Vestavba kavárny do pick up vozidel - II.
Tato stránka zobrazuje detailní informace o veřejné zakázce Vestavba kavárny do pick up vozidel - II. zadávané zadavatelem Jura & Scheuring, s.r.o.. K zakázce jsou zpravidla připojeny další informace a soubory jako např. výzva k podání nabídky, zadávací dokumentace, kvalifikační dokumentace, dodatečné informace apod.
Zadavatel veřejné zakázky
Název zadavatele veřejné zakázky
Jura & Scheuring, s.r.o.
Základní údaje o zakázce
Název veřejné zakázky
Vestavba kavárny do pick up vozidel - II.
Předmět veřejné zakázky
Předmětem veřejné zakázky je provedení vestavby kavárny do 4 vozidel ve vlastnictví zadavatele typu pick up, zn. Transit Custom M1, verze Kombi M1 L2 TREND 320 MHEV, a to včetně dodávky základního vybavení (dále jen „vestavby“).
Podrobná specifikace předmětu veřejné zakázky a technické podmínky jsou uvedeny v technickém specifikaci, která tvoří přílohu č. 3 zadávacích podmínek (dále jen „technická specifikace“) a Podrobná specifikace povinností dodavatele je dále uvedena v návrhu smlouvy o dílo (dále jen „smlouva o dílo“), který je přílohou č. 4 zadávacích podmínek.
Poznámka
Zadavatel si vyhrazuje níže uvedená práva a podmínky:
Zadavatel může v souladu s ustanovením § 39 odst. 5 zákona ověřovat věrohodnost údajů, či dokladů.
Jednotliví účastníci jsou povinni zdržet se jakýchkoliv jednání, která by mohla narušit transparentní a nediskriminační průběh zadávacího řízení, zejména pak jednání, v jejichž důsledku by mohlo dojít k narušení soutěže mezi účastníky v rámci zadání veřejné zakázky.
Zadavatel si vyhrazuje všude tam, kde mu to zákon umožňuje, doručovat písemnosti účastníkům a dodavatelům zadávacího řízení elektronicky.
Dodavatel bere na vědomí, že on sám i jeho poddodavatelé jsou povinni spolupodílet se a umožnit kontrolu vynaložených prostředků vyplývající ze zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.
Zadavatel upozorňuje, že v rámci zadávacího řízení dochází za účelem zajištění řádného průběhu zadávacího řízení ke zpracování osobních údajů ve smyslu Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. 4. 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů – GDPR).
Účastník bere na vědomí, že zakázka je spolufinancována z prostředků OP Praha – pól růstu ČR v rámci projektu: „PUNK COFFEE, reg.č. CZ.07.3.58/0.0/0.0/17_055/0001352“.
Evidenční údaje o zakázce
Identifikátor zakázky
P21V00000001
Podrobná charakteristika zakázky
Druh veřejné zakázky podle předmětu
Dodávky
Vymezení předmětu zakázky dle číselníku CPV
50117100-9; 39721410-9
Místo plnění veřejné zakázky
Praha
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky
900 000,- bez DPH
Druh zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Stav zadávacího řízení
Veřejná zakázka neukončena
Lhůty veřejné zakázky
Datum uveřejnění veřejné zakázky
12. 1. 2021
Datum zahájení veřejné zakázky
12. 1. 2021
Lhůta pro podání nabídek
25. 1. 2021, 13:30:00 hodin
Kontakty veřejné zakázky
Kontakty pro předmětnou veřejnou zakázku Název kontaktního subjektu: Naviga Assistance, s.r.o.
Jméno a příjmení kontaktní osoby: David Frolík
Kontaktní e-mail: frolik@naviga4.cz
Kontaktní telefon: +420733643822
Informace a soubory k veřejné zakázce
Níže uvedené tabulka zahrnuje připojené informace a soubory k veřejné zakázce Vestavba kavárny do pick up vozidel - II..