Dodávky zemního plynu pro objekty ve vlastnictví obce Janovice na období od 24.10.2016 do 31.12.2016

Tato stránka zobrazuje detailní informace o veřejné zakázce Dodávky zemního plynu pro objekty ve vlastnictví obce Janovice na období od 24.10.2016 do 31.12.2016 zadávané zadavatelem Obec Janovice. K zakázce jsou zpravidla připojeny další informace a soubory jako např. výzva k podání nabídky, zadávací dokumentace, kvalifikační dokumentace, dodatečné informace apod.

Zadavatel veřejné zakázky

Název zadavatele veřejné zakázky

Obec Janovice

Základní údaje o zakázce

Název veřejné zakázky

Dodávky zemního plynu pro objekty ve vlastnictví obce Janovice na období od 24.10.2016 do 31.12.2016

Evidenční údaje o zakázce

Identifikátor zakázky

P15V00000009

Interní značka či evidenční nebo jednací číslo u zadavatele

9/2015

Podrobná charakteristika zakázky

Druh veřejné zakázky podle předmětu

Dodávky

Druh zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Stav zadávacího řízení

Veřejná zakázka neukončena

Lhůty veřejné zakázky

Datum zahájení veřejné zakázky

22. 9. 2015

Kontakty veřejné zakázky

Kontakty pro předmětnou veřejnou zakázku

Název kontaktního subjektu: místostarosta

Jméno a příjmení kontaktní osoby: Mgr. Gabriela Milotová

Kontaktní e-mail: místostarosta@obecjanovice.cz

Kontaktní telefon: 727962291

Informace a soubory k veřejné zakázce

Níže uvedené tabulka zahrnuje připojené informace a soubory k veřejné zakázce Dodávky zemního plynu pro objekty ve vlastnictví obce Janovice na období od 24.10.2016 do 31.12.2016.

Název informace: Datum uveřejnění: Detail:
Výzva k podání nabídky 22. 9. 2015 Zobrazit
Výzva k podání nabídky 22. 9. 2015 Zobrazit
(c) 2010 - 2022 Chráněno právními předpisy l Profil zadavatele l Veřejné zakázky l Přístupnost webu l Sitemap