Modernizace vybavení pro obory návazné péče v NsP Karviná-Ráj, p.o. – Rehabilitace

Tato stránka zobrazuje detailní informace o veřejné zakázce Modernizace vybavení pro obory návazné péče v NsP Karviná-Ráj, p.o. – Rehabilitace zadávané zadavatelem Nemocnice Karviná - Ráj, příspěvková organizace. K zakázce jsou zpravidla připojeny další informace a soubory jako např. výzva k podání nabídky, zadávací dokumentace, kvalifikační dokumentace, dodatečné informace apod.

Zadavatel veřejné zakázky

Název zadavatele veřejné zakázky

Nemocnice Karviná - Ráj, příspěvková organizace

Základní údaje o zakázce

Název veřejné zakázky

Modernizace vybavení pro obory návazné péče v NsP Karviná-Ráj, p.o. – Rehabilitace

Předmět veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je dodávka a instalace nových (rok výroby 2017), nepoužitých přístrojů:
- Běžecký trenažér (1 ks)
- Posturální chodník (1 ks)
- Vysokoindukční elektromagnetický stimulátor A (2 ks)
- Přístroj pro podtlakovou terapii A (1 ks)
- Přístroj pro elektroterapii (3 ks)
- Přístroj pro ultrazvukovou terapii A (2 ks)
- Přístroj pro distanční elektroterapii (2 ks)
- Přístroj pro vakuovou terapii (2 ks)
- Motodlaha kolenní (1 ks)
- Motodlaha kotníková (1 ks)
- Motodlaha ramenní (1 ks)
- Lymfodrenáž – 12ti kanálová (1 ks)
- Vysokoindukční elektromagnetický stimulátor B (1 ks)
- Přístroj pro podtlakovou terapii B (1 ks)
- Přístroj pro ultrazvukovou terapii B (2 ks)
- Přístroj pro fyzioterapii (2 ks)
- Přístroj pro stimulaci pocení (pilokarpinová iontoforéza) (1 ks)
pro potřeby pracovišť zadavatele.

Evidenční údaje o zakázce

Identifikátor zakázky

P17V00000024

Evidenční číslo zakázky ve Věstníku veřejných zakázek

Z2017-031134

Interní značka či evidenční nebo jednací číslo u zadavatele

P17V00000331

Podrobná charakteristika zakázky

Druh veřejné zakázky podle předmětu

Dodávky

Vymezení předmětu zakázky dle číselníku CPV

33100000-1, 33190000-8, 33158000-2, 33155000-1, 33158200-4, 33158210-7

Místo plnění veřejné zakázky

Karviná

Předpokládaná hodnota veřejné zakázky

5 342 000,- bez DPH

Druh zadávacího řízení

Otevřené řízení

Stav zadávacího řízení

Veřejná zakázka byla zrušena

Lhůty veřejné zakázky

Datum uveřejnění veřejné zakázky

3. 11. 2017

Datum zahájení veřejné zakázky

3. 11. 2017

Lhůta pro podání nabídek

8. 12. 2017, 09:00:00 hodin

Kontakty veřejné zakázky

Kontakty pro předmětnou veřejnou zakázku

Název kontaktního subjektu: JUDr. Rita Kubicová, advokátka

Jméno a příjmení kontaktní osoby: Rita Kubicová

Kontaktní e-mail: vzakazky@advokatkakubicova.eu

Kontaktní telefon: +420 608 831 124

Informace a soubory k veřejné zakázce

Níže uvedené tabulka zahrnuje připojené informace a soubory k veřejné zakázce Modernizace vybavení pro obory návazné péče v NsP Karviná-Ráj, p.o. – Rehabilitace.

Název informace: Datum uveřejnění: Detail:
Zadávací dokumentace 3. 11. 2017 Zobrazit
Požadované technické parametry - příloha č.1 Zadávací dokumentace 3. 11. 2017 Zobrazit
Krycí list k části I. - příloha č. 2 Zadávací dokumentace 3. 11. 2017 Zobrazit
Krycí list k části II. - příloha č. 2 Zadávací dokumentace 3. 11. 2017 Zobrazit
Krycí list k části III. - příloha č. 2 Zadávací dokumentace 3. 11. 2017 Zobrazit
Krycí list k části IV. - příloha č. 2 Zadávací dokumentace 3. 11. 2017 Zobrazit
Krycí list k části V. - příloha č. 2 Zadávací dokumentace 3. 11. 2017 Zobrazit
Krycí list k části VI. - příloha č. 2 Zadávací dokumentace 3. 11. 2017 Zobrazit
Krycí list k části VII. - příloha č. 2 Zadávací dokumentace 3. 11. 2017 Zobrazit
Krycí list k části VIII. - příloha č. 2 Zadávací dokumentace 3. 11. 2017 Zobrazit
Krycí list k části IX. - příloha č. 2 Zadávací dokumentace 3. 11. 2017 Zobrazit
Krycí list k části X. - příloha č. 2 Zadávací dokumentace 3. 11. 2017 Zobrazit
Krycí list k části XI. - příloha č. 2 Zadávací dokumentace 3. 11. 2017 Zobrazit
Obchodní podmínky k části I. - příloha č. 3 Zadávací dokumentace 3. 11. 2017 Zobrazit
Obchodní podmínky k části II. - příloha č. 3 Zadávací dokumentace 3. 11. 2017 Zobrazit
Obchodní podmínky k části III. - příloha č. 3 Zadávací dokumentace 3. 11. 2017 Zobrazit
Obchodní podmínky k části IV. - příloha č. 3 Zadávací dokumentace 3. 11. 2017 Zobrazit
Obchodní podmínky k části V. - příloha č. 3 Zadávací dokumentace 3. 11. 2017 Zobrazit
Obchodní podmínky k části VI. - příloha č. 3 Zadávací dokumentace 3. 11. 2017 Zobrazit
Obchodní podmínky k části VII. - příloha č. 3 Zadávací dokumentace 3. 11. 2017 Zobrazit
Obchodní podmínky k části VIII. - příloha č. 3 Zadávací dokumentace 3. 11. 2017 Zobrazit
Obchodní podmínky k části IX. - příloha č. 3 Zadávací dokumentace 3. 11. 2017 Zobrazit
Obchodní podmínky k části X. - příloha č. 3 Zadávací dokumentace 3. 11. 2017 Zobrazit
Obchodní podmínky k části XI. - příloha č. 3 Zadávací dokumentace 3. 11. 2017 Zobrazit
Seznam významných dodávek k části I. - příloha č. 4 Zadávací dokumentace 3. 11. 2017 Zobrazit
Seznam významných dodávek k části II. - příloha č. 4 Zadávací dokumentace 3. 11. 2017 Zobrazit
Seznam významných dodávek k části III. - příloha č. 4 Zadávací dokumentace 3. 11. 2017 Zobrazit
Seznam významných dodávek k části IV. - příloha č. 4 Zadávací dokumentace 3. 11. 2017 Zobrazit
Seznam významných dodávek k části V. - příloha č. 4 Zadávací dokumentace 3. 11. 2017 Zobrazit
Seznam významných dodávek k části VI. - příloha č. 4 Zadávací dokumentace 3. 11. 2017 Zobrazit
Seznam významných dodávek k části VII. - příloha č. 4 Zadávací dokumentace 3. 11. 2017 Zobrazit
Seznam významných dodávek k části VIII. - příloha č. 4 Zadávací dokumentace 3. 11. 2017 Zobrazit
Seznam významných dodávek k části IX. - příloha č. 4 Zadávací dokumentace 3. 11. 2017 Zobrazit
Seznam významných dodávek k části X. - příloha č. 4 Zadávací dokumentace 3. 11. 2017 Zobrazit
Seznam významných dodávek k části XI. - příloha č. 4 Zadávací dokumentace 3. 11. 2017 Zobrazit
Čestné prohlášení k servisu nabízeného přístroje - příloha č. 5 Zadávací dokumentace 3. 11. 2017 Zobrazit
Elektronický nástroj E-ZAK – uživatelská příručka pro dodavatele - příloha č. 6 Zadávací dokumentace 3. 11. 2017 Zobrazit
Vysvětlení zadávací dokumentace I. 15. 11. 2017 Zobrazit
Vysvětlení zadávací dokumentace II. 23. 11. 2017 Zobrazit
Vysvětlení zadávací dokumentace III. 28. 11. 2017 Zobrazit
Oznámení o výběru dodavatele, vč. příloh a Oznámení o zrušení zadávacího řízení k části XI. 10. 1. 2018 Zobrazit
Sdělení zadavatele o zrušení zadávacího řízení – část I, II, III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X 2. 6. 2018 Zobrazit
Písemná zpráva zadavatele o veřejné zakázce 3. 7. 2018 Zobrazit
(c) 2010 - 2022 Chráněno právními předpisy l Profil zadavatele l Veřejné zakázky l Přístupnost webu l Sitemap