Služby v rámci vývoje IT systému Chytré muzeum II
Tato stránka zobrazuje detailní informace o veřejné zakázce Služby v rámci vývoje IT systému Chytré muzeum II zadávané zadavatelem MUSOFT.CZ, s.r.o.. K zakázce jsou zpravidla připojeny další informace a soubory jako např. výzva k podání nabídky, zadávací dokumentace, kvalifikační dokumentace, dodatečné informace apod.
Zadavatel veřejné zakázky
Název zadavatele veřejné zakázky
MUSOFT.CZ, s.r.o.
Základní údaje o zakázce
Název veřejné zakázky
Služby v rámci vývoje IT systému Chytré muzeum II
Předmět veřejné zakázky
Předmětem zakázky je nákup služeb souvisejících s vývojem IT systému. Zakázka je
realizována v rámci projektu reg.č. CZ.01.4.04/0.0/0.0/16_076/0009336 s názvem „Chytré
muzeum“. Výstupem zakázky bude: :
- ověření odborných metodických postupů a validit výstupních celků;
- ověření ergonomických postupů a kvalit systému MUSEION;
- externí testování souladu funkcionality systému MUSEION s l egislativními a právními
normami ČR a SK, dle příslušných vyhlášek a zákonů.
Konkrétně jsou poptávány následující 3 služby:
Testování
Cílem služby Testování je ověření odborných (nikoli funkčních) metodických postupů a
validit výstupních celků, tedy zejména metodické postupy ve využívání systému
MUSEION pro konkrétní odborné a specializované činnosti, zejména v oblasti průvodců.
Ergonomie
Cílem služby Ergonomie je ověření ergonomických postupů a kvalit aplikace MUSEION,
nezávislé testování optimální uživatelské funkcionality, sestavení heatových map pohybů a
reportování rychlosti práce se základními funkcionalitami.
Validita
Cílem služby je externí testování souladu funkcionality systému MUSEION s legislativními
a právními normami ČR a SK, dle vyhlášek a zákonů.
Bližší informace k předmětu zakázky jsou uvedeny v přiložených souborech.
Poznámka
Zadavatel nepřipouští předložení varianty nabídky ani nabídky obsahující plnění nad
rámec požadovaného v zadávací dokumentaci.
Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu nebo úp ravu podmínek stanovených v zadávací
dokumentaci, a to buď na základě žádosti účastníků o dodatečné informace k zadávacím
podmínkám, nebo z vlastního podnětu.
V souladu s ust. § 2e zákona č. 320/200 1 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, bude
vybraný dodavatel osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly (tato
skutečnost je obsažena v návrhu kupní smlouvy).
Účastník nemá právo na náhradu nákladů spojený ch s účastí v zakázce.
Nabídky se účastníkům nevracejí a zůstávají zadavateli jako součást doku mentace o
zadání zakázky.
Předmětné zadáv ací řízení není veřejnou zakázkou ve smyslu zákona č. 134/2016 Sb.,
o zadávání veřejných zakázek obchodní veřejnou soutěží ani veřejným příslibem.
Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit zadávací řízení kdykoli v jeho průběhu. V přípa dě
zrušení zadávacího řízení bude zadavatel bezodkladně o zrušení a důvodech zrušení
zadávacího řízení písemně informovat všechny účastníky, kteří podali nabídku v řádném
termínu pro podání nabídek. V případě, že zadavatel zruší zadávací řízení v průběhu lhůty
pro podání nabídek, zveřejní tuto informaci stejným způsobem, jako zveřejnil oznámení.
Zadavatel si vyhrazuje právo na profilu zadavatele v souladu s čl. 54) PpVD OPPIK
uveřejnit oznámení, resp. rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky.
Délka zadávací lhůty činí 90 dní od okamžiku skončení lhůty pro podávání nabídek.
Evidenční údaje o zakázce
Identifikátor zakázky
P19V00000001
Podrobná charakteristika zakázky
Druh veřejné zakázky podle předmětu
Služby
Vymezení předmětu zakázky dle číselníku CPV
72000000-5; 72240000-9
Místo plnění veřejné zakázky
Brno
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky
1470000 Kč bez DPH
Druh zadávacího řízení
Otevřené řízení
Stav zadávacího řízení
Veřejná zakázka byla zadána
Lhůty veřejné zakázky
Datum uveřejnění veřejné zakázky
7. 1. 2019
Datum zahájení veřejné zakázky
7. 1. 2019
Lhůta pro podání nabídek
5. 2. 2019, 12:00:00 hodin
Kontakty veřejné zakázky
Kontakty pro předmětnou veřejnou zakázku Název kontaktního subjektu: Naviga Assistance, s.r.o.
Jméno a příjmení kontaktní osoby: Eliška Vydrová
Kontaktní e-mail: vydrova@navigaassistance.cz
Kontaktní telefon: 727894849
Informace a soubory k veřejné zakázce
Níže uvedené tabulka zahrnuje připojené informace a soubory k veřejné zakázce Služby v rámci vývoje IT systému Chytré muzeum II.
Seznam uchazečů veřejné zakázky
Tato část veřejné zakázky Služby v rámci vývoje IT systému Chytré muzeum II zobrazuje uchazače veřejné zakázky, jejich nabídkové ceny a informaci o plnění veřejné zakázky - tj. který z nich ji plní a za jakou cenu.
Název (IČO):
Role:
Nabídková cena:
MIKROS, a.s. (25585321)
Dodavatel
1 778 700,- Kč vč. DPH 1470000 Kč Kč bez DPH