Výběrové řízení na dodavatele vzdělávacích služeb ELKOV elektro, a.s.

Tato stránka zobrazuje detailní informace o veřejné zakázce Výběrové řízení na dodavatele vzdělávacích služeb ELKOV elektro, a.s. zadávané zadavatelem ELKOV elektro a.s.. K zakázce jsou zpravidla připojeny další informace a soubory jako např. výzva k podání nabídky, zadávací dokumentace, kvalifikační dokumentace, dodatečné informace apod.

Zadavatel veřejné zakázky

Název zadavatele veřejné zakázky

ELKOV elektro a.s.

Základní údaje o zakázce

Název veřejné zakázky

Výběrové řízení na dodavatele vzdělávacích služeb ELKOV elektro, a.s.

Předmět veřejné zakázky

Cílem tohoto zadávacího řízení je výběr dodavatele vzdělávacích služeb v rámci projektu „SPOLEČNĚ K CÍLI“.
Vzdělávací služby jsou určeny zaměstnancům společnosti ELKOV elektro, a.s., kteří jsou zaměstnání na různých pozicích ve společnosti, které jsou dále specifikovány. Projekt je realizován s partnerem EP Servis spol. s r.o., Společnost ELKOV elektro, a.s. je velkoobchod s elektroinstalačním materiálem a svítidly. Společnost EP Servis spol. s r.o. nabízí kompletní servis v oblasti financí a účetnictví.
Cílová skupina pochází z území celé České republiky s tím, že jednotlivé vzdělávací aktivity budou probíhat především na centrále společnosti v Brně a větších pobočkách ve Žďáře nad Sázavou, Zlíně, Pardubicích a Liberci.
Celkem bude v rámci projektu realizováno školení pro 131 osob, z toho 125 osob z ELKOV elektro, a.s. a 6 osob ze společnosti EP Servis spol. s r.o.. Každá osoba bude do vzdělávání v rámci projektu zapojena, tak, aby maximálně využila potenciál vzdělávací aktivity. Vzdělávací programy by měly být rozděleny tak, aby pokryly celé období realizace projektu od 1.3.2017 – 31.12.2018.
Předmětem zakázky jsou následující vzdělávací aktivity včetně zajištění školicích materiálů k těmto aktivitám:


1) KURZ ZAMĚŘENÝ NA MANAGEMENT SPOLEČNOSTI

- Témata odborná: Strategické řízení a finanční plánování, efektivní porady a řízení výkonnosti zaměstnanců
- Rozbor témat: Základní finanční management; rámec strategického řízení; mise, vize a strategie; moderní strategické myšlení; strategie společnosti; standardizace investičního rozhodování ve firmě; finanční plánování a controlling; firemní kultura; osobnost a role manažera; řízení a vedení lidí; motivace a motivační nástroje; techniky vedení lidí; zpětná vazba a hodnocení pracovního výkonu; smysluplná porada; modelové situace a praktické nácviky.
- Metody: Prakticky zaměřený seminář
- Rozsah: 1 skupina, po 6 účastnících / tj. celkem 40 školicích hodin bez přestávek. Jedna vyučovací hodina je myšlena v rozsahu 60 minut
- Cílová skupina: management společnosti
- Předpokládaný počet osob ve skupině: 6
- Předpokládaný termín realizace: květen 2017 až prosinec 2018
- Předpokládaná cena: 215.000,- Kč bez DPH


2) KURZ ZAMĚŘENÝ NA FAKTURANTY A RECEPČNÍ

- Témata odborná: Účetní předpisy pro fakturanty a přístup k zákazníkům
- Rozbor témat pro fakturanty: Základy finančního řízení pro neekonomy; jak číst účetní výkazy pro neekonomy; druhy dokladů; náležitosti dokladů z hlediska zákona o DPH; datum zdanitelného plnění z hlediska zákona o DPH; místo zdanitelného plnění z hlediska zákona o DPH; slevy a bonusy; storna a zápočty; fakturace v cizí měně; vystavení jednotlivých daňových dokladů a jejich náležitosti z hlediska účtování; opravy vystavených faktur; dobropisy a vrubopisy; opravný daňový doklad; faktura a fakturace; praktické příklady a nácviky.
- Metody: Prakticky zaměřený seminář
- Rozbor témat pro recepční: Jak jednat s různými typy lidí; jak zvládat konfliktní situace; efektivní způsob komunikace po telefonu; pravidla písemné a e-mailové komunikace; základy společenského chování; praktické nácviky a příklady.
- Metody: Prakticky zaměřený seminář
- Rozsah: 2 skupiny po 10 účastnících / tj. každá skupina celkem 24 školících hodin bez přestávek (48 školících hodin). Jedna vyučovací hodina je myšlena v rozsahu 60 minut
- Cílová skupina: fakturanti, recepční
- Předpokládaný počet osob ve skupině: 10
- Předpokládaný termín realizace: květen 2017 až prosinec 2018
- Předpokládaná cena: 98.000 Kč bez DPH

- Témata IT: MS EXCEL pro pokročilé a MS WORD pro pokročilé
- Rozsah: 2 skupiny po 10 účastnících/ tj. každá skupina celkem 16 školících hodin bez přestávek (32 školících hodin) a jeden účastník – recepční v rozsahu 32 školících hodin bez přestávek. Jedna vyučovací hodina je myšlena v rozsahu 60 minut
- Rozbor témat: Klíčové kroky s tabulkovým procesorem Excel; popis základního okna a základní nastavení; popis panelů nástrojů; pohyb po listu; vkládání dat do buněk; páce s listem; tisk; vložení speciálních znaků a symbolů; další akce s buňkami tabulky; práce s textem; propojení WORD a EXCEL; vkládání tabulek do Wordu; praktické nácviky z praxe
- Metody: Aktivně zaměřený seminář na počítačích
- Cílová skupina: fakturanti, recepční
- Předpokládaný počet osob ve skupině: 10 a recepční
- Předpokládaný termín realizace: květen 2017 až prosinec 2018
- Předpokládaná cena: 90.000 Kč bez DPH


3) KURZ ZAMĚŘENÝ NA ÚČETNÍ

- Témata odborná: DPH, daň z příjmů fyzických a právnických osob, účetní závěrka, mzdové účetnictví
- Rozsah: 1 skupina po 5 účastnících/ tj. celkem 16 školících hodin pro DPH; 1 skupina po 5 účastnících/ tj. celkem 16 školících hodin pro daň z příjmů fyzických a právnických osob; 1 skupina po 2 účastnících/ tj. celkem 8 školících hodin pro účetní závěrku; 1 skupinu po 1 účastníkovi/tj. 16 školících hodin pro mzdové účetnictví bez přestávek. Jedna vyučovací hodina je myšlena v rozsahu 60 minut.
- Rozbor témat: DPH a jeho změny; daně z příjmů fyzických a právnických osob včetně změn; účetní závěrka a uzávěrka v praktických příkladech včetně změn; změny ve mzdovém účetnictví včetně navazujících změn pro nemocenské a důchodové pojištění, zdravotní pojištění, vyúčtování daní ze závislé činnosti; evidenci pracovní doby apod.
- Metody: Prakticky zaměřený seminář
- Cílová skupina: účetní
- Předpokládaný počet osob ve skupině: 5;5;2;1
- Předpokládaný termín realizace: květen 2017 – prosinec 2018
- Předpokládaná cena: 76.000 Kč bez DPH

- Témata IT: MS EXCEL pro pokročilé a MS WORD pro pokročilé
- Rozsah: 1 skupina po 6 účastnících/ tj. celkem 16 školících hodin bez přestávek. Jedna vyučovací hodina je myšlena v rozsahu 60 minut
- Rozbor témat: Klíčové kroky s tabulkovým procesorem Excel; popis základního okna a základní nastavení; popis panelů nástrojů; pohyb po listu; vkládání dat do buněk; páce s listem; tisk; vložení speciálních znaků a symbolů; další akce s buňkami tabulky; práce s textem; propojení WORD a EXCEL; vkládání tabulek do Wordu; praktické nácviky z praxe
- Metody: Aktivně zaměřený seminář na počítačích
- Cílová skupina: účetní
- Předpokládaný počet osob ve skupině: 6
- Předpokládaný termín realizace: květen 2017 až prosinec 2018
- Předpokládaná cena: 45.000 Kč bez DPH



4) KURZ ZAMĚŘENÝ NA SKLADNÍKY PRO POBOČKY, SKLADNÍKY EXPEDICE A SKLADNÍKY PRO OBJEDNÁVKY

- Témata odborná: Zásady jednání se zákazníky, prodejní dovednosti, komunikace se zákazníkem
- Rozsah: 3 skupiny po 7 účastnících/ tj. každá skupina celkem 6 školicích hodin bez přestávek (18 školících hodin). Jedna vyučovací hodina je myšlena v rozsahu 60 minut.
- Rozbor témat: Image a vystupování při jednání se zákazníky; doporučení pro dobré vztahy; trénink typických kontaktních situací z praxe; zvládání námitek
- Metody: prakticky zaměřený seminář
- Cílová skupina: skladník pro pobočky, skladník expedice, skladník pro objednávky
- Předpokládaný počet osob ve skupině: 7
- Předpokládaný termín realizace: květen 2017 až prosinec 2018
- Předpokládaná cena: 86.000 Kč bez DPH

5) KURZ ZAMĚŘENÝ NA SKLADNÍKY PRODEJCE, SKLADNÍKY SPECIALISTY A PRODEJCE INTERIÉROVÝCH SVÍTIDEL

- Témata odborná: Zásady jednání se zákazníky, prodejní dovednosti, komunikace se zákazníkem
- Rozsah: 9 skupin po 10 účastnících/ tj. každá skupina celkem 42 školicích hodin bez přestávek (378 školících hodin). Jedna vyučovací hodina je myšlena v rozsahu 60 minut.
- Rozbor témat: Image a vystupování při jednání se zákazníky; doporučení pro dobré vztahy; trénink typických kontaktních situací; odborný, poradenský a proaktivní přístup; přirozený up- selling; sdílení informací ve firmě; komunikační typy zákazníků; asertivní komunikace v praxi při jednání se zákazníky; zvládání námitek; praktické nácviky a příklady
- Metody: Prakticky zaměřený seminář
- Cílová skupina: skladník pro pobočky, skladník prodejce, skladník specialista, prodejce interiérových svítidel
- Předpokládaný počet osob ve skupině: 10
- Předpokládaný termín realizace: květen 2017 až prosinec 2018
- Předpokládaná cena: 850.000 Kč bez DPH



6) KURZ ZAMĚŘENÝ NA PRACOVNÍKY IT

- Témata IT: MS PowerPoint profesionální, základy tvorby databází, SQL, Webdesign, grafické programy (jde o proškolení na profesionála ve velké společnosti, všichni zaměstnanci mají vzdělání v technické oblasti či IT)
- Rozbor témat: Práce s databázemi; tvorby databází a internetových stránek; správa serverů; grafické programy; profesionální proškolení MS PowerPoint
- Metody: Aktivní seminář na počitačích
- Rozsah: 1 skupina po 3 účastnících/ tj. celkem 42 školicích hodin bez přestávek. Jedna vyučovací hodina je myšlena v rozsahu 60 minut.
- Cílová skupina: pracovník IT
- Předpokládaný počet osob ve skupině: 3
- Předpokládaný termín realizace: květen 2017 až prosinec 2018
- Předpokládaná cena: 275.000 Kč bez DPH


Zadavatel umožňuje podat nabídku na dílčí části předmětu zakázky.

Každý uchazeč může předložit pouze jednu nabídku.

Počet školících hodin je bez přestávek a každá vyučovací hodina v rozsahu 60 minut.
Realizace zakázky bude probíhat v období od května 2017 do prosince 2018. Konkrétní časový plán vzdělávání bude stanoven po dohodě se zástupci cílových skupin projektu.

Cílová skupina pochází z území celé České republiky s tím, že školení by probíhalo buď přímo na větších spádových pobočkách – Brno centrála, Zlín, Pardubice, Žďár nad Sázavou a Liberec nebo přímo ve školících místnostech dodavatele.

Přesná místa realizace kurzů budou stanovena a optimalizována s ohledem na dojezdovou vzdálenost účastníků kurzů jednotlivých skupin.

Evidenční údaje o zakázce

Identifikátor zakázky

P17V00000001

Podrobná charakteristika zakázky

Druh veřejné zakázky podle předmětu

Služby

Místo plnění veřejné zakázky

Brno, Liberec, Žďár nad Sázavou, Zlín

Předpokládaná hodnota veřejné zakázky

1 735 000,- bez DPH

Druh zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Stav zadávacího řízení

Veřejná zakázka byla zadána

Lhůty veřejné zakázky

Datum uveřejnění veřejné zakázky

1. 3. 2017

Datum zahájení veřejné zakázky

1. 3. 2017

Lhůta pro podání nabídek

20. 3. 2017, 12:00:00 hodin

Kontakty veřejné zakázky

Kontakty pro předmětnou veřejnou zakázku

Název kontaktního subjektu: ELKOV elektro, a.s.

Jméno a příjmení kontaktní osoby: Ing. Jiří Plevač, DiS.

Kontaktní e-mail: jiri.plevac@elkov.cz

Kontaktní telefon: +420725653325

Informace a soubory k veřejné zakázce

Níže uvedené tabulka zahrnuje připojené informace a soubory k veřejné zakázce Výběrové řízení na dodavatele vzdělávacích služeb ELKOV elektro, a.s..

Seznam uchazečů veřejné zakázky

Tato část veřejné zakázky Výběrové řízení na dodavatele vzdělávacích služeb ELKOV elektro, a.s. zobrazuje uchazače veřejné zakázky, jejich nabídkové ceny a informaci o plnění veřejné zakázky - tj. který z nich ji plní a za jakou cenu.

Název (IČO): Role: Nabídková cena:
Everesta s.r.o. (25014650) Dodavatel 1 456 961,- Kč vč. DPH
1 204 100,- Kč bez DPH
Datron a.s. (43227520) Dodavatel 90 750,- Kč vč. DPH
75 000,- Kč bez DPH
SoftGate s.r.o. (28762908) Dodavatel 176 660,- Kč vč. DPH
146 000,- Kč bez DPH
(c) 2010 - 2022 Chráněno právními předpisy l Profil zadavatele l Veřejné zakázky l Přístupnost webu l Sitemap