Energetické úspory - Modernizace osvětlení výrobní haly
Tato stránka zobrazuje detailní informace o veřejné zakázce Energetické úspory - Modernizace osvětlení výrobní haly zadávané zadavatelem DESK - FORM a.s.. K zakázce jsou zpravidla připojeny další informace a soubory jako např. výzva k podání nabídky, zadávací dokumentace, kvalifikační dokumentace, dodatečné informace apod.
Zadavatel veřejné zakázky
Název zadavatele veřejné zakázky
DESK - FORM a.s.
Základní údaje o zakázce
Název veřejné zakázky
Energetické úspory - Modernizace osvětlení výrobní haly
Předmět veřejné zakázky
Předmětem výběrového řízení je provedení navržených změn stávajícího osvětlení výrobní haly, které přispěje k významnému snížení energetické náročnosti provozu budovy. Bližší informace o rozsahu předmětu plnění jsou uvedeny v příloze č. 5 – Technická specifikace, této zadávací dokumentace.
Poznámka
Zadavatel nepřipouští předložení varianty nabídky ani nabídky obsahující plnění nad rámec požadovaného v zadávací dokumentaci.
Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu nebo úpravu podmínek stanovených v zadávací dokumentaci, a to buď na základě žádosti účastníků o dodatečné informace k zadávacím podmínkám, nebo z vlastního podnětu.
V souladu s ust. § 2e zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, bude vybraný dodavatel osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly (tato skutečnost je obsažena v návrhu kupní smlouvy).
Účastník nemá právo na náhradu nákladů spojených s účastí v zakázce.
Nabídky se účastníkům nevracejí a zůstávají zadavateli jako součást dokumentace o zadání zakázky.
Předmětné výběrové řízení není veřejnou zakázkou ve smyslu zákona č. 134/2016 Sb.,
o zadávání veřejných zakázek obchodní veřejnou soutěží ani veřejným příslibem.
Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu. V případě zrušení výběrového řízení bude zadavatel bezodkladně o zrušení a důvodech zrušení výběrového řízení písemně informovat všechny účastníky, kteří podali nabídku v řádném termínu pro podání nabídek. V případě, že zadavatel zruší výběrové řízení v průběhu lhůty pro podání nabídek, zveřejní tuto informaci stejným způsobem, jako zveřejnil oznámení. Zadavatel si vyhrazuje právo na profilu zadavatele v souladu s čl. 52) PpVD OPPIK uveřejnit oznámení, resp. rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky.
Délka zadávací lhůty činí 90 dní od okamžiku skončení lhůty pro podávání nabídek.
Evidenční údaje o zakázce
Identifikátor zakázky
P18V00000002
Interní značka či evidenční nebo jednací číslo u zadavatele
2
Podrobná charakteristika zakázky
Druh veřejné zakázky podle předmětu
Dodávky
Vymezení předmětu zakázky dle číselníku CPV
31532900-3
Místo plnění veřejné zakázky
Osada Dukla 238, 415 01 Újezdeček
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky
1 390 000,- bez DPH
Druh zadávacího řízení
Otevřené řízení
Stav zadávacího řízení
Veřejná zakázka byla zadána
Lhůty veřejné zakázky
Datum uveřejnění veřejné zakázky
20. 7. 2018
Datum zahájení veřejné zakázky
20. 7. 2018
Lhůta pro podání nabídek
21. 8. 2018, 13:00:00 hodin
Kontakty veřejné zakázky
Kontakty pro předmětnou veřejnou zakázku Název kontaktního subjektu: Naviga Assistance, s.r.o.
Jméno a příjmení kontaktní osoby: David Frolík
Kontaktní e-mail: frolik@naviga4.cz
Kontaktní telefon: +420 733 643 822
Informace a soubory k veřejné zakázce
Níže uvedené tabulka zahrnuje připojené informace a soubory k veřejné zakázce Energetické úspory - Modernizace osvětlení výrobní haly.
Seznam uchazečů veřejné zakázky
Tato část veřejné zakázky Energetické úspory - Modernizace osvětlení výrobní haly zobrazuje uchazače veřejné zakázky, jejich nabídkové ceny a informaci o plnění veřejné zakázky - tj. který z nich ji plní a za jakou cenu.
Název (IČO):
Role:
Nabídková cena:
ELEKTRO-LUMEN, s.r.o. (47976446)
Dodavatel
1 326 070,- Kč vč. DPH 1 326 070,- Kč bez DPH
Cross energy s.r.o. (04944879)
Uchazeč
1 797 928,- Kč vč. DPH 1 485 891,- Kč bez DPH