Dodávky zemního plynu pro objekty ve vlastnictví obce Janovice na období od 1.1.2017 do 31.12.2017

Tato stránka zobrazuje detailní informace o veřejné zakázce Dodávky zemního plynu pro objekty ve vlastnictví obce Janovice na období od 1.1.2017 do 31.12.2017 zadávané zadavatelem Obec Janovice. K zakázce jsou zpravidla připojeny další informace a soubory jako např. výzva k podání nabídky, zadávací dokumentace, kvalifikační dokumentace, dodatečné informace apod.

Zadavatel veřejné zakázky

Název zadavatele veřejné zakázky

Obec Janovice

Základní údaje o zakázce

Název veřejné zakázky

Dodávky zemního plynu pro objekty ve vlastnictví obce Janovice na období od 1.1.2017 do 31.12.2017

Předmět veřejné zakázky

Dodávky zemního plynu pro objekty ve vlastnictví obce Janovice na období od 1.1.2017 do 31.12.2017

Evidenční údaje o zakázce

Identifikátor zakázky

P16V00000009

Podrobná charakteristika zakázky

Druh veřejné zakázky podle předmětu

Dodávky

Místo plnění veřejné zakázky

Janovice

Druh zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Stav zadávacího řízení

Veřejná zakázka byla zadána

Lhůty veřejné zakázky

Datum uveřejnění veřejné zakázky

21. 10. 2016

Datum zahájení veřejné zakázky

21. 10. 2016

Lhůta pro podání nabídek

4. 11. 2016, 08:30:00 hodin

Kontakty veřejné zakázky

Kontakty pro předmětnou veřejnou zakázku

Název kontaktního subjektu: Obec Janovice

Jméno a příjmení kontaktní osoby: Mgr. Ing. Gabriela Milotová

Kontaktní e-mail: mistostarosta@obecjanovice.cz

Kontaktní telefon: 727962291

Informace a soubory k veřejné zakázce

Níže uvedené tabulka zahrnuje připojené informace a soubory k veřejné zakázce Dodávky zemního plynu pro objekty ve vlastnictví obce Janovice na období od 1.1.2017 do 31.12.2017.

Název informace: Datum uveřejnění: Detail:
Výzva 21. 10. 2016 Zobrazit
Protokol o otevírání obálek 7. 11. 2016 Zobrazit
Smlouva o dodávkách 3. 1. 2017 Zobrazit
(c) 2010 - 2022 Chráněno právními předpisy l Profil zadavatele l Veřejné zakázky l Přístupnost webu l Sitemap