Úprava přechodu pro chodce

Tato stránka zobrazuje detailní informace o veřejné zakázce Úprava přechodu pro chodce zadávané zadavatelem Obec Vrdy. K zakázce jsou zpravidla připojeny další informace a soubory jako např. výzva k podání nabídky, zadávací dokumentace, kvalifikační dokumentace, dodatečné informace apod.

Zadavatel veřejné zakázky

Název zadavatele veřejné zakázky

Obec Vrdy

Základní údaje o zakázce

Název veřejné zakázky

Úprava přechodu pro chodce

Předmět veřejné zakázky

Předmětem první části zakázky je vybudování autobusové zastávky a cca 80 metrů chodníku. Druhou částí zakázky je úprava přechodu pro chodce na silnici I/17, Chrudimská, obec Vrdy a další nezbytné úpravy podle projektové dokumentace.

Evidenční údaje o zakázce

Identifikátor zakázky

P13V00000006

Podrobná charakteristika zakázky

Druh veřejné zakázky podle předmětu

Stavební práce

Místo plnění veřejné zakázky

obec Vrdy

Předpokládaná hodnota veřejné zakázky

1 895 000,- bez DPH (2 292 950,- s DPH)

Smluvní hodnota veřejné zakázky

1 390 120,- bez DPH (1 682 045,- s DPH)

Druh zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Stav zadávacího řízení

Veřejná zakázka byla zadána

Kontakty veřejné zakázky

Kontakty pro předmětnou veřejnou zakázku

Název kontaktního subjektu: Obec Vrdy

Jméno a příjmení kontaktní osoby: Ing. Josef herout

Informace a soubory k veřejné zakázce

Níže uvedené tabulka zahrnuje připojené informace a soubory k veřejné zakázce Úprava přechodu pro chodce.

Název informace: Datum uveřejnění: Detail:
Smlouva o dílo 20. 10. 2013 Zobrazit
Dodatek č. 1 ke smlouvě o dílo 23. 10. 2013 Zobrazit
Dodatek č. 2 ke smlouvě o dílo 14. 8. 2014 Zobrazit
(c) 2010 - 2021 Chráněno právními předpisy l Profil zadavatele l Veřejné zakázky l Přístupnost webu l Sitemap