Zajištění správy, provozu a údržby veřejného osvětlení Města Loket

Tato stránka zobrazuje detailní informace o veřejné zakázce Zajištění správy, provozu a údržby veřejného osvětlení Města Loket zadávané zadavatelem Město Loket. K zakázce jsou zpravidla připojeny další informace a soubory jako např. výzva k podání nabídky, zadávací dokumentace, kvalifikační dokumentace, dodatečné informace apod.

Zadavatel veřejné zakázky

Název zadavatele veřejné zakázky

Město Loket

Základní údaje o zakázce

Název veřejné zakázky

Zajištění správy, provozu a údržby veřejného osvětlení Města Loket

Předmět veřejné zakázky

Předmětem je řádné a odborné provozování veřejného osvětlení ve městě Lokti zahrnující jeho řádnou správu a provoz a potřebnou celkovou údržbu VO.

Evidenční údaje o zakázce

Identifikátor zakázky

P12V00000005

Podrobná charakteristika zakázky

Druh veřejné zakázky podle předmětu

Služby

Vymezení předmětu zakázky dle číselníku CPV

50232000-0 Údržba zařízení veřejného osvětlení a dopravních sema

Místo plnění veřejné zakázky

k. ú. Loket

Předpokládaná hodnota veřejné zakázky

4 800 000,- bez DPH

Druh zadávacího řízení

Zjednodušené podlimitní řízení

Lhůty veřejné zakázky

Datum uveřejnění veřejné zakázky

19. 10. 2012

Datum zahájení veřejné zakázky

19. 10. 2012

Lhůta pro podání nabídek

5. 11. 2012, 15:00:00 hodin

Informace a soubory k veřejné zakázce

Níže uvedené tabulka zahrnuje připojené informace a soubory k veřejné zakázce Zajištění správy, provozu a údržby veřejného osvětlení Města Loket.

(c) 2010 - 2020 Chráněno právními předpisy l Profil zadavatele l Veřejné zakázky l Přístupnost webu l Sitemap