Dodávka kancelářského nábytku do kanceláří obecního úřadu a ZŠ a MŠ ve Starém Hobzí

Tato stránka zobrazuje detailní informace o veřejné zakázce Dodávka kancelářského nábytku do kanceláří obecního úřadu a ZŠ a MŠ ve Starém Hobzí zadávané zadavatelem Obec Staré Hobzí. K zakázce jsou zpravidla připojeny další informace a soubory jako např. výzva k podání nabídky, zadávací dokumentace, kvalifikační dokumentace, dodatečné informace apod.

Zadavatel veřejné zakázky

Název zadavatele veřejné zakázky

Obec Staré Hobzí

Základní údaje o zakázce

Název veřejné zakázky

Dodávka kancelářského nábytku do kanceláří obecního úřadu a ZŠ a MŠ ve Starém Hobzí

Předmět veřejné zakázky

Dodávka nábytku do kanceláří OÚ, ordinace, ředitelny a sborovny ZŠ ve Starém Hobzí.

Externí odkaz na bližší informace

Staré Hobzí 35

Evidenční údaje o zakázce

Identifikátor zakázky

P19V00000002

Podrobná charakteristika zakázky

Místo plnění veřejné zakázky

Staré Hobzí

Smluvní hodnota veřejné zakázky

500 000,- bez DPH (487 509,- s DPH)

Skutečně uhrazená hodnota veřejné zakázky

402 900,- bez DPH (487 509,- s DPH)

Druh zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Stav zadávacího řízení

Ukončeno plnění smlouvy

Kontakty veřejné zakázky

Kontakty pro předmětnou veřejnou zakázku

Název kontaktního subjektu: Obec Staré Hobzí

Jméno a příjmení kontaktní osoby: Ing. Milan Čermák

Kontaktní e-mail: starosta@starehobzi.cz

Kontaktní telefon: 724195003

Informace a soubory k veřejné zakázce

Níže uvedené tabulka zahrnuje připojené informace a soubory k veřejné zakázce Dodávka kancelářského nábytku do kanceláří obecního úřadu a ZŠ a MŠ ve Starém Hobzí.

Název informace: Datum uveřejnění: Detail:
Oznámení rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky 26. 7. 2019 Zobrazit
Smlouva o dílo 15. 8. 2019 Zobrazit
(c) 2010 - 2022 Chráněno právními předpisy l Profil zadavatele l Veřejné zakázky l Přístupnost webu l Sitemap