Technický dozor při realizaci projektu Úprava druhové a prostorové skladby lesních porostů v Českém středohoří- Hrobčice

Tato stránka zobrazuje detailní informace o veřejné zakázce Technický dozor při realizaci projektu Úprava druhové a prostorové skladby lesních porostů v Českém středohoří- Hrobčice zadávané zadavatelem Obec Hrobčice. K zakázce jsou zpravidla připojeny další informace a soubory jako např. výzva k podání nabídky, zadávací dokumentace, kvalifikační dokumentace, dodatečné informace apod.

Zadavatel veřejné zakázky

Název zadavatele veřejné zakázky

Obec Hrobčice

Základní údaje o zakázce

Název veřejné zakázky

Technický dozor při realizaci projektu Úprava druhové a prostorové skladby lesních porostů v Českém středohoří- Hrobčice

Předmět veřejné zakázky

Předmětem zadávacího řízení je poskytování služeb resp. výkon technického dozoru (dále jen TDI)
k realizaci zakázky s názvem: „ Úprava druhové a prostorové skladby lesních porostů v Českém středohoří- Hrobčice“. Zakázka bude spolufinancována v rámci Operačního programu životní prostředí. V rámci předmětu plnění jde o provádění technického dozoru dle ČSN 83 9061 při realizaci zakázky, jehož předmětem jsou dodávky a služby spojené s úpravou druhové a prostorové skladby lesních porostů v Českém středohoří. Projekt na ploše cca 35 ha zahrnuje lesnické činnosti spojené
s výsadbou původních zcela chybějících nebo málo zastoupených lesních dřevin s následnou péčí o ně ve formě ochrany proti nežádoucím vlivům jako je například poškození zvěří či nežádoucí bylinná vegetace.
Seznam požadovaných úkonů při provádění TDI je:

a) seznámení se s projektem, mapovými podklady, stanovisky, žádostí o poskytnutí podpory, výkazem výměr, nabídkovými listy pro projekt a vydanými doklady, dále obsahem smlouvy se zhotovitelem a případnými subdodavateli, podle kterých se bude projekt realizovat
b) zajištění předání místa plnění zhotoviteli zápisem (při předání místa realizace)
c) svolávání a řízení kontrolních dnů akce min. 1 x týdně
d) provádění zápisů z kontrolních dnů, včetně záznamu nápravných opatření z jednání
e) distribuce zápisů z kontrolních dnů
f) kontrola nápravných opatření z kontrolních dnů
g) kontrola dodržování podmínek vydaných stanovisek či vyjádření a rozhodnutí a to průběžně po celou dobu výkonu TDI
h) zajišťování systematického doplňování dokumentace (změny v průběhu výsadby), podle kterých se sadba realizuje a evidence dokumentace dokončených částí (neprodleně při změně)
i) projednávání dodatků a změn dokumentace v průběhu realizace, s objednatelem a zhotovitelem akce (nejpozději do 3 pracovních dnů od vzniku požadavku)
j) kontrola věcné a cenové správnosti a úplnosti oceňovacích prací a dodávek předkládaných zhotovitelem, včetně odsouhlasení před úhradou objednatelem a kontrola se smluvním ujednáním (při každé fakturaci prací zhotovitelem). Technický dozor zodpovídá za oprávněnost fakturace za dílo a za shodu použitých dodávek s projektovou dokumentací na realizaci.
k) předkládání pozměňovacích návrhů jednotlivých prací a dodávek – vícepráce a méněpráce, které mohou vzniknout v průběhu a předkládat objednateli se stanoviskem nejpozději do 3 pracovních dnů od vzniku návrhu
l) provádění kontroly těch částí dodávek, které budou v dalším technologickém postupu zakryté, nebo se stanou nepřístupnými, zapsání výsledku kontroly do zápisu vždy při jejich instalaci a před zakrytím, pořízení fotodokumentace k činnostem, které budou v rámci dalšího technologického postupu zakryté, nebo se stanou nepřístupnými
m) zajištění spolupráce s projektantem a zhotovitelem akce při provádění navrhování opatření na odstranění případných závad projektu dle potřeby
n) kontrola a dohled, zda zhotovitelé provádějí případné zkoušky plnění, kontrolu výsledků zapisovat do zápisu, přebírání jednotlivých dokladů, které prokazují kvalitu prováděných prací a dodávek (certifikáty, atesty, protokoly, apod.) od zhotovitele akce a systematické doplňování minimálně 1 x týdně
o) kontrola vedení zápisů a provádění zápisů v souladu s podmínkami uvedenými v příslušných smlouvách minimálně 1 x týdně
p) spolupráce s pracovníky zhotovitelů při provádění opatření na odvrácení, nebo na omezení škod při ohrožení akce živelnými událostmi
q) kontrola postupu prací podle časového, věcného a finančního harmonogramu akce v průběhu na základě předem odsouhlaseného harmonogramu objednatelem minimálně 1 x týdně
r) zajištění přípravy podkladů pro odevzdání a převzetí hotových dodávek, nebo jejich částí a účast na jednání o odevzdání a převzetí vč. vypracování zápisu o předání nejpozději 5 pracovních dnů před termínem odevzdání a převzetí dodávek, nebo jejich částí
s) kontrola dokladů, které předloží zhotovitel k odevzdání a převzetí dokončených služeb a dodávek a převzetí jednotlivých dokladů a následné předání veškerých písemností objednateli, zajištění soupisu jednotlivých vad a nedodělků v době přejímacího řízení před dokončením a podepsáním protokolu o předání a převzetí díla mezi zhotovitelem a objednatelem nejpozději 5 pracovních dnů před termínem odevzdání a převzetí místa plnění
t) kontrolu postupu prací při odstraňování jednotlivých vad a nedodělků, které jsou součástí protokolárního předání včetně předem stanovených termínů zjištěných při přebírání v dohodnutých termínech průběžně
u) kontrolu vyklizení místa výkonu dodávek a služeb dodavatelem v termínu dohodnutém s dodavatelem a zadavatelem
v) kontrola podkladů ohledně konečného vyúčtování, jedná se zejména o podklady pro konečnou platbu.
w) zajištění případně dalších činností, které se vyskytnou v průběhu realizace akce a mají přímou souvislost s dozorem nad prováděním dodávek a služeb dle potřeby

Evidenční údaje o zakázce

Identifikátor zakázky

P14V00000010

Interní značka či evidenční nebo jednací číslo u zadavatele

015-2014

Podrobná charakteristika zakázky

Druh veřejné zakázky podle předmětu

Služby

Místo plnění veřejné zakázky

Místa plnění jsou přesně vymezena katastrálním územím a parcelamia to v bodě 2.1.3 dokumentace, která je přiložena v příloze č. 2 Výzvy jako součást technické specifikacezakázky.

Druh zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Stav zadávacího řízení

Veřejná zakázka byla zadána

Lhůty veřejné zakázky

Datum uveřejnění veřejné zakázky

28. 8. 2014

Datum zahájení veřejné zakázky

28. 8. 2014

Lhůta pro podání nabídek

8. 9. 2014, 13:00:00 hodin

Kontakty veřejné zakázky

Kontakty pro předmětnou veřejnou zakázku

Název kontaktního subjektu: Europrojekty s.r.o.

Jméno a příjmení kontaktní osoby: Ing. Marie Harantová

Kontaktní e-mail: europrojekty@europrojekty.cz

Kontaktní telefon: +420 417 633 288

Kontaktní datová schránka: 6nj46bs

Informace a soubory k veřejné zakázce

Níže uvedené tabulka zahrnuje připojené informace a soubory k veřejné zakázce Technický dozor při realizaci projektu Úprava druhové a prostorové skladby lesních porostů v Českém středohoří- Hrobčice.

(c) 2010 - 2022 Chráněno právními předpisy l Profil zadavatele l Veřejné zakázky l Přístupnost webu l Sitemap