Nákup vybavení do projektů
Tato stránka zobrazuje detailní informace o veřejné zakázce Nákup vybavení do projektů zadávané zadavatelem Počítačová služba s.r.o.. K zakázce jsou zpravidla připojeny další informace a soubory jako např. výzva k podání nabídky, zadávací dokumentace, kvalifikační dokumentace, dodatečné informace apod.
Zadavatel veřejné zakázky
Název zadavatele veřejné zakázky
Počítačová služba s.r.o.
Základní údaje o zakázce
Název veřejné zakázky
Nákup vybavení do projektů
Předmět veřejné zakázky
Předmětem veřejné zakázky je dodávka informačních a komunikačních technologií (ICT) a elektrotechniky a fototechniky v minimálních parametrech a v rozsahu ve specifikaci předmětu plnění, která tvoří přílohu č. 2 této zadávací dokumentace. Zadavatel umožňuje pro plnění zakázky použít i jiných, kvalitativně a technicky obdobných řešení při splnění požadovaných minimálních parametrů.
Předmět veřejné zakázky je ve smyslu § 98 zákona rozdělen na celkem 3 následujících částí:
část I) Notebooky - periferie
část II) Prezentační technika
část III) Elektro - Fototechnika
Uchazeč je oprávněn podat nabídku na jednu, více, či všechny části veřejné zakázky. Pro každou část plnění veřejné zakázky bude uzavřena samostatná smlouva, případně smlouva pokrývající více částí veřejné zakázky, bude-li ve více částech veřejné zakázky vybrán jeden (stejný) dodavatel.
Externí odkaz na bližší informace
http://www.esfcr.cz/zakazky/nakup-vybaveni-do-projektu; http://opvk.kr-jihomoravsky.cz/Folders/1124-1-Vyberova+rizeni.aspx
Poznámka
Tato veřejná zakázka je financována z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost (OP VK), konkrétně z projektu „Vytvoření a ověření programu vzdělávání lektorů specializačního vzdělávání dospělých“ č. projektu CZ.1.07/3.2.04/04.0027; a z Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost (OP LZZ) , konkrétně z projektů „Firemní gender v Olomouckém kraji v praxi“ č. projektu CZ.1.04/3.4.04/88.00081 , „Podnikatelský miniinkubátor“ č. projektu CZ.1.04/3.4.04/88.00372, „Do práce i po padesátce“ č. projektu CZ.1.04/2.1.01/91.00261.
Evidenční údaje o zakázce
Identifikátor zakázky
P13V00000002
Evidenční číslo zakázky ve Věstníku veřejných zakázek
------
Interní značka či evidenční nebo jednací číslo u zadavatele
-----
Podrobná charakteristika zakázky
Druh veřejné zakázky podle předmětu
Dodávky
Místo plnění veřejné zakázky
Olomouc
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky
741 438,- bez DPH (897 140,- s DPH)
Smluvní hodnota veřejné zakázky
719 204,84 bez DPH (870 238,- s DPH)
Skutečně uhrazená hodnota veřejné zakázky
719 204,84 bez DPH (870 238,- s DPH)
Druh zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Stav zadávacího řízení
Veřejná zakázka byla zadána
Lhůty veřejné zakázky
Datum uveřejnění veřejné zakázky
8. 3. 2013
Datum zahájení veřejné zakázky
8. 3. 2013
Lhůta pro podání nabídek
22. 3. 2013, 13:00:00 hodin
Kontakty veřejné zakázky
Kontakty pro předmětnou veřejnou zakázku Název kontaktního subjektu: Počítačová služba s.r.o.
Jméno a příjmení kontaktní osoby: Leopold Podmolík, Ing.
Kontaktní e-mail: LPodmolik@poc-sluzba.cz
Kontaktní telefon: +420 585 266 388
Kontaktní datová schránka: ------------
Informace a soubory k veřejné zakázce
Níže uvedené tabulka zahrnuje připojené informace a soubory k veřejné zakázce Nákup vybavení do projektů.
Seznam uchazečů veřejné zakázky
Tato část veřejné zakázky Nákup vybavení do projektů zobrazuje uchazače veřejné zakázky, jejich nabídkové ceny a informaci o plnění veřejné zakázky - tj. který z nich ji plní a za jakou cenu.
Název (IČO):
Role:
Nabídková cena:
MERIT GROUP a.s. (64609995)
Dodavatel
658 650,- Kč vč. DPH 544 338,84 Kč bez DPH
MERIT GROUP a.s. (64609995)
Uchazeč
167 278,- Kč vč. DPH 138 246,28 Kč bez DPH
CONSULTA BÜROTECHNIK, s.r.o. (25327101)
Uchazeč
665 573,- Kč vč. DPH 550 060,- Kč bez DPH
CONSULTA BÜROTECHNIK, s.r.o. (25327101)
Dodavatel
166 155,- Kč vč. DPH 137 318,- Kč bez DPH
CONSULTA BÜROTECHNIK, s.r.o. (25327101)
Dodavatel
45 433,- Kč vč. DPH 37 548,- Kč bez DPH