Dodávka technologie pro společnost JARÝ s.r.o.
Tato stránka zobrazuje detailní informace o veřejné zakázce Dodávka technologie pro společnost JARÝ s.r.o. zadávané zadavatelem JARÝ s.r.o.. K zakázce jsou zpravidla připojeny další informace a soubory jako např. výzva k podání nabídky, zadávací dokumentace, kvalifikační dokumentace, dodatečné informace apod.
Zadavatel veřejné zakázky
Název zadavatele veřejné zakázky
JARÝ s.r.o.
Základní údaje o zakázce
Název veřejné zakázky
Dodávka technologie pro společnost JARÝ s.r.o.
Předmět veřejné zakázky
Předmětem zakázky je dodávka technologie pro manipulaci s kovovým odpadem / kovovým šrotem. Konkrétně se jedná o:
• Pásové překládkové rypadlo
Podrobný popis technologie je uveden v kapitole 3.2 Zadávací dokumentace.
Předmět zakázky dále zahrnuje dopravu na místo určení, bezplatné odstraňování vad v rámci záruční doby, dodání odpovídající technické dokumentace týkající se předmětu plnění, zaškolení obsluhy.
Prodávající se zavazuje, že předmět plnění bude splňovat veškeré technické parametry, jakostní a funkční požadavky a bude plně v souladu s platnými zákony ČR a českými příp. evropskými normami, zákonnými předpisy a obecně závaznými metodikami.
Zadavatel neumožňuje dílčí plnění zakázky.
Poznámka
Identifikační údaje zadavatele:
Zadavatel: JARÝ s.r.o.
Sídlo: Doubravice 105, 533 53 Pardubice
IČ: 60931663
Zastoupený: Petrem Jarým, jednatelem
Lhůta a místo pro podání nabídky:
Lhůta pro podání nabídek končí dne 25. 6. 2018 v 15:00 hod.
Adresa pro doručování nabídek je SVI AJAK services s.r.o., Palackého třída 283, 288 02 Nymburk.
Kontaktní osoba zadavatele, její telefon a e-mailová adresa:
Kontaktní osoby: Ing. Marek Koplík, Martina Györödiová
Telefon: +420 775 223 388, +420 603 755 201
E-mail: verejne.zakazky@sviajak.cz
Předpokládaná hodnota zakázky je 735.000,- EUR bez DPH.
Nejedná se o zadávací řízení dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů.
Nabídky se podávají v českém jazyce.
Dle §2 e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů, je vybraný dodavatel osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly.
Evidenční údaje o zakázce
Identifikátor zakázky
P18V00000001
Podrobná charakteristika zakázky
Druh veřejné zakázky podle předmětu
Dodávky
Vymezení předmětu zakázky dle číselníku CPV
42400000-0
Místo plnění veřejné zakázky
areál společnosti JARÝ s.r.o., Doubravice 105, 533 53 Pardubice – Doubravice
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky
735000,- EUR bez DPH
Druh zadávacího řízení
Otevřené řízení
Stav zadávacího řízení
Ukončeno plnění smlouvy
Lhůty veřejné zakázky
Datum uveřejnění veřejné zakázky
23. 5. 2018
Datum zahájení veřejné zakázky
23. 5. 2018
Lhůta pro podání nabídek
25. 6. 2018, 15:00:00 hodin
Kontakty veřejné zakázky
Kontakty pro předmětnou veřejnou zakázku Název kontaktního subjektu: SVI AJAK services s.r.o.
Jméno a příjmení kontaktní osoby: Ing. Marek Koplík, Martina Györödiová
Kontaktní e-mail: verejne.zakazky@sviajak.cz
Kontaktní telefon: +420 775 223 388, +420 603 755 201
Informace a soubory k veřejné zakázce
Níže uvedené tabulka zahrnuje připojené informace a soubory k veřejné zakázce Dodávka technologie pro společnost JARÝ s.r.o..