Tato stránka obsahuje přiložené informace či soubor k veřejné zakázce Výběrové řízení na kancelářský nábytek zadávané zadavatelem COMTES FHT a.s..
Doplňující informace na základě dotazů uchazečů(dodavatelů)
1. dne 13.8.2012 byl zadavateli doručen dotaz jednoho z dodavatelů k výběrovému řízení s názvem: „Výběrové řízení na kancelářský nábytek“. Dotaz: S přihlédnutím ke specifickým rozměrům nábytku uvedeným v příloze č. 5 se domnívám, že se jedná o nějaký konkrétní produkt. Je možné obdržet vzorová vyobrazení a layout rozmístění mobiliáře? Zadavatel odpovídá: Vzorová vyobrazení nemáme, vycházeli jsme ze stavební dokumentace, kterou neposkytujeme. Layout rozmístění mobiliáře poskytujeme na kontaktní adrese: COMTES FHT a.s., Průmyslová 995, 334 41 Dobřany, Kontaktní osoba: Helena Němečková,tel. 377 197 311, e-mail: helena.nemeckova@comtesfht.cz. Vše podstatné je v technické specifikaci (příloha č. 5), kterou schválil poskytovatel dotace. Žádný z jednotlivých kusů nábytku není atypický, a nejedná se o konkrétní produkt. 2. Dne 14.8.2012 byl zadavateli doručen dotaz jednoho z dodavatelů k výběrovému řízení s názvem: „Výběrové řízení na kancelářský nábytek“. Dotaz: Vámi poptávaný nábytek je požadován v barvě třešeň/černá, ale u nábytkové řady HOBIS modelového roku 2012 se některé prvky (např. jednací stoly nebo přídavné skříně ke stolu) v této kombinaci již nevyrábějí (resp. musí se vyrobit jako atyp), je možné vyhotovit nabídku v barvě třešeň/třešeň nebo třešeň/šedá? Zadavatel odpovídá: Požadujeme dodání nábytku dle technické specifikace. Dodavatelé, kteří dodají nabídku odlišnou od technické specifikace budou z výběrového řízení vyřazeni. 3. Dne 17.8. byl zadavateli doručen dotaz jednoho z dodavatelů k výběrovému řízení s názvem: „Výběrové řízení na kancelářský nábytek“. Dotaz: Ještě bych se Vás chtěl zeptat , zda máte vypracován od projektanta půdorysný plán jednotlivých prostor včetně umístění jednotlivých položek. Z vlastního seznamu položek ( příloha č.5 ) není úplně jasné jak mají vypadat například konkrétní stolové sestavy …. Zadavatel odpovídá: Platí stejná odpověď jako u dotazu ze dne 13.8.2012. 4. Dne 23.8.2012 byl zadavateli doručen dotaz jednoho z dodavatelů k výběrovému řízení s názvem: „Výběrové řízení na kancelářský nábytek“. Dotaz: Prosím o upřesnění typu podnoží stolů - jedná se o stoly s plnými boky nebo o stoly na kovové podnoži? Zadavatel odpovídá: V technické specifikaci není dáno o jaký typ podnoží se jedná. Proto akceptujeme nabídky s oběma typy podnoží. 5. Dne 4. 9. 2012 byl zadavateli doručen dotaz jednoho z dodavatelů k výběrovému řízení s názvem: „Výběrové řízení na kancelářský nábytek“. Dotaz: Žádáme o upřesnění specifikace některých položek v ZD k zakázce "Výběrové řízení na kancelářský nábytek". Jedná se o položky č. 80, 81, 82. Jsou rozměry sedacího nábytku napsány správně? Zadavatel odpovídá: V technické specifikaci u položky č. 80 došlo k administrativní chybě, správný rozměr je 80x42, položky č. 81 a 82 jsou správné. 6. Dne 11. 9. 2012 byl zadavateli doručen dotaz jednoho z dodavatelů k výběrovému řízení s názvem: „Výběrové řízení na kancelářský nábytek“. Dotaz: Prosím o upřesnění - položka č.40 pracovní stůl rohový pravý - rozměr stolu 180x75,5x200 (40x80) -je toto rozměr pouze stolu či se jedná o stůl se skříňkou? Pokud ano o jakou skříňku se jedná o žaluziovou či o policovou? Zadavatel odpovídá: V technické specifikaci u položky č. 40 se jedná o stůl rohový pravý se skříňkou a typ skříňky není specifikován. 7. Dne 12. 9. 2012 byl zadavateli doručen dotaz jednoho z dodavatelů k výběrovému řízení s názvem: „Výběrové řízení na kancelářský nábytek“. Dotaz: Chtěla jsem se zeptat, zda by bylo možno zaslat přílohu č. 5 ve formátu excel. Zadavatel odpovídá: Přílohu č. 5 ve formátu excel neposkytujeme. Odkaz na výzvy: http://www.comtesfht.cz/zmmc/vyberova-rizeni/ http://comtesfht.profilzadavatele.cz/ http://www.vestnikverejnychzakazek.cz/cs/Form/Display/350774.
17. 8. 2012