Dodávka technologie pro společnost JARÝ s.r.o.

Tato stránka zobrazuje detailní informace o veřejné zakázce Dodávka technologie pro společnost JARÝ s.r.o. zadávané zadavatelem JARÝ s.r.o.. K zakázce jsou zpravidla připojeny další informace a soubory jako např. výzva k podání nabídky, zadávací dokumentace, kvalifikační dokumentace, dodatečné informace apod.

Zadavatel veřejné zakázky

Název zadavatele veřejné zakázky

JARÝ s.r.o.

Základní údaje o zakázce

Název veřejné zakázky

Dodávka technologie pro společnost JARÝ s.r.o.

Předmět veřejné zakázky

Předmětem zakázky je dodávka technologie pro manipulaci s kovovým odpadem / kovovým šrotem. Konkrétně se jedná o:

• Pásové překládkové rypadlo

Podrobný popis technologie je uveden v kapitole 3.2 Zadávací dokumentace.

Předmět zakázky dále zahrnuje dopravu na místo určení, bezplatné odstraňování vad v rámci záruční doby, dodání odpovídající technické dokumentace týkající se předmětu plnění, zaškolení obsluhy.

Prodávající se zavazuje, že předmět plnění bude splňovat veškeré technické parametry, jakostní a funkční požadavky a bude plně v souladu s platnými zákony ČR a českými příp. evropskými normami, zákonnými předpisy a obecně závaznými metodikami.

Zadavatel neumožňuje dílčí plnění zakázky.

Poznámka

Identifikační údaje zadavatele:
Zadavatel: JARÝ s.r.o.
Sídlo: Doubravice 105, 533 53 Pardubice
IČ: 60931663
Zastoupený: Petrem Jarým, jednatelem

Lhůta a místo pro podání nabídky:
Lhůta pro podání nabídek končí dne 25. 6. 2018 v 15:00 hod.
Adresa pro doručování nabídek je SVI AJAK services s.r.o., Palackého třída 283, 288 02 Nymburk.

Kontaktní osoba zadavatele, její telefon a e-mailová adresa:
Kontaktní osoby: Ing. Marek Koplík, Martina Györödiová
Telefon: +420 775 223 388, +420 603 755 201
E-mail: verejne.zakazky@sviajak.cz

Předpokládaná hodnota zakázky je 735.000,- EUR bez DPH.

Nejedná se o zadávací řízení dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů.

Nabídky se podávají v českém jazyce.

Dle §2 e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů, je vybraný dodavatel osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly.

Evidenční údaje o zakázce

Identifikátor zakázky

P18V00000001

Podrobná charakteristika zakázky

Druh veřejné zakázky podle předmětu

Dodávky

Vymezení předmětu zakázky dle číselníku CPV

42400000-0

Místo plnění veřejné zakázky

areál společnosti JARÝ s.r.o., Doubravice 105, 533 53 Pardubice – Doubravice

Předpokládaná hodnota veřejné zakázky

735000,- EUR bez DPH

Druh zadávacího řízení

Otevřené řízení

Stav zadávacího řízení

Ukončeno plnění smlouvy

Lhůty veřejné zakázky

Datum uveřejnění veřejné zakázky

23. 5. 2018

Datum zahájení veřejné zakázky

23. 5. 2018

Lhůta pro podání nabídek

25. 6. 2018, 15:00:00 hodin

Kontakty veřejné zakázky

Kontakty pro předmětnou veřejnou zakázku

Název kontaktního subjektu: SVI AJAK services s.r.o.

Jméno a příjmení kontaktní osoby: Ing. Marek Koplík, Martina Györödiová

Kontaktní e-mail: verejne.zakazky@sviajak.cz

Kontaktní telefon: +420 775 223 388, +420 603 755 201

Informace a soubory k veřejné zakázce

Níže uvedené tabulka zahrnuje připojené informace a soubory k veřejné zakázce Dodávka technologie pro společnost JARÝ s.r.o..

(c) 2010 - 2022 Chráněno právními předpisy l Profil zadavatele l Veřejné zakázky l Přístupnost webu l Sitemap