Vzdělávání k rozvoji členských podniků Plastikářského klastru
Tato stránka zobrazuje detailní informace o veřejné zakázce Vzdělávání k rozvoji členských podniků Plastikářského klastru zadávané zadavatelem Plastikářský klastr z.s.. K zakázce jsou zpravidla připojeny další informace a soubory jako např. výzva k podání nabídky, zadávací dokumentace, kvalifikační dokumentace, dodatečné informace apod.
Zadavatel veřejné zakázky
Název zadavatele veřejné zakázky
Plastikářský klastr z.s.
Základní údaje o zakázce
Název veřejné zakázky
Vzdělávání k rozvoji členských podniků Plastikářského klastru
Předmět veřejné zakázky
Předmět veřejné zakázky je rozdělen na 5 části v souladu s ust. § 35 zákona, a to:
ČÁST 1: Měkké a manažerské vzdělávání
Blíže specifikováno v příloze – Podrobná specifikace pro část 1 - 5.
ČÁST 2: Obecné IT vzdělávání
Blíže specifikováno v příloze – Podrobná specifikace pro část 1 - 5.
ČÁST 3: Účetní, ekonomické a právní kurzy
Blíže specifikováno v příloze – Podrobná specifikace pro část 1 - 5.
ČÁST 4: Jazykové kurzy
Blíže specifikováno v příloze – Podrobná specifikace pro část 1 - 5.
ČÁST 5: Administrace projektu
Blíže specifikováno níže, v návrhu smlouvy a současně v přílohách Podrobná specifikace pro 1 - 5.
Nabídku je možné podat pro jednu či více části. Nabídka se podává v jednotlivých obálkách pro každou z částí samostatně.
Předmětem veřejné zakázky platným pro části 1- 4 je:
Předmětem veřejné zakázky platným pro části 1- 4 je:
Kompletní služby spojené s proškolením účastníků zahrnují zajištění těchto činností:
a) Vzdělávání dle specifikovaných kurzů.
b) Zajištění školicích materiálů pro účastníky.
c) Zajištění PC pro výuku (mobilní IT učebna) - (platné pouze pro část 2!).
d) Zajištění didaktické techniky (flipchart nebo whiteboard, dataprojektor a PC).
e) Zajištění potřebné dokumentace ke kurzům dle příručky OPZ „Specifická část pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ pro projekty s jednotkovými náklady zaměřené na další profesní vzdělávání“ (prezenční listiny, certifikáty, dokumentace ke kurzům aj.).
f) Dodržování publicity v rámci školení dle pravidel OPZ.
g) Vyhodnocení vzdělávacích aktivit a zpracování zpětné vazby ze školení.
Předmětem veřejné zakázky platným pro část 5 je:
Kompletní služby spojené s organizací a administrací projektu:
a) Dodavatel bude zodpovídat za naplnění aktivit projektu a závazných indikátorů projektu v souladu s pokyny a pravidly OPZ, která jsou závazná pro projekt
b) Dodavatel bude provádět a plně odpovídat za zjištění, upřesnění a aktualizaci požadavků na vzdělávání zaměstnanců členů, koordinaci realizace vzdělávacích kurzů pro zaměstnance členů dle pravidel projektu a OPZ:
a. Komunikace se členskými podniky příjemce, organizace jejich zapojení do projektu včetně všech náležitostí s tím související, které vyžadují pravidla OPZ a výzvy 03_16_060.
b. Zajištění pozvánek na kurz, komunikace s účastníky školení.
c. Pravidelná aktualizace harmonogramu kurzů, zajištění povinného hlášení změn harmonogramu prostřednictvím ISKP dle pravidel OPZ.
d. Průběžné zapracování eventuálních změn témat ve vzdělávacím plánu a harmonogramu projektu dle potřeb zapojených členských podniků
c) Zajištění administrativní činnosti spojené s realizací školení v souladu s pravidly OPZ:
a. Kontrola potřebné dokumentace k aktivitám projektu dle příručky OPZ „Specifická část pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ pro projekty s jednotkovými náklady zaměřené na další profesní vzdělávání“ (prezenční listiny, certifikáty, dokumentace ke kurzům aj.) pro potřeby zpracování zpráv o realizaci projektu a povinné archivace projektu.
b. Zajištění povinné dokumentace k naplňování indikátorů projektu dle pravidel OPZ a zajištění souhlasu účastníků se zpracováním osobních údajů.
c. Evidence proškolených hodin u jednotlivých účastníků, zanesení evidence do systému IS ESF.
d. Zajištění publicity v rámci školení dle pravidel OPZ.
e. Komunikace s poskytovatelem dotace, řešení operativních problémů a eventuálních změn projektu.
f. Účast na případných kontrolách projektu.
d) Pravidelné měsíční hlášení příjemci o stavu realizace projektu (tabulka odškolených kurzů, počtu účastníků, odškolených osobohodin za všechna školení dle jednotlivých typů a cílových skupin).
e) Kontrola povinné dokumentace k aktivitám projektu dle pravidel OPZ a zajištění jejich archivace.
f) Zpracování zpráv o realizaci projektu a Žádostí o platbu v systému IS KP14+ včetně všech příloh a případných požadavků na doplnění.
g) Řešení případných změn a operativních problémů projektu.
Externí odkaz na bližší informace
http://plastr.profilzadavatele.cz/
Evidenční údaje o zakázce
Identifikátor zakázky
P17V00000001
Evidenční číslo zakázky ve Věstníku veřejných zakázek
Z2017-017618
Interní značka či evidenční nebo jednací číslo u zadavatele
1720
Podrobná charakteristika zakázky
Druh veřejné zakázky podle předmětu
Služby
Vymezení předmětu zakázky dle číselníku CPV
80000000-4, 79951000-5, 72224000-1, 75112100-5
Místo plnění veřejné zakázky
Předpokládaným místem plnění (místy realizace daných školení) jsou: Zlínský kraj, Jihomoravský kraj, Olomoucký kraj, Moravskoslezský kraj, Kraj Vysočina, Královéhradecký kraj, Pardubický kraj. Zadavatel si vyhrazuje právo doplňovat / měnit / rušit lokalit
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky
18 947 726,- bez DPH
Druh zadávacího řízení
Otevřené řízení
Stav zadávacího řízení
Veřejná zakázka neukončena
Lhůty veřejné zakázky
Datum uveřejnění veřejné zakázky
3. 7. 2017
Datum zahájení veřejné zakázky
30. 6. 2017
Lhůta pro podání nabídek
7. 8. 2017, 14:00:00 hodin
Kontakty veřejné zakázky
Kontakty pro předmětnou veřejnou zakázku Název kontaktního subjektu: LB Legal s.r.o. advokátní kancelář
Jméno a příjmení kontaktní osoby: Mgr. Zuzana Knobová
Kontaktní e-mail: zuzana.knobova@lblegal.cz
Kontaktní telefon: +420 734 575 978
Informace a soubory k veřejné zakázce
Níže uvedené tabulka zahrnuje připojené informace a soubory k veřejné zakázce Vzdělávání k rozvoji členských podniků Plastikářského klastru.