dohnal@akdps.cz
Kontaktní telefon: +420 587407086
Informace a soubory k veřejné zakázce
Níže uvedené tabulka zahrnuje připojené informace a soubory k veřejné zakázce Rámcová smlouva na nákup autobusů.