Změna užívání budovy čp. 89 - Hudčice

Tato stránka zobrazuje detailní informace o veřejné zakázce Změna užívání budovy čp. 89 - Hudčice zadávané zadavatelem Obec Hudčice. K zakázce jsou zpravidla připojeny další informace a soubory jako např. výzva k podání nabídky, zadávací dokumentace, kvalifikační dokumentace, dodatečné informace apod.

Zadavatel veřejné zakázky

Název zadavatele veřejné zakázky

Obec Hudčice

Základní údaje o zakázce

Název veřejné zakázky

Změna užívání budovy čp. 89 - Hudčice

Předmět veřejné zakázky

Předmětem realizace jsou stavební práce za účelem umožnění změny užívání budovy čp. 89. Změna užívání zahrnuje změnu využití objektu – objekt byl veden jako bývalý obecní krám. Změnou je myšleno využití budovy z obecního krámu (jednoty) na Obecní Úřad. Tedy kancelář starosty, zasedací místnost, hygienické zázemí a další potřebné místnosti dle PD.

Evidenční údaje o zakázce

Identifikátor zakázky

P18V00000003

Podrobná charakteristika zakázky

Druh veřejné zakázky podle předmětu

Stavební práce

Vymezení předmětu zakázky dle číselníku CPV

45000000-7

Místo plnění veřejné zakázky

k.ú. Hudčice

Smluvní hodnota veřejné zakázky

1 565 499,- bez DPH (1 894 254,- s DPH)

Druh zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Stav zadávacího řízení

Veřejná zakázka byla zadána

Kontakty veřejné zakázky

Kontakty pro předmětnou veřejnou zakázku

Název kontaktního subjektu: Obec Hudčice

Jméno a příjmení kontaktní osoby: Petr Hlinka

Kontaktní e-mail: hudcice@volny.cz

Kontaktní telefon: +420724302630

Informace a soubory k veřejné zakázce

Níže uvedené tabulka zahrnuje připojené informace a soubory k veřejné zakázce Změna užívání budovy čp. 89 - Hudčice.

(c) 2010 - 2020 Chráněno právními předpisy l Profil zadavatele l Veřejné zakázky l Přístupnost webu l Sitemap