Dodávka a montáž veletržních stánků
Tato stránka zobrazuje detailní informace o veřejné zakázce Dodávka a montáž veletržních stánků zadávané zadavatelem Jaroslav Cankař a syn ATMOS. K zakázce jsou zpravidla připojeny další informace a soubory jako např. výzva k podání nabídky, zadávací dokumentace, kvalifikační dokumentace, dodatečné informace apod.
Zadavatel veřejné zakázky
Název zadavatele veřejné zakázky
Jaroslav Cankař a syn ATMOS
Základní údaje o zakázce
Název veřejné zakázky
Dodávka a montáž veletržních stánků
Předmět veřejné zakázky
Předmětem této zakázky je kompletní zajištění výstavních expozic pro dvanáct veletrhů pořádaných v Evropě během období 2018 - 2020, kterých se zadavatel bude účastnit (dále také jako „výstavní expozice“) v rámci projektů „Podpora růstu společnosti Jaroslav Cankař a syn ATMOS II“, blíže specifikovaných touto zadávací dokumentací a jejími přílohami a poskytnutí všech souvisejících služeb, které jsou nezbytné ke splnění zakázky.
Poznámka
Zadavatel nepřipouští předložení varianty nabídky ani nabídky obsahující plnění nad rámec požadovaného v zadávací dokumentaci.
Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu nebo úpravu podmínek stanovených v zadávací dokumentaci, a to buď na základě žádosti účastníků o vysvětlení zadávacích podmínek, nebo z vlastního podnětu.
V souladu s ust. § 2e zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, bude vybraný dodavatel osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly (tato skutečnost je obsažena v návrhu kupní smlouvy).
Účastník nemá právo na náhradu nákladů spojených s účastí v zakázce.
Nabídky se účastníkům nevracejí a zůstávají zadavateli jako součást dokumentace o zadání zakázky.
Předmětné výběrové řízení není veřejnou zakázkou ve smyslu zákona č. 134/2016 Sb.,
o zadávání veřejných zakázek, v platném znění, obchodní veřejnou soutěží ani veřejným příslibem.
Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu. V případě zrušení výběrového řízení bude zadavatel do 3 pracovních dnů o zrušení a důvodech zrušení výběrového řízení písemně informovat všechny účastníky, kteří podali nabídku v řádném termínu pro podání nabídek. V případě, že zadavatel zruší výběrové řízení v průběhu lhůty pro podání nabídek, zveřejní tuto informaci stejným způsobem, jako zveřejnil oznámení. Zadavatel si vyhrazuje právo na profilu zadavatele v souladu s čl. 52) PpVD OPPIK uveřejnit oznámení, resp. rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky.
Evidenční údaje o zakázce
Identifikátor zakázky
P18V00000001
Interní značka či evidenční nebo jednací číslo u zadavatele
2
Podrobná charakteristika zakázky
Druh veřejné zakázky podle předmětu
Služby
Vymezení předmětu zakázky dle číselníku CPV
79340000-9
Místo plnění veřejné zakázky
Místo konání daného veletrhu.
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky
2 000 000,- bez DPH
Druh zadávacího řízení
Otevřené řízení
Stav zadávacího řízení
Veřejná zakázka byla zadána
Lhůty veřejné zakázky
Datum uveřejnění veřejné zakázky
28. 1. 2018
Datum zahájení veřejné zakázky
28. 1. 2018
Lhůta pro podání nabídek
14. 2. 2018, 10:00:00 hodin
Kontakty veřejné zakázky
Kontakty pro předmětnou veřejnou zakázku Název kontaktního subjektu: Naviga 4, s.r.o.
Jméno a příjmení kontaktní osoby: David Frolík
Kontaktní e-mail: frolik@naviga4.cz
Kontaktní telefon: 733643822
Informace a soubory k veřejné zakázce
Níže uvedené tabulka zahrnuje připojené informace a soubory k veřejné zakázce Dodávka a montáž veletržních stánků.
Seznam uchazečů veřejné zakázky
Tato část veřejné zakázky Dodávka a montáž veletržních stánků zobrazuje uchazače veřejné zakázky, jejich nabídkové ceny a informaci o plnění veřejné zakázky - tj. který z nich ji plní a za jakou cenu.
Název (IČO):
Role:
Nabídková cena:
akad.arch. Václav Hejna (16195191)
Dodavatel
2 237 617,- Kč vč. DPH 1 849 270,- Kč bez DPH