Profil zadavatele
Právě se nacházíte: Profil zadavatele > Dům dětí a mládeže hlavního města Prahy > Zajištění provozu kancelářského zařízení pro účely kopírování
Zajištění provozu kancelářského zařízení pro účely kopírování
Tato stránka zobrazuje detailní informace o veřejné zakázce Zajištění provozu kancelářského zařízení pro účely kopírování zadávané zadavatelem Dům dětí a mládeže hlavního města Prahy. K zakázce jsou zpravidla připojeny další informace a soubory jako např. výzva k podání nabídky, zadávací dokumentace, kvalifikační dokumentace, dodatečné informace apod.
Zadavatel veřejné zakázky
Základní údaje o zakázce
Evidenční údaje o zakázce
Podrobná charakteristika zakázky
Informace a soubory k veřejné zakázce
Níže uvedené tabulka zahrnuje připojené informace a soubory k veřejné zakázce Zajištění provozu kancelářského zařízení pro účely kopírování.
Název informace: | Datum uveřejnění: | Detail: |
Výzva k účasti na výběrovém řízení | 10. 10. 2016 | Zobrazit |
Smlouva o nájmu kancelářské techniky | 1. 11. 2016 | Zobrazit |
Seznam uchazečů veřejné zakázky
Tato část veřejné zakázky Zajištění provozu kancelářského zařízení pro účely kopírování zobrazuje uchazače veřejné zakázky, jejich nabídkové ceny a informaci o plnění veřejné zakázky - tj. který z nich ji plní a za jakou cenu.
Název (IČO): | Role: | Nabídková cena: |
Elvira, spol. s r.o. (18631665) | Dodavatel | 636 193,44 Kč vč. DPH 525 779,70 Kč bez DPH |
Konica Minolta Business Solutions Czech, spol. s r.o. (000176150) | Uchazeč | 681 714,- Kč vč. DPH 563 400,- Kč bez DPH |