Modernizace vybavení pro obory návazné péče v NsP Karviná-Ráj, p.o. – Endoskopie

Tato stránka zobrazuje detailní informace o veřejné zakázce Modernizace vybavení pro obory návazné péče v NsP Karviná-Ráj, p.o. – Endoskopie zadávané zadavatelem Nemocnice s poliklinikou Karviná - Ráj, příspěvková organizace. K zakázce jsou zpravidla připojeny další informace a soubory jako např. výzva k podání nabídky, zadávací dokumentace, kvalifikační dokumentace, dodatečné informace apod.

Zadavatel veřejné zakázky

Název zadavatele veřejné zakázky

Nemocnice s poliklinikou Karviná - Ráj, příspěvková organizace

Základní údaje o zakázce

Název veřejné zakázky

Modernizace vybavení pro obory návazné péče v NsP Karviná-Ráj, p.o. – Endoskopie

Předmět veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je dodávka a instalace nových (rok výroby 2017), nepoužitých přístrojů:
- Artroskopická věž (1ks)
- Endoskopická věž (1ks)
- Insulfátor (1ks)
- Laparoskopická věž (3ks)
- Resektoskop bipolární (1ks)
- Sušička endoskopů (1ks)
- Videokolonoskop (1ks)
pro potřeby pracovišť zadavatele, dle technické specifikace.

Poznámka

Pozor !, dne 5.2.2018 zveřejněna v rámci Dodatečné informace a vysvětlení zadávací dokumentace č. II změna zadávacích podmínek.
Dne 29.3.2018 uveřejněno Oznámení o výběru dodavatele , vč. příloh.

Evidenční údaje o zakázce

Identifikátor zakázky

P18V00000001

Evidenční číslo zakázky ve Věstníku veřejných zakázek

Z2018-003026

Interní značka či evidenční nebo jednací číslo u zadavatele

P18V00000008

Podrobná charakteristika zakázky

Druh veřejné zakázky podle předmětu

Dodávky

Vymezení předmětu zakázky dle číselníku CPV

33100000-1, 33190000-8, 33162000-3, 33168100-6, 33168000-5

Místo plnění veřejné zakázky

Nemocnice s poliklinikou Karviná-Ráj, příspěvková organizace, Vydmuchov 399/5, Ráj, 734 01

Předpokládaná hodnota veřejné zakázky

9 198 000,00 bez DPH

Smluvní hodnota veřejné zakázky

9 478 153,00 bez DPH

Skutečně uhrazená hodnota veřejné zakázky

9 478 153,00 bez DPH

Druh zadávacího řízení

Otevřené řízení

Stav zadávacího řízení

Ukončeno plnění smlouvy

Lhůty veřejné zakázky

Datum uveřejnění veřejné zakázky

29. 1. 2018

Datum zahájení veřejné zakázky

25. 1. 2018

Lhůta pro podání nabídek

2. 3. 2018, 09:00:00 hodin

Kontakty veřejné zakázky

Kontakty pro předmětnou veřejnou zakázku

Název kontaktního subjektu: JUDr. Rita Kubicová, advokátka

Jméno a příjmení kontaktní osoby: JUDr. Rita Kubicová

Kontaktní e-mail: vzakazky@advokatkakubicova.eu

Kontaktní telefon: +420 608 831 124

Informace a soubory k veřejné zakázce

Níže uvedené tabulka zahrnuje připojené informace a soubory k veřejné zakázce Modernizace vybavení pro obory návazné péče v NsP Karviná-Ráj, p.o. – Endoskopie.

Název informace: Datum uveřejnění: Detail:
Zadávací dokumentace 29. 1. 2018 Zobrazit
Požadované technické parametry - příloha č.1 Zadávací dokumentace 29. 1. 2018 Zobrazit
Krycí list k části I. - příloha č. 2 Zadávací dokumentace 29. 1. 2018 Zobrazit
Krycí list k části II. - příloha č. 2 Zadávací dokumentace 29. 1. 2018 Zobrazit
Krycí list k části III. - příloha č. 2 Zadávací dokumentace 29. 1. 2018 Zobrazit
Krycí list k části IV. - příloha č. 2 Zadávací dokumentace 29. 1. 2018 Zobrazit
Krycí list k části V. - příloha č. 2 Zadávací dokumentace 29. 1. 2018 Zobrazit
Krycí list k části VI. - příloha č. 2 Zadávací dokumentace 29. 1. 2018 Zobrazit
Krycí list k části VII. - příloha č. 2 Zadávací dokumentace 29. 1. 2018 Zobrazit
Obchodní podmínky k části I. - příloha č. 3 Zadávací dokumentace 29. 1. 2018 Zobrazit
Obchodní podmínky k části II. - příloha č. 3 Zadávací dokumentace 29. 1. 2018 Zobrazit
Obchodní podmínky k části III. - příloha č. 3 Zadávací dokumentace 29. 1. 2018 Zobrazit
Obchodní podmínky k části IV. - příloha č. 3 Zadávací dokumentace 29. 1. 2018 Zobrazit
Obchodní podmínky k části V. - příloha č. 3 Zadávací dokumentace 29. 1. 2018 Zobrazit
Obchodní podmínky k části VI. - příloha č. 3 Zadávací dokumentace 29. 1. 2018 Zobrazit
Obchodní podmínky k části VII. - příloha č. 3 Zadávací dokumentace 29. 1. 2018 Zobrazit
Seznam významných dodávek k části I. - příloha č. 4 Zadávací dokumentace 29. 1. 2018 Zobrazit
Seznam významných dodávek k části II. - příloha č. 4 Zadávací dokumentace 29. 1. 2018 Zobrazit
Seznam významných dodávek k části III. - příloha č. 4 Zadávací dokumentace 29. 1. 2018 Zobrazit
Seznam významných dodávek k části IV. - příloha č. 4 Zadávací dokumentace 29. 1. 2018 Zobrazit
Seznam významných dodávek k části V. - příloha č. 4 Zadávací dokumentace 29. 1. 2018 Zobrazit
Seznam významných dodávek k části VI. - příloha č. 4 Zadávací dokumentace 29. 1. 2018 Zobrazit
Seznam významných dodávek k části VII. - příloha č. 4 Zadávací dokumentace 29. 1. 2018 Zobrazit
Čestné prohlášení k servisu nabízeného přístroje - příloha č. 5 Zadávací dokumentace 29. 1. 2018 Zobrazit
Příručka pro dodavatele - příloha č. 6 Zadávací dokumentace 29. 1. 2018 Zobrazit
Dodatečná informace č. I 2. 2. 2018 Zobrazit
Dodatečná informace a vysvětlení zadávací dokumentace č. II 5. 2. 2018 Zobrazit
Dodatečná informace č. III 16. 2. 2018 Zobrazit
Oznámení o výběru dodavatele, vč. příloh 29. 3. 2018 Zobrazit
Písemná zpráva zadavatele o veřejné zakázce 13. 9. 2018 Zobrazit
Informace dle § 219 ZZVZ Výše skutečně uhrazené ceny za plnění smlouvy 19. 11. 2018 Zobrazit
Informace dle § 219 zákona ZZVZ Výše skutečně uhrazené ceny za plnění smlouvy - část VII VZ 24. 1. 2019 Zobrazit
(c) 2010 - 2018 Chráněno právními předpisy l Profil zadavatele l Veřejné zakázky l Přístupnost webu l Sitemap