Nájem prostor a zajištění poradenských, vzdělávacích a osvětových činností v poradenském centru NNO Údolní

Tato stránka zobrazuje detailní informace o veřejné zakázce Nájem prostor a zajištění poradenských, vzdělávacích a osvětových činností v poradenském centru NNO Údolní zadávané zadavatelem Nadace Partnerství. K zakázce jsou zpravidla připojeny další informace a soubory jako např. výzva k podání nabídky, zadávací dokumentace, kvalifikační dokumentace, dodatečné informace apod.

Zadavatel veřejné zakázky

Název zadavatele veřejné zakázky

Nadace Partnerství

Základní údaje o zakázce

Název veřejné zakázky

Nájem prostor a zajištění poradenských, vzdělávacích a osvětových činností v poradenském centru NNO Údolní

Předmět veřejné zakázky

Předmětem zakázky je nájem prostor v Poradenském centru NNO na ulici Údolní v Brně a zajištění činností v definovaných oblastech poradenství, vzdělávání a osvěty v tomto objektu.
Výstavba Poradenského centra NNO Údolní byla podpořena z Operačního programu Životní prostředí za účelem zajištění zázemí pro environmentální poradenství, vzdělávání a osvětu realizovanou nestátními neziskovými organizacemi.

Z tohoto důvodu budou prostory zájemci/cům nabídnuty za nájemné nižší než je komerční nájemné v dané lokalitě, ovšem za podmínky, že budoucí nájemce/ci současně zajistí definované činnosti, které k danému prostoru náleží dle Následného plánu činnosti Poradenského centra (viz kap. 2.4.2 této Zadávací dokumentace).

Zadavatel nebude v rámci této zakázky poskytovat další finanční podporu na realizaci definovaných činností nad rámec zvýhodnění nájemného.

Budova Poradenského centra je realizována v nízkoenergetickém standardu. Prostory budou vybaveny nábytkem a instalacemi potřebnými pro běžný kancelářský provoz. Součástí ceny nájmu nejsou ceny služeb a energií (jejich předběžná kalkulace pro jednotlivé výměry je k dispozici u zadavatele).

Nájemní smlouva bude uzavřena na dobu 3 let.

Podrobný popis předmětu zakázky
Popis částí zakázky:
A) Nájem prostor pro environmentální právní poradenství, vzdělávání a osvětu a ochranu práv
- 4 místnosti (3 x 20,2 m2, 1 x 42,4 m2) a podíl na zasedacích místnostech (13 m2)
- celková plocha k pronájmu: 116,0 m2
- předpokládaná roční cena pronájmu: 197 236,00 Kč
B) Nájem prostor pro poradenství, vzdělávání a osvětu v oblasti nízkoenergetického stavitelství
- 1 místnost (32 m2) a podíl na zasedacích místnostech (4 m2)
- celková plocha k pronájmu: 36,0 m2
- předpokládaná roční cena pronájmu: 61 277,20 Kč
C) Nájem prostor pro poradenství, vzdělávání a osvětu v oblasti ochrany klimatu, rozvoje komunit, ekologického spotřebitelství, odpadů, zemědělství a biopotravin
- 3 místnosti (75,7 m2, 2 x 32m2) a podíl na chodbě a zasedacích místnostech (9,5 m2, 18,9 m2)
- celková plocha k pronájmu: 168,1 m2
- předpokládaná roční cena pronájmu: 285 705,00 Kč
Nájem každé z těchto částí může být samostatným dílčím plněním zakázky. Uchazeč může podat nabídku na jednotlivou část, více jednotlivých částí nebo celou zakázku.

Další součásti předmětu zakázky
Nedílnou součástí zakázky je realizace poradenské, vzdělávací a osvětové činnosti níže definovaného zaměření a rozsahu pro každou z částí zakázky; a dosažení definovaných výstupů dle Následného plánu činnosti, viz. níže:

A) Nájem prostor pro environmentální právní poradenství, vzdělávání a osvětu a ochranu práv

Poradenství
V rámci tohoto typu poradenství bude poskytována bezplatná právní pomoc jednotlivcům i komunitám v případech, kdy je ohrožováno nebo poškozováno jejich životní prostředí, a poskytovány konzultace, vysvětlení a vzory podání, formou individuálního osobního poradenství, telefonického, on-line poradenství a formou konkrétní poradenské pomoci v řešení kauz.
- osobní, on-line a telefonické konzultace – 800/rok
- návštěvy poradenských stránek – 5 030/rok
- úkony v řešení kauz – 65/rok

Vzdělávání a výchova
V rámci ekologicko právních témat budou probíhat semináře pro veřejnou správu, neziskové organizace i veřejnost. Provozovatel zajistí navázání spolupráce s VŠ a bude se podílet na jejich výuce a zajistí stáže pro jejich studenty.
- semináře pro cílové skupiny – 10 seminářů = min. 58 účastníků/rok
- stáže pro studenty VŠ – 20/rok
- výuka na VŠ – 1 semestrální program = 20 účastníků/rok

Osvěta a informovanost
Součástí tématu právo a ŽP je zajištění osvěty a informovanosti se zaměřením na právní a procesní aspekty i v souvislosti s dílčími tématy problematiky - hlukem a emisemi, územním plánováním, působením nadnárodních korporací, transparentnosti a korupce, účastí veřejnosti v řízeních a přístupu k soudům.
- weby – různá témata – 4 ks = návštěvnost celkem 20 000 přístupů/rok
- publikace – 1 typ = náklad 800 ks/rok
- studie, příklady dobré praxe – 15 ks/rok - šířené v tištěné podobě i elektronicky
- 20 tiskových zpráv/rok
- 35 vystoupení v médiích (regionálních i celostátních)/rok

B) Nájem prostor pro poradenství, vzdělávání a osvětu v oblasti nízkoenergetického stavitelství

Poradenství
Neustále se zvyšující zájem o stavění nízkoenergetických budov akcelerovaný v poslední době i programem Zelená úsporám, a to jak ze strany veřejnosti, tak ze strany odborníků vyvolává zájem o odborné poradenství, které řeší technické detaily, principy zvyšování energetických úspor v budovách nebo poskytuje kontakty na dodavatele návrhů, komponentů a staveb v pasivním standartu při osobních i telefonických a mailových konzultacích a v rámci online poradenských fór. Bude zřízena vzorkovna materiálů pro ekologické stavění.
- osobní, online a telefonické konzultace – 480/rok
- poradenské fórum – 1
- zřízena vzorkovna – 1

Vzdělávání a výchova
V oblasti nízkoenergetického stavitelství proběhnou semináře pro odbornou veřejnost, veřejnou správu a investory a také seminární výuka pro studenty odborných vysokých škol.
- semináře pro cílové skupiny – 6 seminářů = min. 120 účastníků/rok
- výuka na VŠ – 4 kurzy = 160 účastníků/rok

Osvěta a informovanost
Rozvoj nízkoenergetického stavitelství je v ČR brzděn zejména nedostatkem příkladů dobré praxe a možností jejich podrobného poznání. Proto bude součástí osvěty v oblasti zejména zpřístupňování již realizovaných objektů zájemcům z řad veřejnosti a médií a jejich podrobné představování.
- exkurze – 2/rok
- exkurze/dny otevřených dveří – 12/rok

C) Nájem prostor pro poradenství, vzdělávání a osvětu v oblasti ochrany klimatu, rozvoje komunit, ekologického spotřebitelství, odpadů, zemědělství a biopotravin

Poradenství v oblasti ochrany klimatu, energetiky a energetických úspor a dopravy
Veřejnost, ale i veřejná správa a podnikatelé si stále častěji uvědomují nutnost hledat udržitelnější cesty v mnoha oblastech – produkce emisí, energetických úspor, využívání udržitelnějších forem dopravy... Poradenství v těchto oblastech bude zejména přinášet nová řešení na míru konkrétním potřebám např. měst a obcí a zprostředkovávat dobrou praxi v rámci ČR i celého světa.
- osobní, online a telefonické konzultace – 110/rok
- návštěvy poradenských stránek – 3 000/rok
- 1 podrobná studie k tématu/rok

Podpora péče o ŽP v komunitách, socioekologická témata
Růst významu místních komunit jako tvůrců občanské společnosti s sebou přináší i jejich větší zapojení do péče o životní prostředí a zájem o socioekologické souvislosti v souladu s principy MA21. Zájem o poradenství budou mít v této souvislosti sami představitelé komunit, ale také představitelé samospráv a dalších zainteresovaných organizací.
- osobní, online a telefonické konzultace – 90/rok
- návštěvy poradenských stránek – 2 000/rok
- 1 podrobná studie k tématu/rok

Poradenství v oblasti ekologického spotřebitelství, odpadů, zemědělství a biopotravin
Rostoucí odpovědnost domácností a zájem o udržitelnost běžného fungování jednotlivců i skupin ve vztahu k životnímu prostředí vyžaduje kvalifikované poradenství různého stupně odbornosti pro to, aby si každý zájemce našel cestu k udržitelnosti odpovídající jeho situaci. Z toho důvodu jsou důležité zejména on-line konzultace, zveřejňování FAQ, rychlé telefonické konzultace, ale samozřejmě též kvalifikované osobní poradenství založené na podrobném studiu témat (a to jak pro veřejnost, tak i pro subjekty strany nabídky – biozemědělce, ad.).

- osobní, online a telefonické konzultace – 140/rok
- návštěvy poradenských stránek – 4 000/rok
- 1 podrobná studie k tématu/rok

Osvěta a informovanost
- letáky a tiskoviny – 11 typů = náklad cca 30 000 ks/rok
- distribuce infomateriálů jiných organizací
- kampaně – 4kampaně = 10 000 účastníků/rok
- besedy, projekce, eventy, infostánky – 15 akcí = 2000 účastníků/rok
- dobrovolnické tábory – 20/rok
- newsletter – 6 čísel/rok (tištěný a elektronický)
- 20 tiskových zpráv/rok

Na realizaci těchto činností nebude ze strany zadavatele poskytován žádný finanční příspěvek.

Činnosti nesmí být realizovány za účelem zisku.

Povinnost realizovat a nejméně v jednoletých intervalech vykazovat výstupy výše definované činnosti bude součástí smluvního vztahu uzavřeného s vítězným/mi uchazečem/či.

Evidenční údaje o zakázce

Identifikátor zakázky

P12V00000002

Podrobná charakteristika zakázky

Druh veřejné zakázky podle předmětu

Služby

Vymezení předmětu zakázky dle číselníku CPV

80000000-4 – Vzdělávání 71313000-5 - Poradenství v oblasti tvorb

Místo plnění veřejné zakázky

Poradenský objekt v ulici Údolní č. 33 v Brně

Předpokládaná hodnota veřejné zakázky

1 632 654,60 bez DPH

Druh zadávacího řízení

Zjednodušené podlimitní řízení

Lhůty veřejné zakázky

Datum uveřejnění veřejné zakázky

27. 9. 2012

Datum zahájení veřejné zakázky

27. 9. 2012

Lhůta pro podání nabídek

17. 10. 2012, 16:00:00 hodin

Informace a soubory k veřejné zakázce

Níže uvedené tabulka zahrnuje připojené informace a soubory k veřejné zakázce Nájem prostor a zajištění poradenských, vzdělávacích a osvětových činností v poradenském centru NNO Údolní.

Název informace: Datum uveřejnění: Detail:
Zadávací dokumentace zakázky 27. 9. 2012 Zobrazit
(c) 2010 - 2022 Chráněno právními předpisy l Profil zadavatele l Veřejné zakázky l Přístupnost webu l Sitemap