Koordinační služby informačních a PR aktivit

Tato stránka zobrazuje detailní informace o veřejné zakázce Koordinační služby informačních a PR aktivit zadávané zadavatelem Fond dalšího vzdělávání. K zakázce jsou zpravidla připojeny další informace a soubory jako např. výzva k podání nabídky, zadávací dokumentace, kvalifikační dokumentace, dodatečné informace apod.

Zadavatel veřejné zakázky

Název zadavatele veřejné zakázky

Fond dalšího vzdělávání

Základní údaje o zakázce

Název veřejné zakázky

Koordinační služby informačních a PR aktivit

Předmět veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové smlouvy s jedním uchazečem na zajištění následujících činností:
2.1.1. navržení nejvhodnějšího postupu poskytování PR služeb Fondem dalšího vzdělávání – tvorba strategie public relations (PR) a komunikačního plánu s důrazem na harmonogram projektu „Stáže ve firmách – vzdělávání praxí“, reg. č. CZ.1.07/3.1.00/41.0001.
2.1.2. návrh a správa aktivit na internetu
2.1.3. poskytování služeb v oblasti PR spojených s:
a) odborným poradenstvím a krizovou komunikací,
b) zajištěním tzv. press office,
c) media relations (servis pro média a komunikace s novináři), nabízení témat a podkladů médiím,
d) podporou při realizaci a organizaci komunikačních a prezentačních aktivit,
e) vytvářením a distribucí tiskových zpráv na relevantní média,
f) přípravou dalších textů – PR články, rozhovory, případové studie, letáky, apod.
g) grafickým zpracováním textů v případě přípravy materiálů určených k prezentaci projektu, zajištění nákupu relevantních fotografií z fotobanky či jiných zdrojů, a to včetně příslušné licence (v nezbytném rozsahu) na jejich používání v souladu s platnou legislativou.
h) zajištění školení v oblasti PR a krizové komunikace,
i) analýzou klíčových témat a mediálních výstupů v médiích (tato souhrnná analýza má periodicitu dodání 1 x měsíčně, vždy ke konci kalendářního měsíce).

Evidenční údaje o zakázce

Identifikátor zakázky

P13V00000010

Evidenční číslo zakázky ve Věstníku veřejných zakázek

235130

Interní značka či evidenční nebo jednací číslo u zadavatele

014/021/2012

Podrobná charakteristika zakázky

Druh veřejné zakázky podle předmětu

Služby

Vymezení předmětu zakázky dle číselníku CPV

79342200-5

Místo plnění veřejné zakázky

Místem plnění veřejné zakázky je Hlavní město Praha, sídlo Zadavatele na adrese Na Maninách 20, 170 00 Praha 7, případně jiné místo v rámci České republiky mimo území Hl. města Prahy stanovené Zadavatelem.

Předpokládaná hodnota veřejné zakázky

3 120 000,- bez DPH (3 744 000,- s DPH)

Skutečně uhrazená hodnota veřejné zakázky

. bez DPH (1 240 686,70 s DPH)

Druh zadávacího řízení

Zjednodušené podlimitní řízení

Stav zadávacího řízení

Veřejná zakázka byla zadána

Lhůty veřejné zakázky

Datum uveřejnění veřejné zakázky

24. 7. 2012

Datum zahájení veřejné zakázky

24. 7. 2012

Lhůta pro podání nabídek

9. 8. 2012, 13:00:00 hodin

Kontakty veřejné zakázky

Kontakty pro předmětnou veřejnou zakázku

Název kontaktního subjektu: manažer popularizačních aktivit

Jméno a příjmení kontaktní osoby: Ing. Martina Dvořáková

Kontaktní e-mail: martina.dvorakova@fdv.mpsv.cz

Kontaktní telefon: +420 277 277 070

Kontaktní datová schránka: hxu5e9c

Informace a soubory k veřejné zakázce

Níže uvedené tabulka zahrnuje připojené informace a soubory k veřejné zakázce Koordinační služby informačních a PR aktivit.

Název informace: Datum uveřejnění: Detail:
výzva a zadávací dokumentace 24. 7. 2012 Zobrazit
přílohy k ZD 24. 7. 2012 Zobrazit
dodatečné informace 3. 8. 2012 Zobrazit
písemná zpráva zadavatele 22. 10. 2012 Zobrazit
smlouva 19. 10. 2012 Zobrazit
dodatek ke smlouvě 15. 2. 2013 Zobrazit
(c) 2010 - 2022 Chráněno právními předpisy l Profil zadavatele l Veřejné zakázky l Přístupnost webu l Sitemap