Nákup vybavení do projektů

Tato stránka zobrazuje detailní informace o veřejné zakázce Nákup vybavení do projektů zadávané zadavatelem Počítačová služba s.r.o.. K zakázce jsou zpravidla připojeny další informace a soubory jako např. výzva k podání nabídky, zadávací dokumentace, kvalifikační dokumentace, dodatečné informace apod.

Zadavatel veřejné zakázky

Název zadavatele veřejné zakázky

Počítačová služba s.r.o.

Základní údaje o zakázce

Název veřejné zakázky

Nákup vybavení do projektů

Předmět veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je dodávka informačních a komunikačních technologií (ICT) a elektrotechniky a fototechniky v minimálních parametrech a v rozsahu ve specifikaci předmětu plnění, která tvoří přílohu č. 2 této zadávací dokumentace. Zadavatel umožňuje pro plnění zakázky použít i jiných, kvalitativně a technicky obdobných řešení při splnění požadovaných minimálních parametrů.

Předmět veřejné zakázky je ve smyslu § 98 zákona rozdělen na celkem 3 následujících částí:

část I) Notebooky - periferie
část II) Prezentační technika
část III) Elektro - Fototechnika

Uchazeč je oprávněn podat nabídku na jednu, více, či všechny části veřejné zakázky. Pro každou část plnění veřejné zakázky bude uzavřena samostatná smlouva, případně smlouva pokrývající více částí veřejné zakázky, bude-li ve více částech veřejné zakázky vybrán jeden (stejný) dodavatel.

Externí odkaz na bližší informace

http://www.esfcr.cz/zakazky/nakup-vybaveni-do-projektu; http://opvk.kr-jihomoravsky.cz/Folders/1124-1-Vyberova+rizeni.aspx

Poznámka

Tato veřejná zakázka je financována z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost (OP VK), konkrétně z projektu „Vytvoření a ověření programu vzdělávání lektorů specializačního vzdělávání dospělých“ č. projektu CZ.1.07/3.2.04/04.0027; a z Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost (OP LZZ) , konkrétně z projektů „Firemní gender v Olomouckém kraji v praxi“ č. projektu CZ.1.04/3.4.04/88.00081 , „Podnikatelský miniinkubátor“ č. projektu CZ.1.04/3.4.04/88.00372, „Do práce i po padesátce“ č. projektu CZ.1.04/2.1.01/91.00261.

Evidenční údaje o zakázce

Identifikátor zakázky

P13V00000002

Evidenční číslo zakázky ve Věstníku veřejných zakázek

------

Interní značka či evidenční nebo jednací číslo u zadavatele

-----

Podrobná charakteristika zakázky

Druh veřejné zakázky podle předmětu

Dodávky

Místo plnění veřejné zakázky

Olomouc

Předpokládaná hodnota veřejné zakázky

741 438,- bez DPH (897 140,- s DPH)

Smluvní hodnota veřejné zakázky

719 204,84 bez DPH (870 238,- s DPH)

Skutečně uhrazená hodnota veřejné zakázky

719 204,84 bez DPH (870 238,- s DPH)

Druh zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Stav zadávacího řízení

Veřejná zakázka byla zadána

Lhůty veřejné zakázky

Datum uveřejnění veřejné zakázky

8. 3. 2013

Datum zahájení veřejné zakázky

8. 3. 2013

Lhůta pro podání nabídek

22. 3. 2013, 13:00:00 hodin

Kontakty veřejné zakázky

Kontakty pro předmětnou veřejnou zakázku

Název kontaktního subjektu: Počítačová služba s.r.o.

Jméno a příjmení kontaktní osoby: Leopold Podmolík, Ing.

Kontaktní e-mail: LPodmolik@poc-sluzba.cz

Kontaktní telefon: +420 585 266 388

Kontaktní datová schránka: ------------

Informace a soubory k veřejné zakázce

Níže uvedené tabulka zahrnuje připojené informace a soubory k veřejné zakázce Nákup vybavení do projektů.

Název informace: Datum uveřejnění: Detail:
Kupní smlouva na část č.1. 9. 4. 2013 Zobrazit
Kupní smlouva na část č.2 9. 4. 2013 Zobrazit
Kupní smlouva na část č.3. 9. 4. 2013 Zobrazit

Seznam uchazečů veřejné zakázky

Tato část veřejné zakázky Nákup vybavení do projektů zobrazuje uchazače veřejné zakázky, jejich nabídkové ceny a informaci o plnění veřejné zakázky - tj. který z nich ji plní a za jakou cenu.

Název (IČO): Role: Nabídková cena:
MERIT GROUP a.s. (64609995) Dodavatel 658 650,- Kč vč. DPH
544 338,84 Kč bez DPH
MERIT GROUP a.s. (64609995) Uchazeč 167 278,- Kč vč. DPH
138 246,28 Kč bez DPH
CONSULTA BÜROTECHNIK, s.r.o. (25327101) Uchazeč 665 573,- Kč vč. DPH
550 060,- Kč bez DPH
CONSULTA BÜROTECHNIK, s.r.o. (25327101) Dodavatel 166 155,- Kč vč. DPH
137 318,- Kč bez DPH
CONSULTA BÜROTECHNIK, s.r.o. (25327101) Dodavatel 45 433,- Kč vč. DPH
37 548,- Kč bez DPH
(c) 2010 - 2022 Chráněno právními předpisy l Profil zadavatele l Veřejné zakázky l Přístupnost webu l Sitemap