Zajištění LMS a e-learningové platformy
Tato stránka zobrazuje detailní informace o veřejné zakázce Zajištění LMS a e-learningové platformy zadávané zadavatelem Fond dalšího vzdělávání. K zakázce jsou zpravidla připojeny další informace a soubory jako např. výzva k podání nabídky, zadávací dokumentace, kvalifikační dokumentace, dodatečné informace apod.
Zadavatel veřejné zakázky
Název zadavatele veřejné zakázky
Fond dalšího vzdělávání
Základní údaje o zakázce
Název veřejné zakázky
Zajištění LMS a e-learningové platformy
Předmět veřejné zakázky
Předmětem plnění veřejné zakázky je uzavření rámcové smlouvy s jedním vítězným uchazečem
na zajištění platformy pro LMS a e-learning pro potřeby vzdělávacích projektů FDV.
V rámci plnění veřejné zakázky uchazeč zajistí:
A. Nasazení LMS a e-learningové platformy, zahrnující:
Pilotní nasazení LMS a e-learningové platformy v datovém centru (hostingu) uchazeče do doby plného nasazení na prostředcích zadavatele:
• Rychlé nasazení bez zákaznických úprav, plné konfigurace a integrace se systémy Zadavatele,
• Přizpůsobení grafického prostředí grafické identitě Zadavatele,
• Zavedení pilotní skupiny cca 350 uživatelů (přístup pomocí jména a hesla),
• Ověřovací provoz a akceptace pro pilot.
Implementaci LMS a e-learningové platformy v datovém centru Zadavatele:
• Zpracování cílového konceptu nasazení LMS a e-learningové platformy v prostředí Zadavatele,
• Parametrizaci / úpravu řešení dle cílového konceptu,
• Zprovoznění systému v datovém centru zadavatele vč. integrace se systémy Zadavatele,
• Ověřovací provoz a akceptace.
Školení uživatelů:
• Zajištění školení administrátorů LMS systému, tutorů vč. tvorby obsahu e-learningových kurzů.
Zpracování vstupních e-learningových kurzů pro uživatele systému:
• Používání systému LMS – pro administrátory LMS a tutory;
• Používání e-learningové platformy – pro uživatele v roli student;
• Tvorba a úprava (aktualizace) e-learningových kurzů.
B. Zajištění přístupu pro variabilní počet uživatelů (flexibilní licenční model):
• Přístup pro studenty (uživatele systému) na bázi měsíčního počtu objednaných uživatelů (tzv. „uživateloměsíců“, dále také UM);
• Přístup pro lektory / tutory pro správu uživatelů, kvalifikací, kurzů, výuky a vztažených informací k dílčím vzdělávacím projektům a moderování diskuzí v rozsahu minimálně 15 lektorů nebo minimálně 1 lektor na 100 souběžně aktivních studentů. Použije se vyšší z obou variant;
• Přístup pro administrátory systému v rozsahu 5 přístupových účtů;
• Přístup pro tvůrce obsahu e-learningových kurzů v rozsahu 10 přístupových účtů;
• Součástí musí být všechny ostatní licence nutné pro užívání systému.
C. Poskytování servisní podpory provozu systému
• Zajištění servisní podpory provozu aplikace;
• Zajištění uživatelské podpory administrátorů systému;
• Zajištění provozu dočasného umístění řešení na prostředí uchazeče do doby plného zprovoznění v prostředí uchazeče.
D. Zajištění rozvoje
• Zajištění dílčích úprav řešení dle potřeb zadavatele v průběhu provozu systému;
• Zajištění podpory při zavádění nové vzdělávací akce FDV vč. případné integrace s novými informačními systémy cílové skupiny vzdělávací akce;
• Poskytování podpory při tvorbě a zavádění externě zpracovaných e-learningových kurzů;
• Zajištění ostatních služeb souvisejících s rozvojem a používáním platformy, která je předmětem této zadávací dokumentace.
Evidenční údaje o zakázce
Identifikátor zakázky
P13V00000009
Evidenční číslo zakázky ve Věstníku veřejných zakázek
231102
Interní značka či evidenční nebo jednací číslo u zadavatele
012/019/2012
Podrobná charakteristika zakázky
Druh veřejné zakázky podle předmětu
Služby
Vymezení předmětu zakázky dle číselníku CPV
72212190-7
Místo plnění veřejné zakázky
Místem plnění veřejné zakázky (rámcové smlouvy) je Hlavní město Praha, sídlo Zadavatele, dále sídlo uchazeče nebo jiné místo v České republice určené Zadavatelem.
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky
3 200 000,- bez DPH (3 840 000,- s DPH)
Druh zadávacího řízení
Zjednodušené podlimitní řízení
Stav zadávacího řízení
Veřejná zakázka byla zrušena
Lhůty veřejné zakázky
Datum uveřejnění veřejné zakázky
4. 7. 2012
Datum zahájení veřejné zakázky
4. 7. 2012
Lhůta pro podání nabídek
23. 7. 2012, 13:00:00 hodin
Kontakty veřejné zakázky
Kontakty pro předmětnou veřejnou zakázku Název kontaktního subjektu: ředitel odboru kontrol
Jméno a příjmení kontaktní osoby: Ing. Radek Rinn
Kontaktní e-mail: radek.rinn@fdv.mpsv.cz,
Kontaktní telefon: +420 277 277 070
Kontaktní datová schránka: hxu5e9c
Informace a soubory k veřejné zakázce
Níže uvedené tabulka zahrnuje připojené informace a soubory k veřejné zakázce Zajištění LMS a e-learningové platformy.