Zajištění provozu kancelářského zařízení pro účely kopírování

Tato stránka zobrazuje detailní informace o veřejné zakázce Zajištění provozu kancelářského zařízení pro účely kopírování zadávané zadavatelem Dům dětí a mládeže hlavního města Prahy. K zakázce jsou zpravidla připojeny další informace a soubory jako např. výzva k podání nabídky, zadávací dokumentace, kvalifikační dokumentace, dodatečné informace apod.

Zadavatel veřejné zakázky

Název zadavatele veřejné zakázky

Dům dětí a mládeže hlavního města Prahy

Základní údaje o zakázce

Název veřejné zakázky

Zajištění provozu kancelářského zařízení pro účely kopírování

Evidenční údaje o zakázce

Identifikátor zakázky

P16V00000013

Podrobná charakteristika zakázky

Druh zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Stav zadávacího řízení

Veřejná zakázka neukončena

Informace a soubory k veřejné zakázce

Níže uvedené tabulka zahrnuje připojené informace a soubory k veřejné zakázce Zajištění provozu kancelářského zařízení pro účely kopírování.

Název informace: Datum uveřejnění: Detail:
Výzva k účasti na výběrovém řízení 10. 10. 2016 Zobrazit
Smlouva o nájmu kancelářské techniky 1. 11. 2016 Zobrazit

Seznam uchazečů veřejné zakázky

Tato část veřejné zakázky Zajištění provozu kancelářského zařízení pro účely kopírování zobrazuje uchazače veřejné zakázky, jejich nabídkové ceny a informaci o plnění veřejné zakázky - tj. který z nich ji plní a za jakou cenu.

Název (IČO): Role: Nabídková cena:
Elvira, spol. s r.o. (18631665) Dodavatel 636 193,44 Kč vč. DPH
525 779,70 Kč bez DPH
Konica Minolta Business Solutions Czech, spol. s r.o. (000176150) Uchazeč 681 714,- Kč vč. DPH
563 400,- Kč bez DPH
(c) 2010 - 2022 Chráněno právními předpisy l Profil zadavatele l Veřejné zakázky l Přístupnost webu l Sitemap