Koordinační služby informačních a PR aktivit
Tato stránka zobrazuje detailní informace o veřejné zakázce Koordinační služby informačních a PR aktivit zadávané zadavatelem Fond dalšího vzdělávání. K zakázce jsou zpravidla připojeny další informace a soubory jako např. výzva k podání nabídky, zadávací dokumentace, kvalifikační dokumentace, dodatečné informace apod.
Zadavatel veřejné zakázky
Název zadavatele veřejné zakázky
Fond dalšího vzdělávání
Základní údaje o zakázce
Název veřejné zakázky
Koordinační služby informačních a PR aktivit
Předmět veřejné zakázky
Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové smlouvy s jedním uchazečem na zajištění následujících činností:
2.1.1. navržení nejvhodnějšího postupu poskytování PR služeb Fondem dalšího vzdělávání – tvorba strategie public relations (PR) a komunikačního plánu s důrazem na harmonogram projektu „Stáže ve firmách – vzdělávání praxí“, reg. č. CZ.1.07/3.1.00/41.0001.
2.1.2. návrh a správa aktivit na internetu
2.1.3. poskytování služeb v oblasti PR spojených s:
a) odborným poradenstvím a krizovou komunikací,
b) zajištěním tzv. press office,
c) media relations (servis pro média a komunikace s novináři), nabízení témat a podkladů médiím,
d) podporou při realizaci a organizaci komunikačních a prezentačních aktivit,
e) vytvářením a distribucí tiskových zpráv na relevantní média,
f) přípravou dalších textů – PR články, rozhovory, případové studie, letáky, apod.
g) grafickým zpracováním textů v případě přípravy materiálů určených k prezentaci projektu, zajištění nákupu relevantních fotografií z fotobanky či jiných zdrojů, a to včetně příslušné licence (v nezbytném rozsahu) na jejich používání v souladu s platnou legislativou.
h) zajištění školení v oblasti PR a krizové komunikace,
i) analýzou klíčových témat a mediálních výstupů v médiích (tato souhrnná analýza má periodicitu dodání 1 x měsíčně, vždy ke konci kalendářního měsíce).
Evidenční údaje o zakázce
Identifikátor zakázky
P13V00000010
Evidenční číslo zakázky ve Věstníku veřejných zakázek
235130
Interní značka či evidenční nebo jednací číslo u zadavatele
014/021/2012
Podrobná charakteristika zakázky
Druh veřejné zakázky podle předmětu
Služby
Vymezení předmětu zakázky dle číselníku CPV
79342200-5
Místo plnění veřejné zakázky
Místem plnění veřejné zakázky je Hlavní město Praha, sídlo Zadavatele na adrese Na Maninách 20, 170 00 Praha 7, případně jiné místo v rámci České republiky mimo území Hl. města Prahy stanovené Zadavatelem.
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky
3 120 000,- bez DPH (3 744 000,- s DPH)
Skutečně uhrazená hodnota veřejné zakázky
. bez DPH (1 240 686,70 s DPH)
Druh zadávacího řízení
Zjednodušené podlimitní řízení
Stav zadávacího řízení
Veřejná zakázka byla zadána
Lhůty veřejné zakázky
Datum uveřejnění veřejné zakázky
24. 7. 2012
Datum zahájení veřejné zakázky
24. 7. 2012
Lhůta pro podání nabídek
9. 8. 2012, 13:00:00 hodin
Kontakty veřejné zakázky
Kontakty pro předmětnou veřejnou zakázku Název kontaktního subjektu: manažer popularizačních aktivit
Jméno a příjmení kontaktní osoby: Ing. Martina Dvořáková
Kontaktní e-mail: martina.dvorakova@fdv.mpsv.cz
Kontaktní telefon: +420 277 277 070
Kontaktní datová schránka: hxu5e9c
Informace a soubory k veřejné zakázce
Níže uvedené tabulka zahrnuje připojené informace a soubory k veřejné zakázce Koordinační služby informačních a PR aktivit.